Goedendag beste Modelbaanspoorliefhebbers.
Deze week ben ik begonnen met het aanbrengen van het aluminiumgaas op de geplaatste ronde houtjes. Ik knip het aluminiumgaas met de schaar in zodanige afmetingen dat er eenvoudig mee is te werken. Krijg ik te maken met andere vormen dan knip ik het gaas zoveel mogelijk in de goede vorm. Ik zorg er wel voor dat het gaas groter is dan nodig. De overstekende randen worden dan met het hete lijmpistool vast gemaakt. De lijm wordt door mij met mijn vingers zo glad mogelijk weg gestreken. Alvorens de lijm te raken doop ik mijn vinger in een glas water. Anders blijft de lijm aan je vingers zitten en de hitte zorgt dan voor brandblaren. Ook al doe ik nog zo voorzichtig het gebeurt mijn regelmatig dat ik toch mijn vingers verbrand aan de hete lijm. Maar ja je moet wat over hebben voor je hobby.
We gaan nu maar snel naar de foto's,
De volgende foto laat zien dat een stuk muur in rotsvorm is geplaatst. Deze muur zit vast met kleine ronde houtjes en is te verwijderen. Dit is gedaan om later erbij te kunnen komen als er wat met de auto's of treinen aan de hand is. De foto na de volgende laat zien als de muur is verwijdert.
Zo mensen dit was het weer voor deze week. De aankomende week ben ik de hele week in het buitenland maar ik probeer toch nog wat aan de baan te doen.
Wens jullie veel hobbyplezier toe en graag tot volgende week.
De Krokodil.