Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Landendriehoek

Gestart door ÖBB zondag 03 mei 2009, 13:36:41

Re: Landendriehoek
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Een frietkraam heeft altijd aanloop wat de boel levendig maakt, het staat erg leuk zo op het plein Henk.
Het is maar goed dat er geen geur mee komt, want dan heb ik gelijk trek  >:-D

Mvg,

Peter Degeluidsman 

Doet toch raar hoor een bakje frieten als "pommes" zien, maar ja het buitenland hé...
Wel een leuk frietkot trouwens

Luc

Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 22 november 2025, 06:40:54Een frietkraam heeft altijd aanloop wat de boel levendig maakt, het staat erg leuk zo op het plein Henk.
Het is maar goed dat er geen geur mee komt, want dan heb ik gelijk trek  >:-D

Mvg,

Peter Degeluidsman

Hoi Peter ja inderdaad goed dat geen geur erbij is, kwam denk dan kamer niet meer af haha.
Gr henk

Citaat van: lucdiels op zaterdag 22 november 2025, 09:22:18Doet toch raar hoor een bakje frieten als "pommes" zien, maar ja het buitenland hé...
Wel een leuk frietkot trouwens

Luc

Haha ja Luc rare jongens die Duitsers.

Gr henk

Swiss rail .. what else?

Henk,

Het ziet er leuk uit zo, de gezelligheid kom met de toekomstige preisertjes. Zoals je zelf al schreef is de biertent best groot. Misschien een idee, maar kan je die biertent niet verder naar achter zetten tegen de stadsmuur (waar nu een caravan? staat). En dan die twee kraampjes/tentjes die in dat straatje staan naar voren halen en op het plein zetten? Nu het nog niet vast staat kun je makkelijk schuiven.

Groeten,
Wico

Hoi Wico, dank ik kan eens kijken of dat past, alleen dan haal je het bier weg bij de preisertjes, geen idee of ze dat leuk vinden. Tevens is die ruimte bij de muur niet heel groot. Maar wellicht lukt het en staat het daar nog beter.

Gr henk

Swiss rail .. what else?

Die preisertjes weten dat bier heus wel te vinden :D. Maar of het past ...

Groeten,
Wico

Citaat van: lucdiels op zaterdag 22 november 2025, 09:22:18Doet toch raar hoor een bakje frieten als "pommes" zien, maar ja het buitenland hé...
Om er even over verder te borduren... ;)
Hier worden die dan "French Fries" (Fries als fraais uitgesproken ;) )genoemd, alhoewel het "French" gedeelte al vaak wordt weggelaten... vooral door ondergetekende... ;)

Citaat van: Wico op zaterdag 22 november 2025, 19:58:53Die preisertjes weten dat bier heus wel te vinden :D. Maar of het past ...

Groeten,
Wico

Hoi Wico nou effe nog gekeken, maar de tent past niet op de andere plek waar de toiletwagen staat. Dus denk dat ik hem toch maar vooraan laat staan. Wellicht komende week even verder met de baan.
Gr henk

Vandaag weer wat gedaan aan bovenste deel dat volledig wegneembaar is. Hierop staat het slot met wat kraampjes en een draaimolen. Verder naar voren op dezelfde plaat moet ik nog het nodige doen. De verlichting werkt in ieder geval.

Gr henk

Als het maar Zwitsers is.

Prachtige sfeer heb je gecreëerd Henk. :thumbup:
Ook de clown met paraplu is erg leuk en de etende Preisertjes bij de snackwagen met verlichting is één van de vele leuke details. :thumbup:

Groet Michel

Citaat van: h0_miessie op donderdag 27 november 2025, 18:02:52Prachtige sfeer heb je gecreëerd Henk. :thumbup:
Ook de clown met paraplu is erg leuk en de etende Preisertjes bij de snackwagen met verlichting is één van de vele leuke details. :thumbup:

Groet Michel

Hoi Michel dank je wel. De clown weet de boel te vermaken. De snackwagen is ballengooi tent maar is op foto lastig te zien.

Gr henk

Swiss rail .. what else?

Henk,

Wat een mooie sfeervolle foto's en gezellig zo met die kermis in de straten :thumbup:. Ik zou nog wel wat meer volk verwachten, maar dat komt misschien nog :).

Groeten,
Wico
Forum Moderator

Handig dat je dit zo van de baan kan halen Henk, lekker in de huiskamer knutselen  :)

Mvg,

Peter Degeluidsman 

Citaat van: Wico op donderdag 27 november 2025, 18:35:25Henk,

Wat een mooie sfeervolle foto's en gezellig zo met die kermis in de straten :thumbup:. Ik zou nog wel wat meer volk verwachten, maar dat komt misschien nog :).

Groeten,
Wico

Hoi Wico dat komt allemaal nog al zijn de meeste te vinden aan de bar en bij de friettent.

Gr henk

Citaat van: Degeluidsman op donderdag 27 november 2025, 19:56:09Handig dat je dit zo van de baan kan halen Henk, lekker in de huiskamer knutselen  :)

Mvg,

Peter Degeluidsman

Hoi Peter ja was maar waar in de woonkamer. Nee heb werkplank gemaakt op een trolly waardoor ik wat kan passen etc zodat ik ook weet of het klopt. Maar ik heb gelukkig veel van dit soort plekken gemaakt om op veel plekken erbij te kunnen. En zoveel mogelijk zonder hout.

Gr henk

Vanavond nog wat gedaan aan het stadsfeest. Nog zat te doen maar geeft alvast leuke indruk.

Gr henk

Swiss rail .. what else?

Henk,

Jaa helemaal geweldig zoveel volk en een prima sfeertje. Daar zou je zomaar tussen willen lopen :).

Groeten,
Wico

Citaat van: Wico op donderdag 04 december 2025, 20:29:41Henk,

Jaa helemaal geweldig zoveel volk en een prima sfeertje. Daar zou je zomaar tussen willen lopen :).

Groeten,
Wico

Haha ja Wico ik heb goed geluisterd naar je. Veel volk. Had er zelfs teveel uitgenodigd dus die komen elders. Je bent van harte welkom hoor om te feesten.

Gr henk

@citaat  @citaat Daar zou je zomaar tussen willen lopen :).
Ein Bier bitte.... ;)

Dwarsliggers op de rails sporen niet

Ergens, maar niet in Austria, bekruipt me het gevoel dat de dansvloer

ook dient als vrijworstel podium.

Citaat van: hermanvk op donderdag 04 december 2025, 21:21:04@citaat  @citaat Daar zou je zomaar tussen willen lopen :).
Ein Bier bitte.... ;)

Haha ja die feestgangers lusten hem wel.
Gr henk

Citaat van: Jan22 op donderdag 04 december 2025, 21:22:51Ergens, maar niet in Austria, bekruipt me het gevoel dat de dansvloer

ook dient als vrijworstel podium.

Ja je weet maar nooit, voordat je het weet gaan ze met elkaar aan het stoeien.

Gr henk

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Citaat van: ÖBB op donderdag 04 december 2025, 20:20:32Vanavond nog wat gedaan aan het stadsfeest. Nog zat te doen maar geeft alvast leuke indruk.

Tja Henk, een goed feest kost het nodige voorbereidend werk. :lol:
maar voor alsnog mis ik enkel de bijbehorende geluiden bij de beelden,
want het is daar een drukte van jewelste!  :thumbup:

Groeten,

Erik.

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 04 december 2025, 21:57:40
Citaat van: ÖBB op donderdag 04 december 2025, 20:20:32Vanavond nog wat gedaan aan het stadsfeest. Nog zat te doen maar geeft alvast leuke indruk.

Tja Henk, een goed feest kost het nodige voorbereidend werk. :lol:
maar voor alsnog mis ik enkel de bijbehorende geluiden bij de beelden,
want het is daar een drukte van jewelste!  :thumbup:

Groeten,

Erik.

Wederom mooie tip, wellicht ga ik die tzt nog eens opnemen om af en toe af te spelen. Wordt mooi al die diverse geluiden.

Gr henk
Forum Moderator

In de tijd van de kerstmarkten en andere feesten is het hier ook lekker druk en is er van alles te zien Henk  :thumbup: :thumbup:
Ik zag het worsten kraampje staan en kreeg gelijk trek  :P

Mvg,

Peter Degeluidsman 

Citaat van: Degeluidsman op vrijdag 05 december 2025, 07:04:03In de tijd van de kerstmarkten en andere feesten is het hier ook lekker druk en is er van alles te zien Henk  :thumbup: :thumbup:
Ik zag het worsten kraampje staan en kreeg gelijk trek  :P

Ja Peter af en toe zou beetje geur op de baan ook wel leuk zijn. Ben alleen bang dat ik dan voortdurend aan de bratwurst zit haha.
Gr henk

Mvg,

Peter Degeluidsman

Wat een toeloop Henk, als er zo'n massa toekomt moet het wel een leuk feestje zijn. Moet ik eens op de agenda zetten... :)

Luc

Als het maar Zwitsers is.

Heerlijk feestsfeer heb je gemaakt doormiddel van de vele mooie Preisertjes Henk. :favorite:
Je blijft kijken en zoeken naar andere details tussen de Preisertjes. :)
Knap gedaan Henk mijn complimenten. :thumbup:

Groet Michel

Citaat van: lucdiels op vrijdag 05 december 2025, 10:28:12Wat een toeloop Henk, als er zo'n massa toekomt moet het wel een leuk feestje zijn. Moet ik eens op de agenda zetten... :)

Luc

Ja Luc het is flink druk, en dat met slechts 2 politie agenten. Maar de stemming zit er goed in.

Gr henk

Citaat van: h0_miessie op vrijdag 05 december 2025, 12:26:43Heerlijk feestsfeer heb je gemaakt doormiddel van de vele mooie Preisertjes Henk. :favorite:
Je blijft kijken en zoeken naar andere details tussen de Preisertjes. :)
Knap gedaan Henk mijn complimenten. :thumbup:

Groet Michel

Dank je Michel. Dat vind ik het leukste, veel zaken om naar te kijken dan wordt je baan nooit saai.

Gr henk