Goedeavond,
allemaal bedankt voor de leuke reacties

Zojuist al de tweede rails gegoten, de produktielijn is opgestart

Hier enkele reacties van mijn kant:
Die inkepingen (insnijdingen) wat ga daar mee doen ? Dichtsmeren of er steentjes overplakken ?
Hoi Peter,
nog geen idee maar dat is zorg voor later

Hopelijk kun je snel meer produceren, want het lijkt me machtig om een lange trein door zo'n flauwe bog te zien gaan, al is het maar in een proefopstelling. 
Roger,
dat is inderdaad de bedoeling. Ik heb 6 rails ter beschikking en deze wil ik eerst maken alvorens nieuwe te bestellen. Eerst er zeker van zijn dat het nu allemaal goed is.
Ik ben ook benieuwd naar hoe je uit gaat komen met de railstaven! En dan bedoel ik de lengte. Hoe het gaat met de binnen en buitenbocht. Ik blijf dit volgen!! SUCCES met de volgende bochten.
Tim,
daar ben ik dus ook heel benieuwd naar.
Maaaarrrrrrrrrr, hoe ga je er nu stekkers in steken of was je dat vergeten.
Er zal toch ook bedrading aan moet, aan je rails jou kennende

Ik denk dat je de voeding- en melddraden er tevoren wel aan kan maken voor je het dichtgiet met de lijm.
Günther, Jake,
er liggen al 2 railzen klaar waaraan drie draden gesoldeerd zitten voor de voeding en terugmelding. Het is inderdaad de bedoeling om die "in te gieten". Moet alleen nog even kijken of dan de rails nog goed opgespannen kan worden.
.
Waarvoor ga je ze gebruiken

Reinier,
overal waar mogelijk

Ik vind het heel mooi om bv ook een station in een boog te leggen.
en dan natuurlijk een tweede mal voor een andere boogstraal op exact 64 mm voor een dubbelsporig hoofdtraject..
Michiel,
misschien wel, misschien niet. Eerst bekijken of het misschien alleen met deze boogstraal mogelijk is om een dubbelsporig paradevak te leggen.
Os Bertje weet wel raad hihi..
10% van de verkoop is voor mij he voor de tip

Hoi Harry,
het maken van één stuk rails kost ongeveer 30min. Met mijn uurloon dus onbetaalbaar

Groetjes en nogmaals allemaal bedankt voor jullie reacties, John