Hallo allemaal,
Hoi Tom,
Dankjewel voor de felicitaties

Met de scenery is nog niets gebeurt, ik was begonnen aan de perrons en had het advies gekregen om dit van XPS te maken, zoals je weet liggen de kale perrons er nu maar ineens was XPS toch niet het juiste materiaal en zou hout een betere oplossing zijn.
Ook kwamen de perron randen niet van de grond, het was me een aantal keren beloofd maar het bleef stil aan de overkant.
Toen heb ik het maar in de koelkast gezet.
Maar het kriebelt wel en ik denk binnenkort toch weer een start te maken met de perrons, ondertussen heb ik van de week een proefstukje van een perronrand binnen gekregen en dat moet ik nog gaan testen.
Hoi Henk,
Ja wat een verschil heeft dit opgeleverd, helaas heb ik geen foto's van de oude situatie maar het is een wereld van verschil

Hoi Erik,
Ik ben erg blij dat John deze upgrade heeft uitgevoerd, het treinstel is voor mij ook een erfstuk dus hecht ik er zeer veel waarde aan.
Het feestje was leuk, wij komen er net pas vandaan, dit keer geen trein gerelateerde kano's maar alles stond zo'n beetje in het teken van een knikkerbaan

Gelukkig vind hij de treinen van opa ook nog steeds leuk.
Hoi Dirk-Jan,
Het treinstel ( ik schreef het net al even ) is voor mij een erfstuk dus de gevoelswaarde is zeer hoog, door deze upgrade komt hij nog beter tot zijn recht.
Ik ga er ook nog Chinese preisers in zetten om het geheel af te maken.
De originele Marklin decoder had ik een tijd geleden al vervangen voor een loksound V5 en hij wordt nu op DCC aangestuurd.
Hoi Ruud,
Jij hebt hem ook?
Mvg,
Peter Degeluidsman