Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

De baan van een geluidsman-

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

0 leden en 5 gasten bekijken dit board.
Re: De baan van een geluidsman -
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -
Hallo allemaal,

Wat Ronald schrijft is ook mijn ervaring, als er getekend moet worden en je bent er niet dat gaat het naar een afhaal punt.
De verzender heeft aangegeven dat er voor ontvangst getekend moet worden, dan maakt de waarde van het pakket niet meer uit.

Wat wel bijzonder is dat dezelfde bezorger net hier aan de deur was met een ander pakketje ( van MTE dus nog wel iets voor de hobby binnen ), maar bij het andere pakket waar voor getekend moet worden staat nog steeds dat het niet bekend is wanneer ze deze aanbieden  :(

Mijn geduld wordt op de proef gesteld.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman -
Citaat van: Degeluidsman op vrijdag 10 juni 2022, 14:46:47
Wat wel bijzonder is dat dezelfde bezorger net hier aan de deur was met een ander pakketje ( van MTE dus nog wel iets voor de hobby binnen ), maar bij het andere pakket waar voor getekend moet worden staat nog steeds dat het niet bekend is wanneer ze deze aanbieden  :(

Dat komt ook vaker voor. Dat zijn blijkbaar twee verschillende "rondes". Op één of andere manier duurt het vaker wat langer als er getekend moet worden.
Re: De baan van een geluidsman -
Lid sinds: 2019

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

offline
Re: De baan van een geluidsman -
Nog terugkomend op het statiefje:
Zelf bouwen kan natuurlijk altijd, als je iets zoekt als voorbeeld, dan doen google afbeeldingen voor ministatief of telefoon statief het prima.
Van zeer goedkoop (1x gebruiken, altijd stuk) tot van gerenommeerde merken als Manfrotto verkopen ze klemmen, houders, opzetstukjes en volledige statieven :)

Ik ben zelf overigens fan van Gorillapod achtige statieven, die kan ik nog eens in een gekke bocht buigen, of ergens aanhangen.


Wat betreft pakketdienst is mijn ervaring dat er nogal veel af kan hangen van de bezorger... Sommige vinden de instructie "tekenen voor ontvangst" meer een richtlijn en achten hun eigen handtekening ruim voldoende als handtekening voor ontvangst, terwijl ze het pakketje gewoon voor de voordeur zetten...
Re: De baan van een geluidsman -
in België levert PostNL altijd bij de buren als je niet thuis bent;


mvg,
Michel
Re: De baan van een geluidsman -
België sluiten ze regelmatig depots van Post NL wegens wanpraktijken dan wordt je geduld ook op de proef gesteld. Maar ja in dit geval maakt het niet zoveel uit dat het wat langer duurt, het is hobby he  :)
Re: De baan van een geluidsman -
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -
Hallo allemaal,


Citaat van: ronaldk op vrijdag 10 juni 2022, 15:10:04
Citaat van: Degeluidsman op vrijdag 10 juni 2022, 14:46:47
Wat wel bijzonder is dat dezelfde bezorger net hier aan de deur was met een ander pakketje ( van MTE dus nog wel iets voor de hobby binnen ), maar bij het andere pakket waar voor getekend moet worden staat nog steeds dat het niet bekend is wanneer ze deze aanbieden  :(

Dat komt ook vaker voor. Dat zijn blijkbaar twee verschillende "rondes". Op één of andere manier duurt het vaker wat langer als er getekend moet worden.
Het is helaas wat het is Ronald, net nog gekeken of er al iets bekend was maar helaas.
Dat wordt dus ergens volgende week.


Citaat van: donald23 op vrijdag 10 juni 2022, 15:15:50
Nog terugkomend op het statiefje:
Zelf bouwen kan natuurlijk altijd, als je iets zoekt als voorbeeld, dan doen google afbeeldingen voor ministatief of telefoon statief het prima.
Van zeer goedkoop (1x gebruiken, altijd stuk) tot van gerenommeerde merken als Manfrotto verkopen ze klemmen, houders, opzetstukjes en volledige statieven :)

Ik ben zelf overigens fan van Gorillapod achtige statieven, die kan ik nog eens in een gekke bocht buigen, of ergens aanhangen.


