Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer eenvoudig via onze Stichting 3rail Shop :thumbup:

Michelstadt } vrachtwagen uitbreiding.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Re: Michelstadt } aanwinsten en wat knutselwerk.

Als het maar Zwitsers is.

@citaat

Egon, Dank voor je felicitatie voor ons 8 jarig huwelijk. :thumbup:
Al zie je er bij sommige locs weinig van maar het blijft een leuk detail die machinistjes op de "bok". :)
Gisteren de laatste 2 machinisten die ik nog had in 2 stuurstandwagons gezet dus bij de volgende bestelling bij mijn Duitse leverancier wat doosjes met machinisten bestellen.

Leuk dat je weer aan een baan gaat beginnen ik volg je topic op de voet dus laat de updates maar komen Egon. ;)  :thumbup:

Groet Michel

als er maar een "v" voor op staat

Dat je niks ziet van de machinist tijdens de rit lijkt me logisch, maar je kijkt er ook naar bij stilstand, en ook als je het fotografeert wil je wel iemand op de bok zien B)

Miessie en wederhelft,

Gefeliciteerd met jullie 8 jarige huwelijk ook al ben ik aan de late kant! ;)

Ben effe weg geweest, dus hier een late reactie.
Je baan wordt steeds completer en dus mooier Michel, die preisertjes in de loc zijn een meerwaarde en de bovenleiding moet nu éénmaal een schakelwand hebben.
Nu je quotum voor 2024 gehaald is wordt het dus tijd om het quotum voor 2025 te presenteren...

En rijden maar met die treinen, hoe meer km hoe leuker toch...

Luc

@citaat  @citaat

Hans, allereerst heel erg bedankt voor je felicitatie. :thumbup:
En beter laat dan nooit Hans. ;)
Ja het zijn details maar we leuke details zeker wat je schrijft als de loc of stuurstandwagon stil staat op de bovenbaan is het best een leuk gezicht de machinist op de bok geeft toch weer wat plezier aan het geheel. :)

@citaat

Luc geen excuses soms gaat de tijd zo snel dat je gewoon tijd te kort komt om dingen te volgen. ;)
De baan wordt er zeker mooier door door dit soort details.
Zeker de schakelwand(en) zijn staan heel erg leuk op de bovenbaan en maken de baan zeker completer Luc.
Wat het quotum wordt voor 2025 daar moet nog over beslist worden maar dat zal geen probleem opleveren lijkt mij. ;)
Het rijden met de treinen blijft zeker leuk en erg ontspannen na een lange werkdag probeer ik zeker een uurtje op zolder te vertoeven zodat de gedachten weer even op 0 gezet kunnen worden en gaan we door met tellen ik hoop voor het eind van het jaar de 2,350.000 kilometers voorbij te gaan.

Groet Michel
Michelstadt } Märklin store loc 2024 is binnengereden.

Michelstadt } Märklin store loc 2024 is binnengereden.
Afgelopen vrijdag belde Märklin store Utrecht mij op dat de Märklin store loc van 2024 klaar lag om opgehaald te worden.
Al koop ik alleen nog maar Zwitsers materiaal voor de Märklin store loc maak ik graag een uitzondering gewoon omdat ik de kleurencombinatie heel erg mooi vindt.
Gisteren moest ik voor mijn werk wat afleveren op 100 meter van de winkel dus onder werk tijd en geen parkeerkosten de loc opgehaald. :P
Even uit de doos gehaald voor een foto aanstaande weekend wordt de loc geijkt en gaat hij meerijden in het dienstschema van Michelstadt.

De loc heeft vele geluidsfuncties maar alleen de toeter mag geluid maken de cabine en motorverlichting gaat aan als de loc stilstaat voor de rest alleen maar rijden eerst alleen daar na met de 5 lange zwarte schuifwandwagons waar Märklin op staat.

