Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Hansabaan/ Even een kleine update na een te lange stilte.

Gestart door Krokodil woensdag 02 juni 2010, 21:21:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
Hallo Slangetje en alle anderen.
Volgende week zondag begin ik weer met de updates van de Hansabaan.

Tot volgende week..

De Krokodil..
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
We gaan weer zitten wachten!

Groetjes Dennis
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
Als er nog mensen zijn die meerdere dagen willen komen kijken. .........   >:-D

groet
Harald

p.s.
foto: Frans.M
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
 :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
Wel handig Harald voor mensen die van 'ver' komen voor de iTrain-fanclubdag  >:-D >:-D
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Hansabaan/ Het beloofde filmpje van de LGB trein plus rijtuigen.
Wel jammer dat dit Hotel ook ver weg staat, volgens mij in Zwitserland.

groet
Harald
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Goedendag beste Modelspoorliefhebbers,

Zo eindelijk weer een update. Allereerst gaat het met de gezondheid weer prima. Om een lang verhaal kort te maken de oorzaken lagen allemaal in een medicijn wat ik slikte tegen de suikerziekte. Nu ik dit medicijn niet meer slikt gaat het weer helemaal goed met me. Gelukkig is er met het hart niks mis. Dus we gaan weer lekker verder met de baan.

Al vroeg tijdens het bouwen van de baan was er besloten om een autoweg rond de baan te maken. Hiermee zijn we onlangs gestart. De bedoeling is dat deze auto's ook door een computer worden bestuurd. De foto's laten het eerste gedeelte zien welke onder een berg komt te liggen. Hier draaien de auto's een rondje om weer aan de lus te beginnen. Om voldoende ruimte te maken voor de autoweg is het noodzakelijk om de baan wat te verbreden. Het hout is besteld en de werkzaamheden hieraan zijn begonnen. Zie straks de foto's.

Volgend weekend zijn de "open dagen van Marklin in Goppingen" hier gaan we met zeven leden van de club naar toe. Met twee auto's vertrekken we vrijdagmorgen vroeg richting Goppingen om zaterdag laat in de middag weer terug te keren. Bij de volgende update hiervan een verslagje.

Nu maar snel naar de foto's,



Zo mensen dit was het weer voor deze week. Wens jullie veel hobbyplezier toe en graag tot volgende week..

De Krokodil.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Bedankt voor de update Hans. :thumbup:
En fijn dat je weer "topfit" bent :important:
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Fijn dat het weer goed met je gaat Hans. Veel plezier volgende week!

Groetjes Dennis.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
De foto's welke ik in het vorige berichtje wilde meesturen maar helaas niet lukte,















Ik hoop dat het nu met de foto's gelukt is..

De Krokodil.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
 :thumbup: Nog meer bedankt Hans.  :thumbup:
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Zo, dat zijn weer goeie berichten.
Gezondheid gaat boven alles.

Er wordt een mooi stuk aangebreid zie ik, hoop wel dat er nog genoeg loopruimte overblijft.
Ik kan niet wachten om te komen kijken maar moet toch echt nog even mijn  geduld op de proefstand zetten.

Jammer van Tom Dumoulin. 😭
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Mooie update nu b de auto's nog.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Goed nieuws Hans dat het wer goed gaat met de gezondheid
gr Gerard
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Mooi te horen dat het beter met je gaat en dat de problemen opgelost zijn. Mooie update 😜😜
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Mooie update Hans, rijdende auto,s zijn een leuke aanvulling op de baan.
Volgens mij had je ook nog fietsers gekocht die echt kunnen rijden, komen die ook nog ergens te rijden?


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
He Hans,
Goed om te horen dat het goed met je gaat, zal binnenkort ook weer bij hip komen kijken, er is weer een hoop veranderd zag ik  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Groet Robert
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Hans

Perfect gelukt, heb de baan gisteren nog gezien,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Ha die Hans.
Fijn om te horen dat het "alleen maar" een verkeerd medicijn was en er niets met je hart aan de hand is! :thumbup:
Eerst nog even lekker genieten van het uitstapje naar Göppingen en daarna weer met hart en ziel met de baanbouw aan de gang! :D

Prachtig om te zien dat er weer wat "extra" bij komt, zat natuurlijk al in je hoofd maar wordt nu ook al zichtbaar.

