Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag naar de beurs geweest op zoek naar een leuke grote set preisers, helaas ben ik hier niet in geslaagd, er waren genoeg kleine verpakkingen te vinden maar dan tel je al snel €10 neer voor 5 a 6 poppetjes.
Gelijk even mijn insider wagon opgehaald, mijn handelaar was zo vriendelijk deze voor mij mee te nemen naar de beurs, dat scheelde mij weer een ritje

Is het geen plaatje.

De beurs vond ik wat tegen vallen, veel Duitse handelaren waren er niet op op de tafels lag veel oud materiaal.
Ik sla de komende beurzen even over, binnen kort naar de open dagen bij Marklin en eens kijken wat er eventueel op mijn pad komt

Dan verder met de Benelux hondekoppen, die waren voorzien van nieuwe printen en decoders, hierdoor kan ik via functie 5 of 6 de front en sluitlichting schakelen.
Omdat de treinstellen gekoppeld rijden was het geen gezicht als er verlichting brand tussen de koppen.

Door het aanzetten van functie 5 of 6 gaat de verlichting tussen beiden uit, dat is toch een beter gezicht.

Een aantal dagen geleden heb ik wat Chinese preisertjes in de treinstellen gezet, door de nieuwe printen incl. binnen verlichting zitten ze er netjes bij.

Omdat er nieuwe decoders in de treinen zaten heb ik ze eerst door koploper opnieuw laten ijken, nu zijn ze klaar om weer lekker mee te rijden in de dienstregeling
Mvg,
Peter Degeluidsman