Wat betreft pakketdienst is mijn ervaring dat er nogal veel af kan hangen van de bezorger... Sommige vinden de instructie "tekenen voor ontvangst" meer een richtlijn en achten hun eigen handtekening ruim voldoende als handtekening voor ontvangst, terwijl ze het pakketje gewoon voor de voordeur zetten...
Hoi Donald,
Een klein statiefje heb ik inmiddels in huis, deze is van het merk Mojopro, dit was een goedkoop instap model waar je zeker niet al te wild mee moet doen.
Hij is en blijft op zolder en ik denk dat hij wel een tijdje mee gaat als ik hem / haar netjes behandel.

Wij hebben van PostNL altijd dezelfde bezorger, ik heb meer het vermoeden dat hij nog steeds in het pakhuis ligt.


Citaat van: ramdani op vrijdag 10 juni 2022, 17:35:42
in België levert PostNL altijd bij de buren als je niet thuis bent;


mvg,
Michel
Hoi Michel,
Dat gebeurt hier in Nederland ( althans bij mij in de straat ) ook, onze bezorger weet waar hij terecht kan.
Met een redelijk aantal gepensioneerde bewoners zijn er altijd mensen in de directe omgeving.


Citaat van: Bletisseur op vrijdag 10 juni 2022, 18:34:18
België sluiten ze regelmatig depots van Post NL wegens wanpraktijken dan wordt je geduld ook op de proef gesteld. Maar ja in dit geval maakt het niet zoveel uit dat het wat langer duurt, het is hobby he  :)
Hoi Bletisseur,
Het is een bedrijfstak die ook veel te maken heeft met een tekort aan personeel.
Natuurlijk is het hobby en is er geen man overboord maar ik was erg nieuwsgierig naar de achtergrond, deze had ik graag dit weekend in de vitrine willen plaatsen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman -
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman -
Citaat van: Degeluidsman op vrijdag 10 juni 2022, 20:08:02

Wij hebben van PostNL altijd dezelfde bezorger, ik heb meer het vermoeden dat hij nog steeds in het pakhuis ligt.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Tja, als de bezorger zelf ook nog in het pakhuis ligt dan schiet het ook niet op natuurlijk  :) :) :)
Re: De baan van een geluidsman -
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -
 @citaat
:D :D :D

Hij is er blijkbaar uitgekomen Tom, nu staat vandaag op de planning, eerst tussen 11:00 en 13:00 uur, dit is ondertussen alweer verschoven naar een uurtje later.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman -
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: De baan van een geluidsman -
Hallo Peter,

Spannend........... >:-D Hopelijk lukt het nu eindelijk een keer, we willen nu wel eens zien wat je hebt besteld!

Re: De baan van een geluidsman -
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -
 @citaat

Hoi Marcel en alle anderen,
Gisteren waren wij zelf niet thuis tijdens het bezorgmoment, maar ik had met onze buren afgesproken dat ze de postbode in de gaten zouden houden en dat ze voor het pakketje mochten tekenen.

Via de app begreep ik dat het pakketje op 13:00 was afgeleverd, hij zou er dus moeten zijn  :)
Wij waren laat thuis dus het ligt nog bij de buren, straks maar eens ophalen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Hallo allemaal,

Na een paar dagen in een pakhuis gelegen te hebben is gisteren het pakketje bij onze buren afgeleverd, voor de zending moest getekend worden maar dat hoefde blijkbaar niet van de bezorgen ( eerlijke mensen hier  :) ).

Vanavond het pakketje bij de buren opgehaald.



Snel uitpakken  :)



Ik ben er erg blij mee, hopelijk is het van de week niet al te warm op zolder en kan ik hem gaan plaatsen in de vitrine.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
 @citaat Eindelijk, denk dat het wel warm gaat worden komende week want wij gaan een paar dagen er op uit, naar Videoland of zoiets.

Heb het idee dat er nog wel een hele pagina bij gaat komen in dit draadje over het wel of niet plaatsen van de achterwand maar zo te zien moet het wel een leuk geheel gaan worden.
We houden het in de gaten, dat zeggen ze in Den Haag ook steeds dus komt het wel goed t.z.t.  >:-D
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
 B) Mooie print, dat gaat vast een mooi aanzien geven. :thumbup:

Dirk-Jan

N.B.
Tom, veel plezier met je uitstapje naar Videoland of zoiets. :-)
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Lid sinds: 2020

Er is altijd een oplossing. Koffie staat klaar.

