Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Hansabaan/ Even een kleine update na een te lange stilte.

Gestart door Krokodil woensdag 02 juni 2010, 21:21:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan van Krokodil
hallo heren,

dat ziet er al goed uit, ben benieuwd hoe die er uit ziet als ie klaars is
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2010

offline
Re:Baan van Krokodil
ik vind hem ook prachtig en zal in de toekomst zeker jouw techniek eens proberen.
Re:Baan van Krokodil
Krokodil
gast

Re:Baan van Krokodil
Zo mijn beste mede spoorliefhebbers dit wordt de laatste up-date voor mijn vakantie. Ga voor minimaal 14 dagen en maximaal 21 dagen er tussen uit. Nadat ik terug bent van mijn vakantie geef ik de eerstvolgende zondag weer een up-date.

Vorige keer hebben jullie kunnen zien hoe de berg is gemaakt en als laatste de graniet mortel was aangebracht. De combinatie gips en graniet mortel geven een sterke ondergrond om de berg helemaal af te maken. Het gras aanbrengen gaat door verdunde houtlijm aan te brengen en daarna met de grasmaster van Noch het gras aan te brengen. We doen dit eerst met een wat bruine gekleurde grassoort om zodoende een juiste onderlaag aan te brengen. Na deze bruine kleur mixen we de verschillende grassoorten zodanig dat er een kleur ontstaat welke je zelf het mooiste vind. De ene houd van een donkere kleur en de andere wat van een lichtere kleur. Voordat we beginnen met de houtlijm plaatsen we de rotsen en de kiezelstenen op die plaatsen waarvan je denkt dat ze daar kunnen staan. Zie foto's hieronder







Nu volgen nog enkele detailfoto's van de berg,







De complete berg ziet er nu als onderstaand uit. Wel is het zo dat je steeds nieuwe dingen eraan verandert of extra erbij plaatst. Dus eigenlijk komt de berg nooit af.



Om te laten zien hoe het is verandert hieronder een detailfoto voor ik begon met de berg en een foto nadat deze is afgewerkt.





Zo tot zover deze up-date. Tot de volgende keer, de Krokodil.
Re:Baan van Krokodil
Aliebengalie
gast

Re:Baan van Krokodil
Echt schitterend gemaakt. Toppie.

Mvg: Alex
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo krokodil,

Mooie berg , alleen  verbaast mij dat bijna alles groen is op de berg.

Wel heel leuk en mooi gemaakt.

Gr Einte
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan van Krokodil
Hoi Krokodil,

Na een poosje naar de berg hebben te zitten kijken vind ik al dat groen eigenlijk best wel mooi, zoieso vind de hele berg erg goed gelukt.

Groeten Jan Willem
Re:Baan van Krokodil
Erg mooie berg.
Hoe ga je het pad op de berg laten aflopen?
Of moeten de mensen een parachute meenemen :).
Re:Baan van Krokodil
hallo krokodil

je berg vind ik zeer geslaagd er straald veel rust vanuit

alvast een fijne vakantie

gr.  arno
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo Hans en Piet,

Het is een berg werk maar dan heb je ook wel wat  :mrgreen: :mrgreen:

Ben jaloers op die berg.

Fijne vakantie.


Mvg,

Peter / degeluidsman.



Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2010

offline
Re:Baan van Krokodil
Beste Hans,

Dit is en wordt een hele mooie baan :!:
Ga vooral zo door.

Gr.
Dave
Re:Baan van Krokodil
Varekamp
gast

Re:Baan van Krokodil
Hallo,

Mooie berg en die afdaling is ook gaaf. Door de achtergrond krijg je ook diepte in je baan, dat maakt het weer bijzonder. Ga zo door. Ik ben een scenery-fan.