Groet Michel
Re: Michelstadt } Märklin store loc 2024 is binnengereden.

samen staan we sterker

Hoi Michel,
gefeliciteerd met deze hypermoderne hybride lok !

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

MICHEL,
veel geluk met deze nieuwe aanwinst. Zal ook zeker in jouw dienstregeling gaan passen. even niet denken aan Zwitserland en nieuwe loks, die er zullen gaan aankomen. het wordt in elk geval een prachtig weekend! Jouw 'schoen' is gisteren al gevuld en dat allemaal zonder liedjes zingen!
(Een Duitse machinist/vriend heeft deze onderstaande foto voor mij gemaakt!)

Swiss rail .. what else?

Michel,

Ik vind het eerlijk gezegd niet het mooiste model van de Vectron, maar de kleurencombinatie blijft fraai. Zeker met die lange schuifwand wagons wordt het een blikvanger op je baan :thumbup:.

Groeten,
Wico
 B) Dat is een mooie lok, veel plezier ermee.
Enne bij gelegenheid misschien effe een line-up foto maken samen met je andere store loks.
Mooie lok Michel! Tijd voor een tweede sleep met Marklin store wagens?

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

Het gaat er toch alleen om wat jij mooi vind.
Veel plezier met de nieuwe Loc.

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Mooie lok Michel.
Veel plezier ermee.

Henk

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Dag Michel.

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst  :thumbup:
Je kent me: het is niet zo mijn ding die e-locs en al helemaal niet de moderne  :roll:
Maar deze kleurstelling moeten de stoom- en diesel liefhebbers toch wel kunnen waarderen?  :lol:
Nou ja, als jij het maar mooi vindt, toch?  :cool:

Groeten,

Erik.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Michel. Kleurcombinatie is zeker goed getroffen. Ga je vast een hoop plezier van beleven.
Hoi Michel wat een mooie loc. De kleurcombinatie is inderdaad erg mooi. Heel veel rijplezier
Gr henk

Märklin fahren-ärger sparen

Wow, Mies !

Dat is stoere store loc zeg :thumbup: U is een bofkont !
Deze vind ik zelfs met Märklin erop nog een beauty  :favorite:
Met diesel- en E-sound neem ik aan.
Dat vraagt om een filmpie met zwar(t)e sleep  :P

Grtz Tony

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Deze vind ik zelfs met Märklin erop nog een beauty  :favorite:
Het had een mooie lok geweest zonder die vervuiling ja.

Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Met diesel- en E-sound neem ik aan.
Alleen alstie onder de draad staat, maar ik denk dat dat voor de firma net een stap te ver is. Daarom hebben ze er maar een stoomgeluid in gezet.  >:-D
 Net zoiets als een turbine geluid in een pure diesellok, ook volslagen fout.

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

@citaat Is de azijn in de aanbieding?  :roll:

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

schitterende lok Michel! En ja: het is net ook al genoemd - ik zie een tweede sleep Märklin aankomen...  ;)
volgens mij bestond er een BR218 met turbineaandrijving.

Citaat van: Wim op donderdag 05 december 2024, 16:49:07Hoi Michel,
gefeliciteerd met deze hypermoderne hybride lok !

Dank voor je felicatie Wim. :thumbup:
Ja deze hypermoderne hybride loc gaat zich zeker en vast helemaal thuis voelen in Michelstadt. :)

Citaat van: GWS op donderdag 05 december 2024, 16:55:15MICHEL,
veel geluk met deze nieuwe aanwinst. Zal ook zeker in jouw dienstregeling gaan passen. even niet denken aan Zwitserland en nieuwe loks, die er zullen gaan aankomen. het wordt in elk geval een prachtig weekend! Jouw 'schoen' is gisteren al gevuld en dat allemaal zonder liedjes zingen!
(Een Duitse machinist/vriend heeft deze onderstaande foto voor mij gemaakt!)