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Zo zo dat wordt een mooie achtergrond :thumbup:
Groeten Eeg
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Ben blij dat ie binnen is, kon er niet meer van slapen....
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Peter,

Mooi dat de achtergrond eindelijk heelhuids binnen is. Laatst heeft een bezorger van PostNL een breekbaar pakketje bij ons gewoon over de schutting gegooid (ondanks een briefje op de deur om het naast de voordeur te zetten). Gelukkig was het goed ingepakt en de inhoud nog heel :P.

Hopelijk binnenkort de eerste foto's van de achterwand in de vitrine.

Groeten,
Wico 
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Lid sinds: 2021

De koffie staat altijd klaar

online
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
mooie achtergrond peter
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Hallo allemaal,


Citaat van: iTom op zondag 12 juni 2022, 20:28:27
@citaat Eindelijk, denk dat het wel warm gaat worden komende week want wij gaan een paar dagen er op uit, naar Videoland of zoiets.

Heb het idee dat er nog wel een hele pagina bij gaat komen in dit draadje over het wel of niet plaatsen van de achterwand maar zo te zien moet het wel een leuk geheel gaan worden.
We houden het in de gaten, dat zeggen ze in Den Haag ook steeds dus komt het wel goed t.z.t.  >:-D
Hoi Tom,
Het gaat zeker goed komen, veel plezier op Vlieland.


Citaat van: Dirk-Jan op zondag 12 juni 2022, 20:38:21
B) Mooie print, dat gaat vast een mooi aanzien geven. :thumbup:

Dirk-Jan

N.B.
Tom, veel plezier met je uitstapje naar Videoland of zoiets. :-)
Hoi Dirk-Jan,
Het zal er zeker van opknappen, die witte achtergrond vond ik wel een beetje saai  :)


Citaat van: flyerman op zondag 12 juni 2022, 21:34:12
Ben blij dat ie binnen is, kon er niet meer van slapen....
Hoi Martin,
Met jou beroep is een goede nachtrust belangrijk, trek het je allemaal niet zo aan er zijn belangrijkere dingen in het leven, dit is maar hobby  :)


Citaat van: Wico op zondag 12 juni 2022, 21:46:45
Peter,

Mooi dat de achtergrond eindelijk heelhuids binnen is. Laatst heeft een bezorger van PostNL een breekbaar pakketje bij ons gewoon over de schutting gegooid (ondanks een briefje op de deur om het naast de voordeur te zetten). Gelukkig was het goed ingepakt en de inhoud nog heel :P.

Hopelijk binnenkort de eerste foto's van de achterwand in de vitrine.

Groeten,
Wico 
Hoi Wico,
Het wordt steeds gekker met die bezorgers, ze hebben geen tijd / geduld meer, voor dat ik bij de voordeur ben hebben ze nogmaals gebeld of staan ze al bij de auto  :?
Hij dat jou pakketje na deze mishandeling nog heel was.


Citaat van: Egidius op zondag 12 juni 2022, 21:18:00
Zo zo dat wordt een mooie achtergrond :thumbup:
Groeten Eeg
Hoi Eeg,
Dank je wel  :)


Citaat van: NS_Gerard op zondag 12 juni 2022, 22:10:24
mooie achtergrond peter
Hoi Gerard,
Dank je wel, het zal een heel ander gezicht zijn straks in de vitrine.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Dat gaat mooi worden, Peter !
Ik zie het al zo voor me  :P
Dus haast je niet  O:-D

Grtz Tony
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
 @citaat
Dank je wel Tony,
Haastige spoed is zelden goed zeggen ze hier  :)
Morgen nog een dagje werken en dan begint het weekend, vrijdag morgen staat in de planning om naar zolder te gaan dan is de temperatuur nog goed te doen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Citaat van: iTom op zondag 12 juni 2022, 20:28:27
Heb het idee dat er nog wel een hele pagina bij gaat komen in dit draadje over het wel of niet plaatsen van de achterwand...
We zijn al aardig op weg Tom, en ik draag zelf ook lekker mijn steentje bij met deze reactie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
 @citaat
Ik denk dat Tom ingesteld heeft dat hij 5 berichten per pagina ziet Hans  :D
Bij mij zijn dat er 50.