Groeten Ronald  :D
Re:Baan van Krokodil
Krokodil
gast

Re:Baan van Krokodil
Zo beste modelspoorvrienden, de vakantie zit er weer op en het werk wacht weer. Zoals beloofd een update de eerste zondag na de vakantie.
Waar waren we gebleven, De berg waar de treinen doorheen rijden als ze uit het linker spiraal komen is groten deels afgewerkt. De berg zal nog wel verder worden uitgebreid met b.v. lantaarnpalen, vuilnisbakken etc
Als de treinen uit de berg komen krijgen ze een recht spoor zonder bochten. Ze moeten echter wel over bruggen daar er water aanwezig is. Dit gedeelte is nu aan de beurt om aan te werken. De twee naast elkaar liggende sporen gaan over eentuibrug en het enkele spoor gaat over een boogbrug. Onder deze bruggen bevindt zich water waar de mensen kunnen watersporten, zwemmen en genieten van het weer. De pijlers moeten worden afgebouwd, het water is voorzien van 2 eilandjes en er is een strand aanwezig. Op onderstaande foto het gedeelte waar we aan gaan werken.



De pijlers worden op dezelfde manier afgewerkt als de bergen, zie foto hieronder.



We hebben van de tuibrug 3 pijlers en van de boogbrug5 pijlers te doen.



Op de foto is ook een stukje te zien van de eilandjes welke dadelijk omgeven worden door water en door de watersporters worden geberuikt om te zonnen etc.















Tot zover deze update, de volgende week zien we hoe we het water aanbrengen en maken we het geheel af met de poppetjes etc.
Straks komt mijn collega Piet en gaan we samen de treinen weer in beweging zetten. Voor degene die gereageerd hebben op dit draadje wil ik zeggen, hartelijk dank voor de positieve reacties.
Graag tot volgende week, de Krokodil.
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Dag Hans en Piet,

Mannen wat een zeer mooie update weer, echt genieten.

ben zelf nu ook besmet het het scenery virus en zie gelijk allerlei mogenlijkheden.

Veel plezier met rijden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo krokodil,

Mooie update, voor dat water probleem weet ik wel een oplossing  :mrgreen: :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan van Krokodil
peterke33
gast

Re:Baan van Krokodil
hallo krokodil,

die brug is gewoon waanzinig mooi,kijk al uit naar je verder update.


groeten en veel plezier met het rijden;


peter(ke33)
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo Krokodil,

prachtige brug maar ik vind het wel jammer dat je bedrukt papier gebruikt hebt voor het bruggehoofd.

Groetjes, John
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan van Krokodil
Tja als ik dit soort banen zie twijfel ik weer en heb toch soms de neiging om zwitsers oid te gaan rijden.....

Mooie baan, mijn complimeten voor de bouw,ik blijf dit volgen.  :wink:

Groeten Marco
Re:Baan van Krokodil
slangetje
gast

Re:Baan van Krokodil
Hallo Krokodil ik heb genoten van je mooie baan ik wacht alleen nog op het naaktstrand dan kom ik ook zonnen hartelijke  groete het slangetje(Fred) :lol: :lol: :lol: :lol:
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2008

offline
Re:Baan van Krokodil
"slangetje" en naaktstrand  :shock: :?

Mooie baan hoor.
Vooral de brug vind ik erg goed gelukt ben benieuwd naar naar de volgende update.

Hans
Re:Baan van Krokodil
Krokodil
gast

Re:Baan van Krokodil
Goedemorgen beste modelspoorliefhebbers. De vorige maal heb ik jullie laten zien hoe we de pijlers  etc van de bruggen hebben gemaakt. Het strand en de eilandjes waren ook reeds gereed en we zouden deze update gebruiken om het geheel aan te kleden en het water aan brengen. Als water heb ik gebruikt de water drops van Noch. Dit zijn kunststof balletjes welke samen met een oplosmiddel moet worden verwarmd tot 180 graden celcius. Het geheel moet na het opwarmen geroerd worden en je hebt dan circa 3 minuten om het daar te gieten waar je het hebben wilt. Een voordeel van deze water drops zijn het kunnen nabewerken met haarfohn of verfafbrander. De 2 eilandjes worden gebruikt door watersporters en zwemmers etc het linkse eilandje wordt gebruikt voor de nudisten onder ons.
Voordat de waterdrops worden gegoten geven we met verf kleur aan het water. Op de foto's wordt door het flitslicht de kleur wel versterkt weer gegeven. Zie foto's hieronder,




















