Beste forummers,
Na een lange oorverdovende stilte, veroorzaakt door allerlei drukke omstandigheden de afgelopen maanden, kom ik weer eens "op de lijn" met foto's van mijn baan. Zeker in de zomerperiode vrijwel niets gedaan aan de baan, alleen zo nu en dan eens rijden. Echter de laatste weken weer meer tijd om aan de baan te werken, met name details. Zo is er een achtergrond geschilderd. Dit was ik in eerste instantie niet van plan, vandaar dat ik het in de verkeerde volgorde heb gedaan. Inderdaad van de ene kant niet zo handig om pas later de achtergrond aan te brengen, maar van de andere kant een stuk makkelijker om te bepalen hoe deze eruit moet gaan zien als de "voorgrond" al vrijwel klaar is. Ik ben hier veel mee aan het experimenteren geweest. De kant en klare blauwe lucht van Vollmer was véél te blauw en dus onnatuurlijk. Posters gemaakt
mbv.de PC, was het ook niet helemaal. Toen maar gewoon geschilderd, en dat beviel me het beste. Een achtergrond mag ook niet téveel details bevatten omdat de aandacht dan daar naar toe gaat. En hoe verder hoe waziger. Verder meerdere details aangebracht. Ik denk dat de foto's voor zich spreken.
Ook de laatste tijd beziggeweest met het besturingsprogramma Railware. Er is inmiddels een nieuwe versie beschikbaar gekomen. Het werkte al super, maar nu nog mooier, met name door funktie uitbreidingen en verbeteringen. Niet echt een grote verandering omdat ik alle bêta versies voor deze versie 7 mocht ontvangen en testen de afgelopen 3 jaar.
Ik zou zeggen onderstaande 30 foto's spreken meer dan woorden.