Nieuws: Belangrijke informatie over foto's gehost bij Tinypic. Klik om het topic hierover op het forum te lezen.
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
0 leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 43 44 [45]   Omlaag

Auteur Topic: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))  (gelezen 582504 keer)

Hans Biere

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2016
  • Carpe diem
Re: Acido's Bouwverslag (Update 21-02-2019: Het Moestuinproject en een brug)
« Reactie #2200 Gepost op: donderdag 21 februari 2019, 08:35:17 »

Weer een leuk en gezellig verslag, Martijn. Ik zie dat ‘het virus’ ook naar jouw wederhelft in positieve zin is overgeslagen.

Veel succes en plezier samen met het verder bouwen!
Gelogd
Met vriendelijke groet,

Hans Biere

Acido

  • Speciale Gast
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
  • Stand 7 :-)
    • Acido's Website
Re: Acido's Bouwverslag (Update 21-02-2019: Het Moestuinproject en een brug)
« Reactie #2201 Gepost op: donderdag 21 februari 2019, 15:02:51 »

Complimenten aan je vrouw voor de bouw van de boerderij!

De boerderij moet nog komen... Het tweede bouwsel wat ze gemaakt heeft is het Los Hoes van Artitec. Dat is een resinmodel, waar ik zelf ook nog geen ervaring mee had, dus dat was even uitproberen hoe dat werkt. Ging prima! :thumbup:
« Laatst bewerkt op: vrijdag 22 februari 2019, 20:37:17 door Acido »
Gelogd

marklintim

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2013
  • trotse M-rail rijder
Re: Acido's Bouwverslag (Update 21-02-2019: Het Moestuinproject en een brug)
« Reactie #2202 Gepost op: donderdag 21 februari 2019, 16:00:33 »

Mooi verslag weer martijn. Heel mooi stap voor stap beschreven. De brug is een mooie toevoeging. Ik zie al aardig wat speelplezier op de baan ontstaan. Voor je het weet is het technische gedeelte klaar en kan je je gaan richten op de scenrey. Ik kijk alweer uit naar de volgende update. :thumbup: :thumbup:
Gelogd


Vriendelijke Groeten,

Tim
zie ook eens Modelbaan Getswoud
mijn grootspoor foto's

1200Blauw

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
Re: Acido's Bouwverslag (Update 21-02-2019: Het Moestuinproject en een brug)
« Reactie #2203 Gepost op: vrijdag 22 februari 2019, 19:03:51 »

Goed bezig Martijn!

Ik bewaar de potjes verf altijd op de kop. Die deksels sluiten soms niet helemaal goed. Zeker niet als je ze met enige regelmaat hebt geopend willen ze nogal eens een beetje verbuigen. Door ze op de kop te zetten worden die kleine openingen gevuld met verf, dat daar opdroogt en de boel mooi afsluit. Ik weet niet of je dat al doet, maar anders wellicht een tip.
Gelogd

Acido

  • Speciale Gast
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
  • Stand 7 :-)
    • Acido's Website
Re: Acido's Bouwverslag (Update 21-02-2019: Het Moestuinproject en een brug)
« Reactie #2204 Gepost op: vrijdag 22 februari 2019, 20:36:05 »

Voor je het weet is het technische gedeelte klaar en kan je je gaan richten op de scenrey.

Voor de broodnodige variatie probeer ik dat een beetje parallel te laten lopen, zoals in deze update te zien is :wink:


Ik bewaar de potjes verf altijd op de kop. Die deksels sluiten soms niet helemaal goed. Zeker niet als je ze met enige regelmaat hebt geopend willen ze nogal eens een beetje verbuigen. Door ze op de kop te zetten worden die kleine openingen gevuld met verf, dat daar opdroogt en de boel mooi afsluit. Ik weet niet of je dat al doet, maar anders wellicht een tip.

Die truuk ken ik en pas ik ook zeker toe: even ondersteboven houden om de boel te sealen. Bij de potjes die weg konden zaten er ook veel die bijna leeg waren en dan drogen ze toch uiteindelijk uit omdat er relatief veel lucht in het potje zit.