Ook voor dit stukje scenery geldt dat je het blijft verbeteren. Ook hier moeten nog lantaarnpalen en afvalbakjes etc worden geplaatst. De volgende update gaat over het verlaten van het linker spiraal. Heb besloten dit eerst te doen daar we dan de mogelijkheid hebben om reeds met het maaiveld te beginnen. De volgende update komt niet volgende week zondag maar volgende week maandag. Ben zondag niet thuis. Tot zover deze update en we hopen dat deze updates ervoor zorgen dat we allemaal zin krijgen om de treinbaan te voorzien van scenery. Tot de volgende keer, de Krokodil.
Re:Baan van Krokodil
Seinwezen
gast

Re:Baan van Krokodil
Hoi Hans,

het ziet er weer goed uit:shock:.
Erg leuk zo, al die badgasten :D. Ook het water maakt het mooi compleet.

Ben benieuwd naar je volgende update 8).

Succes,

Sander
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Dag Hans en Piet,

Wat een mooi stukje scenery, het ziet er gezellig druk uit en de mensen zijn duidelijk aan het genieten.

Nu maar hopen dat de pasagiers niet uit de trein gooien  :mrgreen: :mrgreen:.

Hoe verwarm jij het water tot 180 graden??.

P.s. er is weer een nieuwe update voor de Ecos  :D.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Baan van Krokodil
Hoi Hans,

net voor het eerst je topic gezien. Is een prachtige ruimte en een super grote berg. Leuk gedaan die bruggen met dat water eronder.

Ik zie dat je ook zo'n fraaie V188 hebt, dat zie je niet vaak. Ik heb hem zelf in het groen daarom valt dit me op.

Je hebt ook een aardige opstelling met boosters etc. dus je zal wel een flinke totaallengte aan rails hebben.

Succes verder met je bouw en ik blijf je zeker volgen.

Groet

Ronald

Re:Baan van Krokodil
Krokodil
gast

Re:Baan van Krokodil
Hallo beste spoorliefhebbers. Zoals beloofd een update van de baan. Vorige keer heb ik jullie verteld dat we toch eerst het uitrijden van de linkerspiraal gaan aanpakken. Dit doen we daar we dan de mogelijkheid hebben om aan de linkerzijde reeds met het maaiveld te kunnen beginnen. Daar aan de linkerzijde komt namelijk het kermisgedeelte en autoweg plus spoorwegovergang. Hieronder een foto van het gedeelte wat we gaan afwerken.





We gaan opdezelfde manier te werk als bij de reeds gebouwde berg. Na het houtwerk krijgen we het aanbrengen van de ronde latjes, het aluminium gaas en daarna het gips, zie onderstaande foto's.











De vorige maal had ik een foto willen plaatsen voor de nudisten onder ons van het linker eilandje. Echter dit was ik vergeten dus hierbij de foto van dit eiland.




Tot zover deze update, de volgende update gaan we het gedeete wat we boven gezien hebben verder afbouwen, aanbrengen van het gras, bomen etc. Bedankt en tot de volgende update a.s. zondag, de Krokodil
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan van Krokodil
Wat een schitterende update's, dat meertje onder die bruggen ziet er egt prachtig uit, maar ook de bruggen zelf mogen er wezen.

Succes met de verdere bouw en ik verheug me op de volgende update
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo Hans en Piet,

Wederom een mooie update van jullie baan, het ziet er allemaal zo simpel uit  :D :D maar dat is schijn.

Erg leuk om zo de baan stukje bij te zien groeien  :) de laatste foto is ook grappig, de mensen in de trein weten niet wat ze zien  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan van Krokodil
Varekamp
gast

Re:Baan van Krokodil
Hallo hans en Piet,

Wederom genoten van jullie up-date. Prachtige foto's en vorderingen op jullie baan. Het is maar goed dat de machinist op een spoor rijdt langs het meer, anders had ie met trein en al in het meer gereden (zo afgeleid....)  :lol:

Ga zo door.