Allereerst bedankt voor de prachtige foto van je Duitse vriend de machinist uiteraard is de foto meteen opgeslagen en mag als dia meedraaien als schermafbeelding. :thumbup:
Dank je wel Gerard met je gelukswens voor de aanwinst ja zie gaat zich zeker thuis voelen in de dienstregeling van Michelstad. :thumbup:
Ik wacht nog op 1 loc van Piko en op een treinstel van Roco Piko komt misschien dit jaar nog en de Roco 2de kwartaal 2025.
Mijn schoen was zeker gevuld maar aangezien ik het hele jaar braaf ben geweest hoop ik toch dat er nog wat met de kerst komt wat mij blijn gaat maken. :P

Citaat van: Wico op donderdag 05 december 2024, 17:03:16Michel,
Ik vind het eerlijk gezegd niet het mooiste model van de Vectron, maar de kleurencombinatie blijft fraai. Zeker met die lange schuifwand wagons wordt het een blikvanger op je baan :thumbup:.
Groeten,
Wico

Het is even wennen dit model Wico maar als de motorverlichting brand in het open gedeelte dan is hij toch wel erg mooi hoor. :favorite:
Zeker de kleuerencombinatie spreekt mij erg aan en straks als hij als sleep gaat rijden met de zwarte lange schuifwandwagons zal hij zeker de aandacht trekken als hij langs mijn stoel komt rijden.

Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 05 december 2024, 17:03:37B) Dat is een mooie lok, veel plezier ermee.
Enne bij gelegenheid misschien effe een line-up foto maken samen met je andere store loks.

Dank je wel Dirk-Jan met het plezeir gaat het zeker goed komen. :thumbup:
Misschien morgen na het ijken zal ik eens kijken of er een line-up in zit met de prachtige Märklin store locs ik ga mijn best doen. ;)

Citaat van: frank-103 op donderdag 05 december 2024, 17:32:21Mooie lok Michel! Tijd voor een tweede sleep met Marklin store wagens?

Dank je wel Frank. :thumbup:
De lange zwarte schuifwandwagons met Märklin erop zijn moeilijk te krijgen en als je ze vindt vraagt men er gauw de hoofdprijs voor dus voorlopig maar wisselen tussen de diverse Märklin store locs wat ookn erg leuk is.

Citaat van: iTom op donderdag 05 december 2024, 17:49:41Het gaat er toch alleen om wat jij mooi vind.
Veel plezier met de nieuwe Loc.

Dat is zekr waar Tom. :thumbup:
Met het plezier was het al goed toen ik een telfoontje kreeg dat hij klaar lag om opgehaald te worden. :P

Citaat van: Trainhenk op donderdag 05 december 2024, 19:11:57Mooie lok Michel.
Veel plezier ermee.
Henk

Dank je wel Henk het plezier van deze mooie loc gaat helemaal goed komen. :thumbup:

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 05 december 2024, 21:16:00Dag Michel.

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst  :thumbup:
Je kent me: het is niet zo mijn ding die e-locs en al helemaal niet de moderne  :roll:
Maar deze kleurstelling moeten de stoom- en diesel liefhebbers toch wel kunnen waarderen?  :lol:
Nou ja, als jij het maar mooi vindt, toch?  :cool:
Groeten,
Erik.

Ja ik weet dat jij meer van het oudere sigment bent is oke maar zelf jij vindt dze kleurencombinatie mooi en dat vindt ik weer mooi. ;)  :thumbup:
Ik ben er zeer maar dan ook zeer content mee als is het geen Zwitsers materiaal. :D

Citaat van: Freek op donderdag 05 december 2024, 21:29:53Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Michel. Kleurcombinatie is zeker goed getroffen. Ga je vast een hoop plezier van beleven.