Enne... die vierkante Aqua-potjes koop ik niet meer. Hoewel het op zich prettige verf is, vind ik de potjes waardeloos. Als je ze probeert te sluiten, sluit je lucht op in het potje, die je onder druk zet door het deksel aan te duwen. Die luchtdruk duwt vervolgens het deksel doodleuk weer omhoog zodat ze niet lekker meer sluiten. Daar heb je bij schroefdeksels en de klassieke verfpotdeksels geen last van. Om die reden liever Tamiya. Alle Tamiya-potjes die afgevoerd konden worden, konden weg omdat ze leeg waren. Alle andere Tamiya-verf was nog goed. Klein nadeel is dat de deksels van die potjes soms ont-zet-tend vast kunnen zitten. Soms moet er een workmate en een waterpomptang aan te past komen om ze eraf te krijgen :razz:
Gelogd

Acido

  • Speciale Gast
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
  • Stand 7 :-)
    • Acido's Website
Re: Acido's Bouwverslag (Update 16-05-2019: Het Moestuinproject (2))
« Reactie #2205 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 15:28:15 »

Een kleine scenery-update :smile:


De plaat waarop in mijn vorige woning aan de moestuin is begonnen, krijgt een uitbreiding (links). Hier zijn we bezig te bepalen hoe we die gaan indelen en hoe de aansluiting wordt op de 'oude' plaat.


Tegelijkertijd wordt er verder gewerkt aan de afwerking van het moestuingebied. Je moet wel de (eet)tafel uitruimen als je daarmee aan de gang gaat! :wink:


Hier moet een terrasje komen, compleet met een optredend bandje. De feestverlichting is zojuist geplaatst.


Op de andere plaat komt een Los Hoes van Artitec. Prachtig model, supergedetailleerd. Van resin, dat vergt een iets andere manier van bouwen. Niet eenvoudig voor een beginnend modelbouwer als mijn vrouw, maar ze heeft het prima gedaan! Ook het verouderen met verf gaat haar erg goed af :thumbup:


Ze is dol op leuke kleine details zoals deze ganzen en het kindje op het hek.


De twee platen zijn hier even tegen elkaar aan gelegd om te kijken hoe dat staat.


Het Los Hoes op zijn definitieve plek. De stoep op de voorgrond is gemaakt van klei, waar met horrengaas een tegelpatroon in is gedrukt.


Het spoor moet nog wel van ballast voorzien worden.


Beestjes :smile: Het zijspoortje wordt niet meer bereden, maar we hebben er een speciale bestemming voor.


Van tuinieren krijg je honger, tijd voor een boterham :wink:


Experimenteren met het uitleggen van de paadjes rondom het Los Hoes.


Terwijl mijn vrouw met het Los Hoes bezig was, ben ik begonnen met het ballasten van het spoor. Eerst ballast los erop en in model brengen met een kwastje.


Daarna druppelen met water met wat afwasmiddel. Het water is om de latex zometeen mooi tussen de korrels te laten vloeien. Het afwasmiddel is om de oppervlaktespanning van het water te breken zodat het niet als een bolletje van de ballast af rolt, maar tussen de korrels zakt.


Direct na het druppelen met water volgt het druppelen met (verdunde) latexlijm. Om te voorkomen dat het te droog wordt voordat er met latex gedruppeld kan worden, ballast ik niet alles in één keer maar in een paar etappes.


De eerste etappe is klaar en kan drogen terwijl ik verder ga met de rest.


De werkzaamheden zijn in volle gang. Op de achtergrond wordt het terrein rondom de boerderij aangekleed.


Even de feestverlichting testen :biggrin:


Ook in één van de schuurtjes bij de moestuin is een lampje aangebracht.


Het zijspoortje is voorzien van ballast en geïntegreerd in de omgeving :wink:
Inclusief paadje naar het toilet en het ganzenveldje.




Deze oude railbus-bijwagen komt hier te staan. Hoe precies weet ik nog niet maar we gaan hem ombouwen tot een soort foodtruck met een bordes en een loket. En een terrasje erbij :smile:


Aan de andere kant is de aanleg van de tuin van de boerderij gaande.


