Citaat van: frank-103 op maandag 06 april 2026, 08:40:15Mooie aanwinsten weer Michel!
Dank je wel Frank.
Ja als Holcim (oude logo) liefhebber ben ik er weer zeer zeer blij mee.
Citaat van: Wico op maandag 06 april 2026, 08:44:17Michel,
Dat is weer smikkelen en smullen
. Je kunt wel zien dat de leverancier erg blij met jou is als hij zijn spullen gratis weggeeft
. Grapje natuurlijk, want ik weet uit ervaring dat de beste man dat vaker doet!
En een basis van 1 x 1 is natuurlijk mooi om een betoncentrale met bijbehorende scenery neer te zetten! Je hebt in elk geval een goed voorbeeld uitgekozen om inspiratie op te doen.
Als je meer foto's of info nodig hebt dan weet je me te vinden
.
Groeten,
Wico
Inderdaad Wico Jean Francois is goed voor zijn klanten door er vaak wat extra's bij te doen wordt door mij altijd zeer gewaardeerd.
Als het grote terrein voor de betoncentrale is vrijgekomen zal ik toch eens moeten stoppen met Holcim vrachtwagens te kopen want het moet wel in verhoudingen goed blijven niet tig vrachtwagens bij een afgifte punt van beton.
Ja jouw terrein is mijn grote voorbeeld om inspiratie op te doen al zal het nooit en te nimmer zo mooi als bij jouw worden vrees ik.
Mocht ik wat detail foto's willen hebben dan geeft ik je een berichtje alvast mijn dank hiervoor.
Citaat van: Appermont1991 op maandag 06 april 2026, 09:02:47Pakjes ontvangen is toch altijd plezant, zeker en vast zo leuke als deze!
Dat gaat al een aardige sleep worden. Zeer veel plezier ermee!
Inderdaad zijn pakketjes ontvangen leuk zeker die uit Zwitserland Kenny.
Ja de Coop sleep zal ietsjes langer worden vrees ik zolang hij maar ik het grootste blok in het station past.
Citaat van: lucdiels op maandag 06 april 2026, 09:23:17Ja Michel ik schreef het al: jij weet steeds weer opnieuw de juiste spullen voor jouw baan te vinden. Je zou op den duur ook Zwitsers gaan denken. Te laat echter voor mij, ik heb teveel Duitse locs en spullen.
De vrachtwagens zijn echt mooi afgewerkt met dat fruit, geeft idd wat kleur aan de baan. Ook de Hoclim-wagens mogen gezien worden. Succes met het verdere uitbouwen van de baan en de collectie.
Luc
Ja kan altijd switchen Luc

ben ik nu ook mee bezig door spullen te verkopen waar ik niks meer mee doe of rij.
Het Zwitserse gehalte in huis wordt ook steeds meer Luc koffiemachine haarföhn waterkoker stofzuiger enz enz iets duurder maar wel goede en betrouwbare kwaliteit.
Inderdaad zijn de Coop containers kleurrijk en gaan de sleep net dat beetje meer geven net als de Holcim vrachtwagens mooi en opvallend.
Dank voor je succes groet ik ga mijn best doen.
Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 06 april 2026, 11:55:10Dag Michel.
Naast het nieuwe-aanwinst-inrijspoor
ligt blijkbaar ook nog een verkeersweg!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten
De kiepwagen is een zeer fraaie en een
welkome afwisseling tussen alle witgoed 
Hoe staat het ondertussen met de bouw
van het goederen overslagcentrum? 
Groeten,
Erik.
De aanwinsten komen van alle kanten aanrijden Erik.
Dank je wel voor de felicitatie en ja die kiepwagen is een schoonheid van een vrachtwagen daar heb ik er nu 2 van zelf vindt ik de oplegger met 4 assen erg mooi en opvallend door de vele assen.
Met het distributiecentrum gaat het goed de grond waar asfalt moet komen is neergelegd en wordt eerdaags op het asfalt gelegd en dan afgeknipt zodat neergelegd kan worden maar eerst nog wat ramen in het gebouw plaatsen zodat als de verlichting brand het mooi overal te zien is.
Citaat van: bellejt op maandag 06 april 2026, 12:03:23de robel bestaat wel van de SBB/OBB van het merk viessman.Google maar eens
Helaas geeft de link bij mij niks aan alleen dat het DNS-adres niet kan gevonden worden.
Zelf zal ik wel een gele robel van Kibri de 16100 maar die oogt weer erg plastiekachtig ik zoek gewoon verder Johnny.
Citaat van: Sanderz28 op maandag 06 april 2026, 19:26:57Je kan de lok ook geel spuiten, ik heb ook wel eens een lok gespoten.
Zo kunnen Sander maar daar waag ik mij toch niet aan aan het spuiten van materiaal.
Citaat van: Trainhenk op maandag 06 april 2026, 21:36:03Michel,
Ik begin mij nu toch serieus zorgen te maken om jou.
Kan je alles nog wel kwijt op zolder?
Henk
Henk, je hoeft je gelukkig geen zorgen te maken hoor alles kan nog steeds een plekje vinden in en op Michelstadt.
Ruimte genoeg nog om op te vullen.
Citaat van: eddyflame op maandag 06 april 2026, 22:18:00Ja hoor
ik heb hem net van wat modellen afgeholpen
GR Ed
En dat wordt zeer gewaardeerd Ed.
Nu heb ik toch wat meer
lucht ruimte nu hoeft Henk zich helemaal geen zorgen meer te maken.
Citaat van: wimpietje op dinsdag 07 april 2026, 06:02:57Ik dacht al hetzelfde als TrainHenk: waar laat ie dat allemaal...Zelf heb ik van mijn Locs ( 100-tal) 2 ploegen gemaakt , die ik dan om de paar maanden om de beurt op de baan zet zodat regelmatig met alles gereden wordt. Als ze in "rust" zijn staan ze in vitrinekasten zodat alles zichtbaar is en niet in dozen of laden zit. Hoe doe jij dat Miche?
Bijna alles wat wordt gekocht komt op de baan te staan Wim.
Alleen speciale wagonnetjes en Märklin magazin wagons komen in de vitrine(s) te staan de recht moet rijden voorlopig is het nog geen probleem straks met de uitbreiding(en) helemaal voorlopig ook niet maar dan vinden we wel weer andere plekken om het materiaal neer te zetten / te parkeren.
Bijgaand een foto van de huidige stand bij het distributiecentrum en een kort filmpje van de werktrein hoe hij nu in de rondte rijd door Michelstadt heen.
Groet Michel