Dank je wel Freek voor je feliciatie voor deze schitterende loc. :thumbup:
Ja dat Zwarte met het rood spreekt erg aan en als hij het net zo goed doet als zijn voorgangers dan komt het wel goed met het plezier. :P

Citaat van: ÖBB op donderdag 05 december 2024, 22:14:12Hoi Michel wat een mooie loc. De kleurcombinatie is inderdaad erg mooi. Heel veel rijplezier
Gr henk

Ja hij is in deze kleurencombinatie erg mooi Henk. :thumbup:
Vanaf morgen gaat hij mee tuffen en dan krijg ik er nog meer plezier van / mee. :)

Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Wow, Mies !
Dat is stoere store loc zeg :thumbup: U is een bofkont !
Deze vind ik zelfs met Märklin erop nog een beauty  :favorite:
Met diesel- en E-sound neem ik aan.
Dat vraagt om een filmpie met zwar(t)e sleep  :P
Grtz Tony

Ik ben zeker een bofkomt Tony dat ik deze schoonheden mag en kan sparen. :P
Ja sommige walgen van het woord andere dwepen ermee ikzelf ben er gek op op het werk rijd altijd makelijk te onderhouden enz enz maar smaken verschillen natuurlijk en zo hoort het ook.
Jawel met vele geluiden als zal ik die niet vaak gebruiken als er 14 a 15 treinen rijden met geluid aan dan wordt ik zelfs gek op zolder. :D
Uiteraard ga ik voor je wens van het filmpje mijn best doen.

Citaat van: Lobomotion69 op vrijdag 06 december 2024, 00:43:46
Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Deze vind ik zelfs met Märklin erop nog een beauty  :favorite:
Het had een mooie lok geweest zonder die vervuiling ja.

Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Met diesel- en E-sound neem ik aan.
Alleen alstie onder de draad staat, maar ik denk dat dat voor de firma net een stap te ver is. Daarom hebben ze er maar een stoomgeluid in gezet.  >:-D
 Net zoiets als een turbine geluid in een pure diesellok, ook volslagen fout.

Ach dat valt toch wel mee Henk dat woord. ;)
Geluiden doe ik niet aan dus of ze het nu goed of fout hebben maakt mij niks uit ik koop het toch wel mede door dat woord wat erop staat. :favorite:

Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 06 december 2024, 07:53:30@citaat Is de azijn in de aanbieding?  :roll:

Aan ieder antwoord van Henk over het merk denk ik dat Henk groots ingekocht heeft Erik. :P

Citaat van: ernstcramer op vrijdag 06 december 2024, 12:23:42schitterende lok Michel! En ja: het is net ook al genoemd - ik zie een tweede sleep Märklin aankomen...  ;)

Dank je wel Ernst. :thumbup:
Ik weet niet of er een tweede sleep komt A) gaat het tenkoste van een blok wat ik dus minder aan Zwitsers materiaal kan opstellen B) zijn de wagons die ik mooi vinst moeilijk te krijgen en als ik er 1 vindt vraagt met gauw de hoofdprijs. :-(

Citaat van: Eifelman op vrijdag 06 december 2024, 15:18:37volgens mij bestond er een BR218 met turbineaandrijving.

Oke wist ik niet Frank weer wat geleerd. :thumbup:

Groet Michel

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

MICHEL,

Dan gelijktijdig maar een "Kerst"groet toevoegen! Wat het gaat brengen, is ook voor jou nog heel onzeker, maar of jij het afgelopen jaar 'braaf' bent geweest, zal beslist van 'haar' afhangen! Daarom komt deze lok alvast van pas!
Jammer, dat deze NIET in de dienstregeling gaat passen! :-)

Gerard, wederom bedankt voor de mooie foto van deze toch wel drukke beprinte loc. :thumbup:
Vrees alleen wel dat hij niet door de ballotage commissie komt om toegelaten te worden bij de dia voorstelling op de laptop.

Groet Michel
Mooie aanwinst weer Miche  :thumbup: Nu nog foto met de schuifwandwagens  :D
Citaat van: Eifelman op vrijdag 06 december 2024, 15:18:37volgens mij bestond er een BR218 met turbineaandrijving.
Dat was BR210 (serie van 9 stuks) In 1981 is de gasturbine verwijderd, maximale snelheid werd 140 i.p.v. 160 km/u en ze werden omgenummerd in de 218 serie.
Mooi exemplaar Michel!
Veel plezier ermee!