Veel plezier en succes met de verdere baanbouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Lid sinds: 2008

Als je gezond bent ben je rijk

offline
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Ik ben blij dat er verder niets met je aan de hand is, en alleen maar de medicijnen. Weer een pak van ons hart.

Groet Herman.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
ziet er goed uit mooie baan :thumbup:

mvg, Bram
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Top dat het weer beter gaat!
Je vorderingen aan de baan kom ik volgende week live aanschouwen. Ben erg nieuwsgierig.
Ziet er top uit.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Lid sinds: 2012

Mislukken, zo veel leuker dan nooit proberen!

offline
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Goed te horen dat het weer beter gaat. Mooie update weer, zal deze de 26e eens goed bekijken ;-)
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Bezoek in Goppingen tijdens Marklindagen.
Goedendag beste Modelbaanspoorliefhebbers,

We hebben weer een drukke week achter ons. Gewerkt aan de baan. Naar Goppingen geweest met diverse mensen. Voorbereidingen voor de Itraindag geregeld. Op onze kleindochter gepast en .............. nog veel meer.

Eerst maar even met de baan beginnen. Heb bij de aanbouw twee hoeken voorzien van een ronding. Deze ronding heb ik met lamellen vastgezet in het reeds aanwezige hout. Deze lamellen versterken de hoek heel behoorlijk. Het voordeel is ook dat je er geen hout of iets dergelijks onder hoeft te bouwen. Ik heb gewoon twee vierkante plaatjes gemonteerd en vastgelijmt met de lamellen. Daarna met de decoupeerzaag er de rondingen van gezaagd. Zie straks de foto's.

De Itraindag nedert met rasse schreden. De voorbereidingen zijn in volle gang. We willen ervoor zorgen dat het net zo'n mooie dag wordt als in april met Koploper. Komende vrijdag wordt de tent geplaatst en voorzien van een geluidsinstallatie. De catering is ook reeds druk bezig om alles te regelen voor aankomende zaterdag.
Iedereen is zaterdag welkom om deze Itraindag te bezoeken. Uiteraard is er ook de mogelijhkheid om alle banen etc. te bekijken.

Vrijdagmorgen om drie uur vertrokken naar Goppingen voor de Marklindagen. Onderweg nog wat collega's opgepikt en vol goede moed naar Goppingen. Het is circa vijf en een half uur rijden. Onderweg de nodige stops gedaan voor wat te eten, drinken en te tanken. Na aankomst direct naar de Marklinwinkel cq museum. Na het museum naar het Bahnhof van Goppingen. Het is altijd een geweldig gezicht om die grote zwarte loks te zien volledig onder stoom. Het weer was prima we hebben maar 1 regnbui gehad tijdens het bezoek aan het IMA. Diverse tenten waren aanwezig om deze bui te kunnen verdragen. Om circa 18.00 uur waren we in het hotel. Hier heerlijk gegeten en op tijd naar bed.
De volgende dag eerst weer even gekeken bij de Marklinwinkel en toen door gegaan naar het Bahnhof van Goppingen. Hier zijn we met hele oude wagons voorzien van een kleine stoomloc naar Plochingen gereden en weer terug. Op het station van Plochingen moest de lok omlopen om weer aan de andere zijde vor de wagons te komen. Dit konden we allemaal goed zien en volgen. Bij aankomst op het station Goppingen nog 1 keer naar Marklin en toen weer huiswaarts. Om circa 8 uur sávonds waren we versleten en weer thuis. Het waren wederom weer mooie dagen met veel plezier en heerlijke humor onder elkaar. Mannen bedankt en graag weer tot het volgende weekend tijdens de Itraindag.