Morgenochtend ga ik hem monteren, denk rond 6:30 wel op zolder te zijn.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: De baan van een geluidsman - Hij is binnen.
Zo, je bent van plan om vroeg te beginnen om de warmte voor te zijn?
Succes. Wanneer jij begint heb ik er al een halve dag op zitten. :D Verschil moet er zijn toch?
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Hallo allemaal,

Vanmorgen vroeg uit de veren om op mijn vrije dag naar de ( nog ) een koele zolder te gaan om de achtergrond in de vitrine te plaatsen.
Voor de sfeer ook even de perron verlichting aangesloten, in mijn RGBW strip mis ik een kleur dus weer iets voor op de todo lijst.

Omdat foto's meer leggen dan 1000 woorden heb ik er een aantal sfeer foto's gemaakt.





















































Ik hoop dat jullie het net zo leuk / mooi vinden als ik, dit gedeelte zal nog verder aangekleed gaan worden.
Zo komt er nog bovenleiding, seinen en ballast in, over tunnel portalen wordt nog getwijfeld.
Als jullie leuke ideeën / tips hebben voor de verdere aankleding dan hoor ik dat graag.

Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Perfect Peter, de juiste schaal en de juiste horizonhoogte! Het klopt gewoon! :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Peter,

Het is mooi geworden :thumbup:. Als Zwitserland liefhebber vind het hem letterlijk en figuurlijk wat vlak. Maar als Hollandse polder met bebouwing voldoet het prima en oogt het volkomen natuurlijk!

Groeten,
Wico
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Vanaf Vlieland ziet het er goed uit.
Eer van je werk en het vroege opstaan is goed besteed.
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Peter,

Dat zie er heel mooi uit, PeArd is inderdaad een topper als het om achtergronden gaat!
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Een stationsperron midden in de polder en een verzonken oversteekplaats in het perron die nergens heen leidt komen m.i. weinig realistisch over.
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Mooi hoor.

groet
Harald
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Zo wat een effect geeft dat! Mooi. Ook leuk voor het fotograferen van je materieel.
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Citaat van: Gasconade op vrijdag 17 juni 2022, 10:05:24
Een stationsperron midden in de polder en een verzonken oversteekplaats in het perron die nergens heen leidt komen m.i. weinig realistisch over.

Die gedachte kwam bij ook boven. Maar in Nederland wordt soms met vooruitziende blik een station "in de polder" aangelegd. De nieuwbouwwijk wordt er dan later omheen aangelegd. Dat zie ik hier ook gebeuren vanaf de rand van de bebouwing richting station. Het bestemmingfsplan ligt al ter inzage. En de onderdoorgang leidt natuurlijk naar het station (wat niet zichtbaar is). Met een beetje fantasie kom je dus een heel eind ;).

Groeten,
Wico
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
 :) Ik vind de aanblik van het polderlandschap met wat bebouwing ook erg leuk, lekker ruimtelijk. B)
Het geeft een rustgevende blik, prettig in deze roerige tijden. O:-D
:o) Hopelijk word het groene landschap niet te snel bebouwd. :D

Dirk-Jan
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
 @citaat @citaat

Inderdaad. Kan mij nog herinneren dat er aan de Hanzelijn, van (Ge)Zwolle naar Lely(k)stad een station midden in de polder stond, geen huis er omheen. Zal inmiddels, zoveel jaren later, wel veranderd zijn.

Peter, Het resultaat mag gezien worden, 200% verbetering. Met de rest van de aangekondigde aankleding wordt dat een leuk fotoplekje. De getoonde foto's zijn niet allemaal super, enkele zijn te donker waardoor de details niet meer te zien zijn. maar ik begrijp dat je alle kleurtjes van je RGB strip wil showen. Ook goed.
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Hallo Peter,

Mooi gezicht met die achtergrond, zeker met al die verschillende kleuren verlichting.
Goed gelukt , ga zo door.