@citaat  @citaat  @citaat

Dank je wel Wim. :thumbup:
Ik heb gisteren een line-up gemaakt van de Märklin store locs die ik bezit die zal ik morgen plaatsen en in het weekend zal ik wat foto´s maken met de schuifwandwagons.
Helaas druk met werken deze dagen dus moet het in fases gebeuren.

@citaat  @citaat

Dank voor deze informatie Freek. :thumbup:  :thumbup:

@citaat

Dank je wel Egon. :thumbup:
Met het plezier komt het zeker goed nu hij al dik 8 uur heeft gereden over de baan heen naar volle tevredenheid. :)

Groet Michel
 @citaat  @citaat
Supergave loc zeg, die Store lok 2024  :-)
Daar ga je vast veel plezier van krijgen!
Michel kennende moet dat goed komen :)
Michelstadt } Märklin store locs line-up.

Michelstadt } Märklin store locs line-up.
 @citaat  @citaat

Dennis, hij is zeker gaaf. :)
Het plezier was er al toen ik bericht kreeg dat hij klaar lag voor mij maar nu hij rijd over de baan heen geeft hij nog veel meer plezier. :favorite:

@citaat

Dat heb je helemaal goed Bas. :thumbup:

Verder heb ik van de week de Märklin store locs even op een rijtje gezet in het rangeerterrein en ik moet zeggen ze staan er goed en mooi op deze schoonheden.
Ook heb ik een foto tijdens het aanmelden gemaakt met de cabine verlichting en de motor verlichting aan en ja ook dat ziet er goed uit bij deze Märklin store loc van 2024.
Foto's met de sleep zwarte schuifwandwagons maak ik donderdag op mijn welverdiende vrije-dag dan heb ik er tijd voor.

Groet Michel
Re: Michelstadt } Märklin store locs line-up.

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

Dat is een fraaie reclame karavaan, hmmmm, welke zou ik kiezen als het al kon hahaha
 B) Dat is een mooie verzameling bij elkaar. :thumbup:

Swiss rail .. what else?

Michel,

Een stoer stel zo samen in een line-up. De kleurstelling vind ik top :thumbup:.

Groeten,
Wico

BLIJ dat ik analoog RIJ

Prachtverzameling Michel :thumbup: .
Wanneer gaan ze die nou eindelijk eens in het groot namaken?

Geen brug is te ver.

Zeer mooi Michel, dat is een zeer mooie line-up.

M.vr.gr. Erwin
Schitterende verzameling Michel!
Bekentenisje doen: Ik heb niet zo veel met dit soort locs...
Maar wel een leuke line-up van gemaakt MIchel, belangrijk is natuurlijk dat het jou plezier en voldoening geeft.
Mijn interesse werd vooral gewekt door het mooi aangelegde ballastbed.
Wat is het geheim van de smid hier Michel?
(En welgemeend excuus voor de onverwachte wending die ik geef aan je draadje, stuur desnoods PB als je
door wil met de line-up.)

grts, Leon
Citaat van: Baanloos op woensdag 11 december 2024, 09:01:20stuur desnoods PB als je door wil met de line-up.

Hé, hé. Misschien zijn er meer forumgenoten die dat willen weten... >:-D

Fantasietjes op de baan

Mooie line-up zeg  :thumbup:

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

Mooi hoor, je mag er wel tevreden over zijn en heerlijk er van genieten.
Is het allemaal Märklin  :-)
Stoere line-up Michel!

Ben zelf niet zo erg van de fantasiekleurstellingen, maar het concept hier is om het model aandacht te geven.

Groeten,
Jelmer

Citaat van: Barry1972 op dinsdag 10 december 2024, 20:57:10Dat is een fraaie reclame karavaan, hmmmm, welke zou ik kiezen als het al kon hahaha

Ik ben benieuwd Barry wat je keuze zal zijn ik denk...... :P

Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 10 december 2024, 21:19:00B) Dat is een mooie verzameling bij elkaar. :thumbup:

Dat is het zeker Dirk-Jan. :)
Ik ben er zeer content mee.

Citaat van: Wico op dinsdag 10 december 2024, 22:04:23Michel,
Een stoer stel zo samen in een line-up. De kleurstelling vind ik top :thumbup:.
Groeten,
Wico

Het zijn zeker stoere modellen Wico en ja de kleurstelling vindt ik ook zeer top. :thumbup:

Citaat van: Hanzi op dinsdag 10 december 2024, 22:16:27Prachtverzameling Michel :thumbup: .
Wanneer gaan ze die nou eindelijk eens in het groot namaken?

Dank je Hans. :thumbup:
Het zou een mooie reclame zijn als Märklin zo een Märklin store loc uitvoering liet rijden in het echt dus hub beplakken zo een Vectronloc zou ik zeggen. :)

Citaat van: ikke650 op woensdag 11 december 2024, 08:15:49Zeer mooi Michel, dat is een zeer mooie line-up.
M.vr.gr. Erwin

Ze staan zeker mooi zo bij elkaar Erwin zo voor de foto´s. :thumbup:

Citaat van: frank-103 op woensdag 11 december 2024, 08:32:26Schitterende verzameling Michel!

Dank je wel Frank. :thumbup:

Citaat van: Baanloos op woensdag 11 december 2024, 09:01:20Bekentenisje doen: Ik heb niet zo veel met dit soort locs...
Maar wel een leuke line-up van gemaakt MIchel, belangrijk is natuurlijk dat het jou plezier en voldoening geeft.
Mijn interesse werd vooral gewekt door het mooi aangelegde ballastbed.
Wat is het geheim van de smid hier Michel?
(En welgemeend excuus voor de onverwachte wending die ik geef aan je draadje, stuur desnoods PB als je
door wil met de line-up.)
grts, Leon

Je moet ervan houden Leon van dit soort reclame locs mede door de mooie kleurstelling verzamel ik ze.
De ballastbed is ballast van Spuren Welten uit Duitsland Schotter artikel nummer 415 donkerbruin maar is ook in Nederland te koop en onder de ballast liggen broodzakklemmetjes zodat ik niet veel ballast hoef te gebruiken.
Nee excuses hoeft niet hoor vraag hoort bij de line-up. :thumbup:

Citaat van: basjuh1981 op woensdag 11 december 2024, 10:22:19
Citaat van: Baanloos op woensdag 11 december 2024, 09:01:20stuur desnoods PB als je door wil met de line-up.

Hé, hé. Misschien zijn er meer forumgenoten die dat willen weten... >:-D

Antwoord is voor iedereen zichtbaar Bas. :)  :thumbup:

Citaat van: wimpietje op woensdag 11 december 2024, 11:01:46Mooie line-up zeg  :thumbup:

Dank je wel Wim. :thumbup:
Leuk om te lezen dat je hem mooi vindt. :)

Citaat van: iTom op woensdag 11 december 2024, 11:47:10Mooi hoor, je mag er wel tevreden over zijn en heerlijk er van genieten.
Is het allemaal Märklin  :-)

Ik ben er zeker tevreden mee Tom en deze week rij ik met de losse locs en komen ze vaak voorbij rijden dus met het genieten zit het wel goed. :P  :thumbup:
Ik heb de artikelnummers nagekeken en ja het zijn echt allemaal Märklin locs. :D

Citaat van: Jelmer op woensdag 11 december 2024, 13:45:39Stoere line-up Michel!
Ben zelf niet zo erg van de fantasiekleurstellingen, maar het concept hier is om het model aandacht te geven.
Groeten,
Jelmer

Dank je Jelmer. :thumbup:
Je mooet er inderdaad van houden en ja dat doe ik met veel plezier. ;)  :P

Groet Michel
Citaat van: h0_miessie op woensdag 11 december 2024, 15:53:18Antwoord is voor iedereen zichtbaar Bas. :)  :thumbup:
Gelukkig :)

Ah! mooie line-up. moet je eigenlijk een mooi lokloods van Märklin op je baan maken en ze daar voor neer zetten...

