Citaat van: Kermit65 op zaterdag 20 september 2014, 20:50:53
Mooie foto's, Maikel. Zonde dat ik het niet kon meemaken door andere verplichtingen maar dit maakt een hoop goed.
Fyra's hebben ze zeker weggelaten uit het overzicht he?
Dankjewel Richard. De Fyra?s hadden ze inderdaad maar niet bij Nedtrain neergezet

. Daarvoor in de plaats wel een tussenbak van een Noorse Class 73.
Citaat van: erik01 op zaterdag 20 september 2014, 20:58:40
Mooie foto's heb je gemaakt. Dank voor het plaatsen.
Ik vond het een geslaagde dag, ben je zelf ook nog mee gereden?
Bedankt Erik. Ik ben zelf in Haarlem gebleven. Ik wilde zoveel mogelijk treinen op de foto zetten en daarna ook nog genoeg tijd overhouden voor Nedtrain. Dat is gelukt!
Citaat van: h0_miessie op zaterdag 20 september 2014, 21:20:20
Schitterende foto's Maikel.
De bus ken ik nog wel uit mijn jeugd vaak in gezeten dus eigenlijk ben ik ook al antiek te worden.
Bedankt voor je compliment, Michel.
Misschien een geruststelling voor jou: deze ?antieke? bus reed nog als een trein

.
Citaat van: M.user op zaterdag 20 september 2014, 22:31:33
Leuke foto's. Bij het spoorwegmuseum was vandaag ook een speciale stoomdag.
Bedankt Ronald. Ik zag aan het einde van de dag een foto van diverse stoomvoertuigen bij het Spoorwegmuseum voorbij komen. Dat zal ook wel indrukwekkend zijn geweest. Daarnaast was ?De Arend? onderdeel van een toneelstuk voor Amsterdam CS.
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 20 september 2014, 22:55:03
Hoi Maikel, ik had jou vandaag wel in Guppingen verwacht
Bedankt voor de mooie serie foto,s.
Helaas ging Göppingen, waar je toch i.v.m. de reis meerdere dagen voor moet uittrekken, niet lukken. Misschien lukt dat over een paar jaar nog een keer, want de ?Tag der offenen Tür? bij Märklin lijkt mij ook erg interessant.
Overigens geldt naast de lange reis nog een belangrijk aspect voor mij: het 175-jarig jubileum van de spoorwegen in Nederland zal nooit meer terugkeren. Ik wilde dit dan ook echt niet missen!
Citaat van: Varekamp op zaterdag 20 september 2014, 22:55:29
Hallo Maikel,
Wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Zo krijgt degene die niet heen konden gaan een aardige impressie. Bedankt hiervoor.
Hartelijk bedankt Ronald.
Citaat van: Gerard op zaterdag 20 september 2014, 23:22:41
Bedankt voor het plaatsen van deze foto-serie(s).
Graag gedaan Gerard.
Citaat van: WouterMarklin op zondag 21 september 2014, 00:22:39
Had er zelf ook graag willen zijn, maarja andere verplichtingen...
Toch mooi om op deze manier toch een indruk van de dag te krijgen!
Dank voor de foto´s!
Jij ook bedankt voor je enthousiaste reactie, Wouter.
M.v.g.
Maikel (RMW)