Gr Einte
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Dag Peter,

Mooie achtergrond.
Vooral op de een na laatste foto zie je dat de achtergrond met het perron een mooi geheel vormt.

Henk
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor de fijne reacties, daar wordt een mens gelukkig van  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Gasconade, ik ken genoeg plaatsen waar een perron op deze landelijke manier te zien is, het verzonken stuk gaat nog aangepast worden ( dat stond ook een aantal berichten daarboven ).
Dit perron stond samen met nog 2 perrons op mijn oude baan en toen kon er wel overgestoken worden.

Hier nog een filmpje uit de oude doos waar de perrons goed zichtbaar zijn.




Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Nu alleen nog even de perronkappen netjes op elkaar aansluiten.
Klein aandachtspuntje wat makkelijk is te verhelpen denk ik. ;)

Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Perfect effect, Peter  :thumbup:

Grtz Tony
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Hij is mooi geworden, Peter.
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Ziet e goed uit Peter, en zie ik nou een Taurus Tag der Maueroffenung staan??
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Mooie film. Wat gebeurde er bij de "knip" om ca. 2.37 minuut? Jouw ketelwagentrein doet mij denken aan een testrit met de 2401 + 2402 + meetwagon + 32 oliewagons van de NAM op 22 april 1954.
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Fantastisch mooi gemaakt en afgewerkt! Een inspiratie!
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Heel mooi geworden met die achtergrond!  :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Hallo allemaal,


Citaat van: iTom op zondag 19 juni 2022, 10:42:08
Nu alleen nog even de perronkappen netjes op elkaar aansluiten.
Klein aandachtspuntje wat makkelijk is te verhelpen denk ik. ;)
Hoi Tom,
Dat is een fluitje van een cent, de perronkappen staan redelijk los, komt goed  :thumbup:



Citaat van: Tony op zondag 19 juni 2022, 10:46:15
Perfect effect, Peter  :thumbup:

Grtz Tony
Dank je wel Tony  :thumbup:



Citaat van: AlbertG op zondag 19 juni 2022, 11:46:26
Hij is mooi geworden, Peter.
Dank je wel Albert  :thumbup:



Citaat van: Sanderz28 op zondag 19 juni 2022, 11:50:56
Ziet e goed uit Peter, en zie ik nou een Taurus Tag der Maueroffenung staan??
Dank je wel Sander  :thumbup: ja dat heb jij goed gezien, die loc heb ik van mijn vrouw gekregen toen we 25 jaar getrouwd waren  :)



Citaat van: mphoi op zondag 19 juni 2022, 12:28:17
Mooie film. Wat gebeurde er bij de "knip" om ca. 2.37 minuut? Jouw ketelwagentrein doet mij denken aan een testrit met de 2401 + 2402 + meetwagon + 32 oliewagons van de NAM op 22 april 1954.
Ik heb geen idee meer Martin, dat filmpje is al zolang geleden opgenomen  :)



Citaat van: Peter Alex op zondag 19 juni 2022, 17:24:45
Fantastisch mooi gemaakt en afgewerkt! Een inspiratie!
Dank je wel Peter Alex, ik ga er van  :oops: :oops:



Citaat van: marc-lin op zondag 19 juni 2022, 19:51:21
Heel mooi geworden met die achtergrond!  :thumbup:
Dank je wel Marc  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Mooi man, ik heb de Vectron uitvoering, ik wist toen niet dat er ook nog een Taurus was.
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
 @citaat
Hoi Sander en alle anderen,

Deze Taurus versie is als eerste op de markt gekomen, nu alweer zo'n 5 jaar geleden.
De Vectron versie vind ik ook mooi, heb even getwijfeld of ik die ook zou aanschaffen zodat ze beiden in tractie konden rijden.
Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan, het spaarvarkentje zal wel leeg geweest zijn  :D

Het nummer is 69846, mocht je hem willen kopen.


Mvg,

Peter Degeluidsman


Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Ziet er bijzonder fraai uit!
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
 @citaat
Dank je wel Piet, ik ben er ook erg blij mee, we gaan het nog verder aankleden maar dit is een mooie stap in de goede richting.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman -Achtergrond in vitrine geplaatst veel sfeer plaatjes
Stond er laatst 1 op marktplaats, 450. Ik zeg dikke doei :D