De gekochte materialen in Goppingen staan op de foto's hieronder. De andere heren hadden ook hun best gedaan bij Marklin alleen de geluidsman zat op zijn geld en heeft haast niets gekocht. Jammer hoor!!!!!

Nu maar snel naar de fot's,



































Zo mensen dit was het weer voor deze week. Veel hobbyplezier gewenst en graag tot volgende week waarin een verslag van de Itraindag.

De Krokodil.
Re: Hansabaan/ Eindelijk weer een update. Aanleg autoweg rond de baan.
Dank je wél Hans, voor de uitgebreide update en de mooie foto's :important: :thumbup:
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Hoi Hans,

Leuke foto,s van een top weekend, we hebben genoten van het begin tot het eind.

Tja geen aankopen voor mij, hoewel ik heb natuurlijk wel een mooie Marklin muismat en de wagon van deze dagen gekocht.

Ik ga proberen 3 oktober in Houten mijn best weer te doen om iets leuks te kopen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Dat is weer een gezellig uitje geweest.
Mooie foto's en gelukkig hebben we straks op de Hansabaan ook voldoende aanvoer van Shell.

Voor de iTraindag hebben we inmiddels 168 deelnemers.
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
 :thumbup:
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Hans

Hartelijk dank voor het uitgebreide verlag van de vorderingen aan je baan en de uitstap naar Marklin, ben al aan het aftellen voor de iTrain dag, en hopelijk die dag stralend weer, volgens de vooruitzichten zouden we zon en rond de de 19 a 20 graden moeten hebben, alles zal wel goed geregeld zijn jullie kennende, beloofd een topdag te worden.
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Mooie aankopen Hans.

En voor iedereen die zijn geweest , blij dat jullie weer veilig thuis zijn.

Mvg: Alex
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Hans,

Dank je wel voor te knappe foto's, die stomers blijven toch top he  :thumbup: en leuke aankopen gedaan mooi hoor.
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Vindt je het gek dat Peter (de geluidsman) niks kon kopen Hans had zijn slag al geslagen in Göppingen. :D

Mooie aanwinsten hans en bedankt voor de mooie plaatjes. :thumbup:
Zal een mooie sleep worden met de Shell wagons op je mooie baan. :) :)
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Hoi Hans,

Bedankt voor je mooie verslag!
Op dit moment ben ik nog in de buurt van Goppingen en ik heb samen met mijn vrouw met volle teugen genoten.
Ik vroeg me af of jullie ook bij de IMA op het Stauferpark, de LGB show in de EWS arena en de festiviteiten op het terrein van Leonhard Weiss geweest zijn. Dit mis ik in je verslag.
Helaas is dit weekend maar 1 keer in de 2 jaar dus nu weer 2 jaartjes wachten.

Grtz
Feike (Trainz4Fun)
Re: Hansabaan/ Ronde hoeken gemaakt. Op bezoek in Goppingen bij de Marklindagen.
Hallo Feike.

We zijn overal geweest met uitzondering van de LGB tuin banen.
Heb een overzicht willen geven van die dingen die wij leuk vonden. Een uitgebreid verslag zou volgens mij te lang worden.
Volgend jaar zijn er de Marklindagen ook. Alleen de indeling is dan anders. De Marklin fabriek kan dan bezocht worden. Het IMA gedeelte is er dan niet. Wel is er op het station van alles te beleven.

Groeten Hans.
Re: Hansabaan/ Plaatje hout geplaatst. Fantastische itrainfanclubdag te Werkendam.
Goedemorgen beste Modelbaantreinliefhebbers,

De afgelopen week niet zoveel aan de baan gedaan daar we druk bezig zijn geweest met de organisatie van de iTrainfanclubdag die gisteren is gehouden te Werkendam.
Wel een extra plaatje hout geplaatst zodat de nog aan te brengen weg voldoende ruimte krijgt. De bedoeling is dat er een klein dorpje ontstaat direct bij de uitgang van de tunnel van de autoweg. Dit dorpje zal dan voorzien worden van twee bushaltes. Om er zeker van te zijn dat we hiervoor voldoende ruimte zouden hebben heb ik een extra plaatje gemonteerd. Zie straks de foto's.