Groeten Ronald  :D
Re:Baan van Krokodil / met foto's rijdend materiaal.
Goedemorgen beste spoorliefhebbers. Vorige maal hebben jullie gezien hoe we berg gemaakt hebben en voorzien hebben van het gips.

Nu gaan we beginnen met de granietmorten aan te brengen en daarna het gras d.m.v. de grasmaster van Noch.

Na dit aanbrengen van het gras kunnen we de berg afmaken zoals je dat zelf voor ogen hebt. Ik gebruik veel bomen en struiken. Toen ik bezig was met de berg floot ik het liedje Edellweis van de film "Sound of Music" toen mijn vrouw beneden kwam om een bakje koffie te brengen. Ze zei je fluit wel over Edelweiss maar ik zie die bloemen niet terug op je berg. Daarna heb ik op diverse plaatsen op deze berg witte bloemen geplaatst. Als je goed kijkt zie je ze zitten.

De laatste tijd is de bouw van bergen enz het belangsrijkste wat ons bezig houd aan de baan. Echter zijn we op de achtergrond druk bezig voor de andere technische zaken zoals aanleg autowegen, baanplan maaiveld, trambaan, ombouwen van Faller auto's naar digitaal met verlichting etc. etc.

Bij deze updates willen we in het vervolg foto's laten zien van het rijdend materiaal. We laten telkens 2 foto's zien van treinen waar we mee rijden of zojuist aangekocht.

Hieronder de foto's van de berg,















Nu even een foto hoe het was voor we begonnen aan deze berg en een foto van de berg zoals hij nu is.





De volgende 2 foto's zijn van het rijdend materiaal en een trein welke we van de week binnen kregen. Het is een stoomlok van Brawa artikelnummer 40457, tijpe G 5.4 / BR 54. Hij is volledig sound en heeft hele mooie rijeigenschappen.
De tweede foto is een Ludmilla van Roco rijdend bij ons met decodernummer 52 met erachter een 8tal wagons met containers.





Tot zover deze update, wensen jullie veel bouwplezier toe in alles wat je aan het doen bent. Tot volgende week, de Krokodil.
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo Hans en Piet,

Dat is weer helemaal voor elkaar  :D, ik hoop dat mijn berg straks een beetje op deze lijkt.

Mooie aanwinsten, veel plezier ermee.

Leuk jullie even geproken te hebben in Houten.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan van Krokodil / met foto's rijdend materiaal.
Zo beste modelspoorders het is weer zondag dus tijd voor een update. We gaan verder bouwen aan de berg van het linkerspiraal. We bouwen volgens de methode welke jullie nu een paar keer gezien hebben. Eerst het houtwerk, dan het aluminiumgaas en vervolgens het gips gevolgd door het granietmortel. Zie onderstaande foto's,



















Nu zijn we weer zover dat we de berg kunnen aankleden met gras, bomen etc. Op dit gedeelte van de berg komt een stel herten waarvan er 1 zijn hoofd beweegt en een jager welke zijn geweer gebruikt. Dit zien we allemaal volgende week. Na dit gedeelte gaan we de berg kompleet afwerken dus ook boven het spiraal. Achter een berg waar ik jullie vorige maal een bericht van gaf was een gedeelte ontstaan wat je niet kon zien. Hier hebben we toch besloten iets te maken. Het is een kleine camping geworden met een kampvuur en een jongeman welke met zijn modelhelicopter aan het spelen is. Dit zal ik volgende week aan de hand van foto's aan jullie laten zien.

Rest ons nu nog 2 foto's van stammetjes zoals ze bij ons op de baan rijden.





Zo dit was het weer voor deze week. Wens jullie veel bouwplezier toe, de Krokodil.
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Dag Hans en Piet,

Iedere keer is het genieten van jullie baan, jullie hebben de vaart er goed in :D :D

En nu weer een camping, helaas volgende week pas te zien  :( ben erg benieuwd naar de vogende update.

