Hallo allemaal,
Marcel, Frans, Henk, Olav, Tom, Henk, Albert, Albert-Jan, Gerard, Dirk-Jan, Marc, Hans, Wim, Martin en Anne, bedankt voor jullie reacties en alle mensen die het verslag waardeerde

Citaat van: Lobomotion69 op zondag 23 april 2023, 15:55:51Sluit mij geheel bij de vorige reaguurders aan. Wel erg jammer dat er niet bij staat bij welke baan die plaatjes horen, dat is net de jus, de kers op de taart, nou ja, je begrijpt het wel. Geintje dus.
Ja, het is ons bekend dat je kleinzoon Stef heet en dat jij daar ook een complete trein van hebt. Leuk man maar wees maar blij dat ze je kleindochter geen Eva genoemd hebben. Dan was het duur geworden.
Ik heb ondertussen twee kleinzoons en een klein dochter Henk, Thijmen heeft ondertussen ook zijn eigen gespoten loc rondrijden en Femke krijgt straks een kroeg met haar naam erop.
We hopen op nog een 4e kleinkind en als dat een meisje zou zijn zou ik het leuk vinden als ze Eva heet.
Citaat van: iTom op zondag 23 april 2023, 19:41:46Citaat van: Degeluidsman op zondag 23 april 2023, 15:06:13Helaas was Aad verhinderd door plezierige omstandigheden.
Ik heb voor jullie een aantal foto's gemaakt, als eerste gingen we naar de stand van Esu, die heeft normaal gesproken een aantal leuke aanbiedingen maar wat ik Aad zocht stond er dit keer niet tussen.
Peter Degeluidsman
Dat is wel weer een heel bijzonder bezoek geweest zonder Aad die er bij ESU niet tussen stond
Mooi verslag met mooie plaatjes, zo kunnen de thuisblijvers er weer van mee genieten.
Kreeg wel de indruk dat het bij sommige bezoekers wat was tegen gevallen.
Er mist nog een woord in die tekst Tom, er moest nog iets VOOR

Ja het aanbod was minder dan voorgaande jaren, hoorde dat de stand huur behoorlijk omhoog was gegaan.
Toch hebben we een hele leuke dag gehad, als je met vrienden op pad bent ben je al snel tevreden.
Citaat van: Dirk-Jan op maandag 24 april 2023, 21:04:27
Erg mooie en leuke foto's van de beurs, van mijn kant ook bedankt voor de moeite en het plaatsen.
En ook bedankt voor de foto van de Koplopers, ga ik me toch weer zitten te verlekkeren aan die KLM uitvoering.
Al bij de eerste aankondigingen zei ik tegen mezelf: nee, die ga ik niet kopen, genoeg is genoeg.
En ik heb juist een tijdje terug mijn vierdelige verkocht, te lang voor op mijn baantje, tijd voor wat anders.
(Dat de zwarte omkasting van de motor er weer in komt is voor mij niet van belang, ik vind het gewoon een mooi ding.
)
Maar nou ben ik dus weer zwaar in dubio, ik kan niet beloven dat ik em niet koop, u wordt bedankt.
Maar goed, dat is voor later.
De foto's van het stadje met de in de achtergrond overlopende bebouwing vind ik ook erg gaaf, dat is een knap stukje werk.
En zijn jullie nog geholpen door de lieftalige Susan, de traumazuster?
Graag gedaan Dirk-Jan, koop die koploper nu maar deze is zo'n 25% korter dan je vorige dus deze past makkelijk

Susan zijn we niet tegengekomen.
Mvg,
Peter Degeluidsman