Gisteren was het dan eindelijk zover dat de iTrainfanclubdag werd gehouden en ik kan alleen maar zeggen het was een geweldige dag voor zowel ons als de aanwezige gasten. Het weer was ons goed gezind en alleen maar zon was er voor ons weggelegd. Het gezegde je krijgt wat je verdient was gisteren een welkome waarheid. De tent was vrijdag al opgezet en de geluidsinstallatie ook. De stoelen waren neergezet en de tafels voor het eten en drinken ook. Als je dan in de tent staat en je overziet het geheel dan krijg je toch een trots gevoel van zoiets als, we hebben het toch maar weer met zijn allen voor elkaar.
De volgende dag was een ieder van Hobby in Praktijk aanwezig met de vrouwen. Om negen uur kwamen de eerste bezoekers en uiteraard stond de koffie met wat lekkers gereed. Om precies elf uur werd met het programma begonnen. Het woord was aan iTom welke de dag opende. Na een aantal mededelingen werd het woord gegeven aan Xander Berkhout de maker van het programma Itrain.
Tot kwart voor 1 heeft hij het aanwezige publiek op de hoogte gebracht van het verleden, het heden en de toekomst van het programma Itrain. 
Tot kwart voor 2 was er tijd om te eten en te drinken. Om kwart voor twee tot half vier was er gelegenheid tot het stellen van vragen aan Xander. Hier werd dankbaar gebruik van gemaakt.
Uiteraard waren de banen in bedrijf zodat het aanwezige publiek de mogelijkheid had om deze te bekijken. Om half vier werd de dag afgesloten met een toespraak waar iedereen werd bedankt voor hun inzet en komst naar Werkendam. Een bos bloemen werd uitgereikt aan de vrouw van Xander en ook zij werd bedankt voor haar aanwezigheid.

We kunnen als Hobby in Praktijk terug zien op een zeer geslaagde dag met alleen maar positieve reacties van het aanwezige publiek.

Zo nu maar snel naar de foto's,





Zo mensen dit was het weer voor deze week. Veel hobbyplezier gewenst en graag tot volgende week.

De Krokodil.
Re: Hansabaan/ Plaatje hout geplaatst. Fantastische itrainfanclubdag te Werkendam.
Het was gisteren een fantastische dag!
Bedankt voor alle goede zorgen.

Gr. Dennis
Re: Hansabaan/ Plaatje hout geplaatst. Fantastische itrainfanclubdag te Werkendam.
Ik wil een ieder bedanken van HIP voor hun inzet voor zo'n groots evenement, professioneel opgezet echt top. Ik vond het leuk om weer een aantal bekende te ontmoeten en we hebben weer lekker bijgebabbeld.  >:-D

Jullie hebben prachtige banen erbij gekregen, geweldig. Jammer dat ik niet dichterbij woon anders wist ik het wel.  :P

Nogmaals bedankt voor jullie supergastvrijheid  :thumbup:

Groeten Ronald  :)
Re: Hansabaan/ Plaatje hout geplaatst. Fantastische itrainfanclubdag te Werkendam.
Hoi Hans,
Ik zie nu pas de foto's die je in Göppingen gemaakt hebt.
Het was inderdaad een erg fijn weekend en Jolanda en ik zijn blij dat we door jullie op sleeptouw genomen zijn.
Mooie aanwinsten heb je ook gescoord daar.
En die gaan het prachtig doen op jou mooie baan.
Groetjes, Gino
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Goedendag beste Modelbaanspoorliefhebbers,

Wel wat later dan normaal maar hier dan toch de update.