Wel leuk elke week zondag een update.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan van Krokodil
Varekamp
gast

Re:Baan van Krokodil
Hans en Piet,

Wat een werk is er weer verzet. Prachtig hoe jullie de contstructie maken van de bergen boven de spiraal. Lijmen jullie die met een lijmpistool of montagekit? Dat horregaas lijmen jullie dat ook vast?

Gaat alles dicht boven het spiraal?

Zie het vervolg graag weer.

Groeten Ronald  :D
Re:Baan van Krokodil / met foto's rijdend materiaal.
Goedemorgen beste spoorliefhebbers. Het wordt een uitgebreide update vandaag met antwoorden, afbouw berg en tonen de geplaatste camping plus de 2 foto's van het rijdend materiaal.

Eerst de vragen van Ronald,
Lijmen jullie met lijmpistool of montagekit?

We lijmen met een electrisch pistool van het merk Bosch type PKP 18E en het is een fantastisch pistool wat enorm goed doseerbaar is en binnen enkele minuten gereed is voor gebruik. Het lekt praktisch geen lijm als hij niet gebruikt wordt. Zelfs de poppetjes op de baan worden met dit pistool vastgelijmd.

Hoe wordt het gaas vastgezet?

Het gaas wordt ook met het pistool vastgezet en wel op de volgende wijze. Je knipt dat stuk af wat je wilt vast maken op de baan. Dan neem je het pistool en legt een reep lijm neer op het gaas en het daaronder liggende hout. Je legt het pistool weg en dan druk je met een vinger de lijm in het gaas en op het hout. Je vinger wel nat maken en een niet te groot stuk glad strijken. Daarna herhaal je dit tot alles glad is. Het voordeel hiervan is dat de lijm glad gestreken wordt en door de snel dalende temperatuur het goed vast zit. Dit herhaal je tot het stuk gaas vast ligt.

Wordt het boven het spiraal ook dicht gemaakt?
Jawel ook boven het spiraal wordt de berg gemaakt echter op een zodanige wijze dat deze weg gehaald kan worden.

De vorige maal waren we gebleven bij het aanbrengen van het granietmortel op de berg. Op de foto's is het vervolg zichtbaar.



Op de volgende foto is te zien dat er 2 herten zijn geplaatst en een jager. Zowel het hert als ook de jager zijn beweegbaar. Het hert draait met zijn kop en de jager schiet echt. Aan het uiteinde van de loop licht een scherp licht op dat de indruk geeft dat er geschoten wordt. Ook wordt er een geluidsmodul geplaatst zodat ook een knal hoorbaar wordt.









Op de volgende foto's is zichtbaar dat we een camping hebben geplaatst op een plek welke niet direct zichtbaar is. We vonden het echter wel zo leuk om ook dit gedeelte te bewerken. De eerste foto geeft een idee welk plaatsje het is en daarna wat foto's van de camping.









Op de foto's zijn de helicopter zichtbaar en het kampvuur. Beide zijn electrisch bedienbaar. Het vuur vlakkert en de heli zijn rotor draaien.

Nu nog de 2 foto's van het rijdend materiaal.





Met de volgende update beginnen we aan de berg welke boven het spiraal komt. Zijn er vragen stel ze en bij de volgende update krijg je antwoord.

Tot zover deze update, veel plezier met jullie hobby en tot volgende week, de Krokodil.
Re:Baan van Krokodil
peterke33
gast

Re:Baan van Krokodil
hallo krokodil,

dat is gewoon schiterend gemaakt,ik vind je baan echt geweldig.


groeten peter(ke33)
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo Krok  :lol:

Mooie update, heeft die kamping niet te veel last van de treinen die langs komen?

Gr Einte
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo Hans en Piet,

Iederweek is het weer genieten van deze super baan.

De schijnwerpers op jou brug heb ik ook net geplaatst maar dan op mijn eerste berg om een ruine aan te lichten.

Succes met bouwen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan van Krokodil
Varekamp
gast

Re:Baan van Krokodil
Hallo Hans en Piet,

Erg leuke up-date weer. Jullie gaan als een speer. Stukje voor stukje raakt de baan gesloten. Nou ben ik benieuwd naar de "deksel"boven de spiraal waarover je eerder schreef.

