Dank je wel Tony leuk om te lezen dat je het een fraaie loc vindt.
Ja ben zeer blij dat er forumleden zijn die preciezelijk kijken want ik zag het door mij roze SBB bril echt niet.

Gelukkig hoeft de winkelier die verg en penseeltje niet op te sturen Tony want dan het echt niet zo mooi en strak geworden zoals hij straks is nadat het onderdeel binnen is gekomen.
Prachtige inspirerende foto heb je op het internet opgesnord Anne.
Klopt dat er maar 1 treeplank aan beide zijde zitten het gaat meer om de chrome/witte rand die voor om de loc heen loopt waar de machinist kan staan op de ramen te lappen.
En gisteren bij de treinenwinkel in Utrecht nr 37 van de Märklin Magazin collectie editie 2026 opgehaald.
Een prachtige wagonnetje met een hele mooie bruine lading wat ik helaas niet echt kan zien als hij straks in de vitrine wordt gezet.
Hij past er nog niet bij net als het Rothaus wagonnetje wat besteld is bij mijn Duitse hofleverancier want na de volgende uitgave van de Märklin Magazin editie 2027 gaat de Rothaus wagons verhuizen naar een andere vitrine want anders staat alles veel te dicht op elkaar wat het kijkplezier niet ten goede komt.
Maar een foto zegt meer als mijn monoloog over de Märklin Magazin wagons dus bij deze.
En de gereden eindstand van vorige maand zal ik nog even door geven ik heb minder dagen gereden omdat mijn vrouw en ik er een weekje tussen uit waren om heerlijk in het prachtige Cochem aan de Moezel om de accu's op te laden.
Het was zalig en we verlangen er nu alweer naar.
Dagen gereden:.....
23Gereden totaal:.....
31,300,1 kilometer
Gemiddeld per dag:....
1360,8 kilometer
Totaal aantal km:.....
3,016,454,0 kilometer
Aantal treinen:......
418Gemiddeld aantal treinen per dag:.....
14,69Zo weer lekker naar zolder waar ik denkelijk weer de hele dag zal vertoeven.
Ik wens u allen een mooie en modelspoor weekend toe.
Groet Michel