Nieuws:

Er zijn nog ENKELE 3railforum kalenders 2025 te koop! Bestel hem nu het nog kan in de Stichting 3rail Webshop!

vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Sinterklaas drauss Weihnachtsmann drinn

Gestart door Hanzi donderdag 01 januari 2015, 21:55:19

Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... WOSA-film
Klaus zit binnen te mokken? Of is hij juist in de wolken wat deze digitale krachtpatser allemaal kan?
En ja je volgers willen nu wel graag een film van deze machtige stoomloc in actie op de baan.
Voel je niet gechanteerd hoor. O:-D
Om nou weer een conceptbrief naar de WOSA op te stellen......nee zo zijn we helemaal niet.
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Sinterklaas drauss Weihnachtsmann drinn
Ondertussen in Altenstein-Dorf...
Vanmorgen een hoop gekibbel op zolder. Na hun jaarlijkse gezamenlijke nachtmis en overdracht in de Dorfskirche van Altenstein werden Sinterklaas en de Kerstman buiten opgewacht door Klaus. Hij moest weer eens een punt maken: Ordnung muß sein, undsoweiter undsoweiter. "6 Dezember, Sinterklaas drauss, Weihnachtsmann drinn und schnell!" bulderde hij wijzend met dat worstenvingertje van hem.

IMG-20241205-WA0000.jpg

En dat terwijl de Sint zijn schimmel al tussen de benen had om te vertrekken. De Pieten waren niet echt onder de indruk en wat volgde is niet geschikt voor de tere forumzieltjes hier...
Feit is dat Sinterklaas is vertrokken en de Kerstman is gearriveerd in Lilleby-Altenstein. En Klaus? Daar hebben we het maar even niet over, het liefst zou ik 'm op de trein naar Tony zetten, die heeft daar wel een oplossing voor >:-D .
Re: vele sporen tussen Altenstein en Lilleby... Sinterklaas drauss Weihnachtsmann drinn

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

@citaat Laat die man vandaag toch eerst nog eens rustig z'n verjaardag (eigenlijk sterfdag) vieren ... :roll:

Groeten,

Erik.
Hans,

Ik las in de krant dat steeds meer mensen de kerstboom al hebben staan voordat de Sint is vertrokken, dus een beetje orde in deze kan geen kwaad.

Al had Klaus het natuurlijk ook wat vriendelijker kunnen regelen :).

Groeten,
Wico
Ik ga het toch voor Klaus opnemen. Hij is altijd de enige Klaus, niet waar? En in december moet hij met twee andere Klazen de macht delen. Dat is gewoon niet makkelijk!

Groet,

Peter
Tja Hans, met Santa, Sint en ook nog Klaus,
verdwijnt al rap de spass im Haus..........

Maar in deze geef ook ik ons aller Klaus gelijk; alles op zijn tijd.
Maar belangrijker nog; ik zag en hoorde op de vorige bladzij een schitterende nieuwe aanwinst  :thumbup:
En zelfs de digitale stap is gezet ! Dat had ik eigenlijk niet verwacht bij jou.
Hopelijk lukt het je, om zonder al te grote brokken het analoge met het digitale te combineren.

Grtz (ook aan Klaus >:-D ),
Tony
tja, to Klaus or not to Klaus, that's the question... SinterKlaus, SantaKlaus, WOSA-Klaus...

Sinterklaas op waterskies, leuk ‼️
 :? Allemaal toestanden weer bij je met die bolle, de wijsheid komt met de jaren maar blijkbaar bij Klaus niet. :roll:
Nou ja, gelukkig weten de SintKlaus en de KerstKlaus het samen wel weer op te lossen, en keert de rust weer een beetje terug bij je.
En je eventuele oplossing om Klaus naar Tony te sturen zal niet werken, er is geen touw sterk genoeg om die bolle op te hijsen. :D 

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Aber mit 'ne (Rettungs) Hubschraubeer muss das doch klappen. Tis alleen dat Tony zijn luchtkasteel heeft en Dirk-Jan in de wolken is met zijn batgrot. Prachtige opbergmogelijkheden voor irritante Inspektoren. Wordt tijd dat er in Lilleby ook een (op)donderwolkje wordt opgezet. Moest je maar bovenaan in de planning zetten. Dat recent gebouwde huus lijkt me daarvoor niet geschikt.
Tja Hans, ik heb het al zo vaak gezegd, Klaus heeft een vrouw met haar op de tanden nodig. Is er nou in dat Lilleby nou niet een potige deerne voor dat bolle schepsel te vinden?