Hallo, eerst het slechte nieuws: Bleek na grondig testen dat de draaibrug als ze van links kwam alles goed deed, maar van rechts één stap te ver liep op sommige "stations". Van alles geprobeerd maar kreeg het niet goed. Balen dus....
Dan het goede nieuws: Toen dacht ik "tabula rasa". Ik haal de PiCommIT-printplaat er van onder draai ze 90° en plaats ze opnieuw onder de draaibrug. Met de hulp van mijn vrouw de printplaat heel nauwkeurig onder het centrum van de draaibrug geplaatst en dan weer alles getest. En ja hoor, alles perfect vanaf de eerst trial. Blijkt dus dat die printplaat heel nauwkeurig onder de draaibrug moet zitten. Maar door die 90° draai moest alles in Windigipet om geprogrammeerd worden. Ik ben daar dagje mee bezig geweest, maar nu draait alles goed. Nu nog het aanrijden, oprijden en afrijden in de juiste sequentie programmeren. Dat is een hele klus, maar zoiets doe ik graag. Beetje hersenwerk kan geen kwaad op mijn leeftijd.
Ondertussen is ook een nieuwe V60 van, Märklin binnen gekomen. De oude staat te koop op de C***W***-site, is nog perfect in orde maar ik heb geen plaats voor meer locs van dat type.
Luc