Succes

Ronald  :D
Re:Baan van Krokodil
slangetje
gast

Re:Baan van Krokodil
Hallo Krokodil

We hebben met bewondering zitten kijken hoe mooi het wordt, wat 'n werk!
ik vind vooral het naaktstrand mooi .
We kijken uit naar het verdere resultaat.veel succes slangetje :D :idea:
Re:Baan van Krokodil
slangetje
gast

Re:Baan van Krokodil
hallo Hans

joh wat is dat leuk. ik heb met Fred gekeken en het wordt schitterend hé.

ik wens je nog vele uren met de krokodil en tot ziens Tinie
Re:Baan van Krokodil
slangetje
gast

Re:Baan van Krokodil
Hallo Hans en Piet

Geweldig mooi hoe je dat allemaal  doen . groetjes Tinie

Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2008

I Train fan

offline
Re:Baan van Krokodil
Hans ziet er goed uit.(kleine tip) Zet je grote bomen vooraan en de kleintjes er achter dan krijg je meer diepte.

Verder een mooie baan.
Succes verder.

Grt Frans
Re:Baan van Krokodil
chopper
gast

Re:Baan van Krokodil
Jammer, heel veel foto's doen het niet bij mij :x

Mvg, Chopper
Re:Baan van Krokodil
Krokodil
gast

Re:Baan van Krokodil
Beste Chopper,

Ben het met je eens dat sommige foto's niet goed doorkomen. Zou zelf niet weten wat ik hieraan kan doen? Waar ik zelf nu zit, beneden in de kelder met draadloze laptop verbinding, heb ik ook last, zit ik op kantoor ook met draadloze verbinding dan heb ik er geen last van. Hoop toch dat je geniet van de foto's welke je wel kan zien.

De Krokodil
Re:Baan van Krokodil
Gerrit W.
gast

Re:Baan van Krokodil
Wat een mooie baan! Kan nog steeds niet geloven dat ik deze gemist heb. Doen zo verder, knap werk! :)
Re:Baan van Krokodil
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Baan van Krokodil
Citaat van: chopper op donderdag 16 september 2010, 15:45:31
Jammer, heel veel foto's doen het niet bij mij :x

Mvg, Chopper

Ik denk dat je een paar x op f5 moet drukken of langer wachten. De foto's laden duurd namelijk even.

Mvg, wijbe
Re:Baan van Krokodil
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan van Krokodil
Hallo Hans en Piet,

net weer genoten van de foto's.

Is jou koploper langer of lijkt dit maar zo??


Mvg,

Peter / degluidsman.
Re:Baan van Krokodil
chopper
gast

Re:Baan van Krokodil
Ik heb een beetje geprutst met mijn instellingen, en alle foto's doen het weer :shock: :)
Nu kun je zien hoe schitterend!! deze baan wel niet is. Ik vind vooral die stoomlok met een sleep donderbussen erachter schitterend!

Mvg, Chopper
Re:Baan van Krokodil
veldkamp
gast

Re:Baan van Krokodil
wat een mooie baan topic zojuist ontdekt, jammer dat we steeds tot zondag moeten wachten zie al uit naar die van morgen. groet Erik
Re:Baan van Krokodil
Krokodil
gast

Re:Baan van Krokodil
Beste Geluidsman,

Onze koploper is inderdaad wat langer dan de basis uitvoering. Als je hem gekocht hebt dan bestaat hij uit 4 rijtuigen echter wij vinden dit te klein en met een rijtuig erbij lijkt de koploper er beter uit te zien. Wel een compliment voor je oplettendheid.

De krokodil
Re:Baan van Krokodil
Krokodil
gast

Re:Baan van Krokodil
Beste Chopper,

Gelukkig dat het gelukt is om de foto's te bekijken. We hopen dat je veel plezier beleefd aan het volgen van dit draadje.

Met vriendelijke groeten,

De Krokodil