Deze week een uitbreiding gemaakt ter hoogte van het kopstation. Ik heb een heel mooi station maar er was helaas te weinig ruimte om hem te plaatsen.
Dus de tafel verlengd met een strook hout zodat het station geplaatst kan worden en de autoweg welke hierom heen loopt ook ruimte krijgt.
Om de tafel aan de zijde stevig te houden heb ik er drie poten onder gezet. Nu nog verven en het station heeft veilig zijn plekje.
Zie zo de foto's,

Gisteren weer een bezoek gebracht aan Houten. Ik vond het niet heel erg druk maar wel gezellig. Heb er de nieuwe lok van Marklin opgehaald en gelijk op onze stand van Hobby in Praktijk op de baan gezet. Er was veel belangstelling voor deze lok gezien de vraag van " is deze de nieuwe van Marklin ".
Hierop werd positief op gereageerd. De lok was slechts een paar dagen daarvoor uitgeleverd. Voor deze prijs, rond de tweehonderd euro, mag Marklin van mijn locs blijven bouwen van deze kwaliteit onder de noemer hobbyloc.
Zie zo de foto's,

Nu snel naar de foto's,

















Zo mensen dit was het weer voor deze week. Veel hobbyplezier gewenst en graag tot volgende week.

De Krokodil.
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Bedankt voor de update Hans :important: :thumbup:
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
-Hans:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze weer boeiende update, en de bijgaande plaatjes zijn best ok, volg je vorderingen op de voet, het prachtige station zal een grote blikvanger worden op je baan,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Dat is een mooi stuk stations uitbreiding Hans  :thumbup: :thumbup:

Veel plezier met je nieuwe loc, hij rijd hier sinds vanmiddag ook zijn rondjes en ik ben het met je eens dat Marklin in de hobby serie deze kwaliteit mag blijven leveren  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Wordt alsmaar mooier Hans😄😄😄
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Leuke update Hans. :thumbup: :thumbup:
Meteen een ander gezicht met het station erbij staat prima. :) :)
Veel rijplezier met je nieuwe loc. :thumbup: :thumbup:
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Mooie update met mooie spulletjes weer
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
 :) Mooie plek voor je station, het is tenslotte een blikvanger. Dus die mag best goed in het zicht komen. B)
En nog genoeg ruimte ervoor om er allerlei scenery te kunnen plaatsen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup:  :) En nog een mooie loc erbij ook, die komt wel meer langs op het forum deze dagen  :D


Dirk-Jan
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel bij het eindstation. Nieuwe lok van Marklin.
Hans

U heeft een super mooie baan ik blijf dit draadje volgen.

Jurgie
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel geschildert. Verder met de afbouw weg naar dorp.
Goedendag beste Modelbaantreinliefhebbers,

Deze week het aangebouwde gedeelte geschilderd. Tevens ben ik verder gegaan met het weggetje dat vanuit het dorp naar beneden loopt. Weer diverse ronde houtjes geplaatst. Bij het weggedeelte waar de tunnel begint maak ik een rotswand met de mogelijkheid dat deze weggehaald kan worden. Het zal zeker een keer gebeuren dat daar een autootje blijft staan. Als je hier van te voren rekening mee houd dan is het voor de toekomst alleen maar makkelijker om dit te herstellen.
Zie straks de foto's.

Gister was het weer gezellig druk bij Hobby in Praktijk. Er was een workshop auto's ombouwen bezig en een treinenclub uit Zaandam was aanwezig met negen mensen. Na ontvangst van deze negen mensen zijn we met de rondleiding begonnen langs onze banen. Na ruim drie uur en het genot van een bakkie etc zijn deze mensen tevreden weer naar Zaandam vertrokken.

Ook vandaag een workshop Koploper met zes aanwezigen. Vandaar dat ik nu ook wat vroeger ben. Na het bakkie zijn de heren nu onder handen van Peter en Sander.















Zo mensen dit was het weer voor deze week. Veel hobbyplezier gewenst en graag tot volgende week.

De Krokodil.
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel geschildert. Verder met de afbouw weg naar dorp.
Bedankt voor de leuke update Hans. :thumbup: :thumbup:
Re: Hansabaan/ Uitbreiding tafel geschildert. Verder met de afbouw weg naar dorp.
-Hans:
Weer een mooie update van je baan, mooi weergegeven met het nodige beeldmateriaal,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: