Citaat van: wimpietje op zondag 02 maart 2025, 10:24:22Nog flink wat voor de boeg Miche 🤭🤗
Ik heb zeker nog wat knutselplezier voor de boog Wim.
Citaat van: Bulletje op zondag 02 maart 2025, 11:10:57
Je kan nog wel een tubetje lijm bij gaan halen zo te zien
Als er eentje op is koop is weer reserve zodat ik altijd genoeg in huis heb Bulletje.
Zal best hard gaan met de vele bouwdozen die nog liggen te wachten om gebouwd te worden.
Citaat van: Trainhenk op zondag 02 maart 2025, 11:11:21Dat zijn flinke bouwplannen Michel.
Dat houd je voorlopig wel van de straat.
Blijft er genoeg tijd over om af en toe nog met de treinen te rijden?
Henk
Ik kan voorlopig voort bouwen Henk.
Het houd mij zeker van de straat zeker met de lijm voorraad die ik aangeschaft heb.
Ja die rijden lekker door als ik bezig ben met de gevangenis het quotum wordt nog steeds iedere dag behaald Henk.
Citaat van: Hanzi op zondag 02 maart 2025, 13:39:18
tuurlijk; die treinen rijden immers volledig automagisch hun rondjes!
Jij snapt het Hans.
Citaat van: Narwal op zondag 02 maart 2025, 13:40:44Ha Mies,
Dus je gaat toch aan de scenery!
Geweldig, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Ja Marcel het begon te kribbelen tja en dan moet je jezelf eraan toegeven hé.
Ik ben net zo benieuwd als jij wat het gaat worden de plannen zitten in mijn hoofd nu de uitvoering nog.
Citaat van: Hanzi op zondag 02 maart 2025, 15:00:52Er is in het verleden ook al wat scenery verrezen rond het station en het voetbalstadion, dus dat gaat vast goedkomen!
De wil is belangrijker dan het kunnen om maar eens wat filosofisch te roepen
.
Met die scenery kunstjes ben ik nog steeds dik en dik tevreden Hans hopelijk ben ik het straks ook met de in aanbouw zijn de gevangenis.
De wil is er zeker en de motivatie ook dus wat kan er nog mis gaan ?
Citaat van: lucdiels op zondag 02 maart 2025, 17:30:39Het gaat gaan gebeuren in Michelstadt, de stad wordt groener dan ooit. Ze hebben daar een groene burgemeester aan de macht...
Luc
Het gaat zeker gebeuren Luc maar een groene burgemeester in Michelstadt gaat zeker
niet gebeuren.
Citaat van: Wico op zondag 02 maart 2025, 17:39:50Michel,
Leuke plannen allemaal
. Ik geniet nu al met de gedachte aan de aankomende updates
.
Groeten,
Wico
Dank voor het vertrouwen Wico ik voel de last al op mijn schouders.
Ja zelf het plannen van waar alles nu moet komen vindt ik al leuk dus het bouwen al helemaal we gaan zien of de plannen realiteit kan gaan worden.
Citaat van: NL-modelspoor op zondag 02 maart 2025, 18:27:51Citaat van: h0_miessie op zondag 02 maart 2025, 10:16:58Wel laat ik bij de gevangenis diverse elektrische onderdelen weg zoals de gevangenen die om het basketbalveld lopen en de zwaailichten en sirene doe ik ook niet omdat de gevangenis te ver weg staat van mijn commandocentrumstoel en hij staat wat hoger dus zie er helemaal niks van.
Gewoon goed bewaren die onderdelen. Als je ze later alsnog wil toevoegen kan dat altijd nog. Mocht je de zwaailichten wel willen gebruiken zou je die nog kunnen aansluiten op zo'n knipperlicht kastje van Busch al mocht je die nog hebben liggen.
Ja Johan ik bewaar (altijd) alles van bouwdozen die ik gebouwd heb in vele grote dozen liggen diverse onderdelen.
Bedankt voor je tip van het later toevoegen en ik weet niet of ik een busch kastje heb liggen wel heb ik nog het Faller kastje wat in de doos erbij zat zal die ook wel kunnen gebruiken denk ik ervoor.
Citaat van: ernstcramer op zondag 02 maart 2025, 20:30:43Ben erg benieuwd Michel. Mooie plannen. Ik zag er ook een doosje van een bratwurst tent. Altijd goed voor een paar mooie scenes eromheen!!
Zeker mooie plannen Ernst maar vooral leuke plannen zo wordt Michelstadt toch weer meer een treinbaan ipv alleen maar rails.
Ja die bratwurst huisje moet ook nog eens ergens komen te staan misschien bij de taxistandplaats bij het station in de toekomst.
Groet Michel