@citaat  @citaat

Bas, jij gelukkig ik gelukkig. ;)  :thumbup:

@citaat

Dank je Ernst. :thumbup:
Helaas heb ik weinig ruimte voor nog een locloods en mocht ik ruimte vinden voor zo een mooie Märklin locloods dan vrees ik dat ze er niet veel voor komen te staan want ze moeten rijden Ernst veel rijden. :P

Groet Michel

Hahaha...zo'n Märklin loods moet je zelf klussen ben ik bang, maar was nou juist een leuk stukje scenery voor je... ;)  ;)  ;)
En locs die veel rijden moeten ook ff uitrusten...om al die andere treinenook een kans te geven... toch? Vandaar.

maar ze blijven mooi!

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Mooie line-up Michel.

Maakt indruk.  :thumbup:

Henk
Die Märklin store loc is een fraaie aanwinst Michel. Die kan niet mistaan op jouw baan. Ik kijk ook altijd uit naar de Store loc maar deze past niet in mijn tijdvak III/IV.
Veel plezier met die van jouw de komende tijd en langer...

Luc

@citaat  @citaat  @citaat
Ik zou 1 van de 5 locloodsen kunnen voorzien van teksten van Märklin dan is de Märklin locloods daar Ernst uiteraard wel in de zwart/rode kleurencombinatie.
Ik ga het in gedachten houden je idee. :thumbup:
Uitrusten moeten ze zeker maar vaak zijn ze wel aan de beurt want ik wissel regelmatig tussen de diverse schaduwstations zodat iedere loc genoeg rij-uren krijgt. :P

@citaat  @citaat
Dank je wel Henk. :thumbup:
Ja dat doen ze zeker indruk maken.

@citaat
Het is zeker een fraaie aanwinst Luc. :thumbup:
Ik ben altijd blij als men een moderne loc uitgeeft als Märklin store loc want ik zit niet echt te wachten op een stoomloc als store loc dan vrees ik dat ik toch oversla.
Ik hoop er erg lang van te genieten mochten ze ooit verkocht worden dan moet er met vette letters bij staan heeft gebruikssporen. ;)  :D

Bijgaand 2 foto's van de Märklin store loc 2024 met de sleep langs zwarte schuifwandwagons.

Groet Michel

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

Tja, ik vind het een mooie verzameling, hoewel ik er eigenlijk niets mee heb.
Het begint met een geintje, en dat is nog een wagentje. en dan komt nr 2, en die koop je ook omdat je nr één ook hebt. En zo gaat het verder.. en als er dan ook nog een loc voor bestaat, moet je die ook hebben, want een trein zonder lok, is als een kapitein zonder hut..
En voor je het weet is loopt het uit de hand, zoals met elk thema wat op een of andere wijze eerst onze interesse wekt en daarna verslavend begint te werken en het kopen blijft prikkelen...
Ik spreek uit ervaring...😬
Maar het ziet er fraai uit, dit verdient eigenlijk een speciale vitrine met een aangepast diorama, waarbij de kleuren zwart en rood ook terug dienen te komen...

Zelf heb ik alleen de gelede containerwagen van deze "verleiding".
En waarom, zou je nu denken..?
Nou ik ben ook gevoelig voor mooie dingen, en dat waren oa de gelede containerwagens...
En dan wil je er geen eentje missen.... De teller staat nu op 25 st....

Veel plezier met de verzameling.
En bezint voor ge begint helpt bij ons niet meer...

Met vriendelijke groet, Marcel

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.