In de tuin komt onder andere deze treurwilg met een kwajongen (hij heeft een katapult) op een pallet erin :smile:

Tot zover deze update, wordt - uiteraard - vervolgd!

Martijn :cool:

Marklindak

  • Forum Beheerder
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2007
Re: Acido's Bouwverslag (Update 16-05-2019: Het Moestuinproject (2))
« Reactie #2206 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 16:15:49 »

Mooooi Martijn!
Gelogd
Vriendelijke groeten,
Fred





Wanneer komt er nu eens een 766 uit in model?

Hans Biere

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2016
  • Carpe diem
Re: Acido's Bouwverslag (Update 16-05-2019: Het Moestuinproject (2))
« Reactie #2207 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 17:14:16 »

Mooie update weer Martijn. Leuk bezig hoor! Succes en veel plezier.
Gelogd
Met vriendelijke groet,

Hans Biere

Degeluidsman

  • 3rail Events team
  • Online Online
  • Lid sinds: 2007
  • A member of the Duurstede Group®
Re: Acido's Bouwverslag (Update 16-05-2019: Het Moestuinproject (2))
« Reactie #2208 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 17:52:22 »

Schitterend Martijn  :thumbup: :thumbup:

Het idee van de foodtruuk vind ik geweldig, misschien ga ik hier ook mee aan de haal  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Gelogd

Dirk-Jan

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
    • Mijn modelbaan
Re: Acido's Bouwverslag (Update 16-05-2019: Het Moestuinproject (2))
« Reactie #2209 Gepost op: donderdag 16 mei 2019, 18:03:03 »

 :) Mevrouw Acido heeft de boederij mooi gebouwd en verouderd en gezellig dat jullie samen bouwen. :thumbup:
Het geheel is helemaal Profi, jullie pakken echt elke milimeter aan en doen er wat moois mee. B)
Ik ben benieuwd naar de volgende update.

Dirk-Jan
Gelogd

Acido

  • Speciale Gast
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
  • Stand 7 :-)
    • Acido's Website
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2210 Gepost op: zondag 14 juli 2019, 01:07:24 »

Hallo allemaal,

We gaan weer verder met een update over de aanleg van het schaduwstation, waar de sporenaanleg dusdanig ver gevorderd is dat begonnen kan worden met het aansluiten van de estafetteschakeling die ik voor mijn vorige baan heb gebouwd. We beginnen echter met de keerlus.


Omdat de definitieve plek voor de wissels van het schaduwstation nu bepaald is, kan ook bekeken worden hoe de keerlus eruit komt te zien. Hier een eerste poging. Na wat puzzelen paste het allemaal tussen de palen maar de lus steekt nog wel erg ver uit richting het bureau op de achtergrond.


Herziene versie: de rechte stukken zijn eruit gehaald. Daarmee ontstaat een directe koppeling van een boog met een tegenboog - de rechte stukken zaten erin om dat te voorkomen. Omdat de lus maar weinig gebruikt zal worden is dat niet zo'n probleem. Hij steekt nog steeds vrij ver uit (naar 'onderen' op de foto) ten opzichte van de groene palen. Verder opschuiven naar 'boven' gaat niet omdat hij dan in conflict komt met de zijlijn die daar komt te lopen. Het tracé daarvan ligt min of meer al vast omdat daar de moestuin en de boerderij gepland zijn.


Ik weet nog niet hoe ik het deel dat uitsteekt ten opzichte van de goene palen ga aanleggen, maar de rest van het houwerk voor de lus kan alvast gedaan worden. Te beginnen met het toegangsspoor.


Een stuk hout van mijn oude treintafel bleek de juiste maat te hebben als ik er twee hoeken van af zaagde :smile:
De binnenkant heb ik er hier al uitgehaald met de decoupeerzaag.


De plaat - of wat ervan over was - op zijn plek. Tot zover de werkzaamheden aan de keerlus, die wordt in een later stadium afgemaakt.


Ander houtwerk: een tweede brughoofd voor de metalen boogbrug in de zijlijn. Het lijkt veel te steil en dat is het ook :razz: maar dat gaat gecompenseerd worden door de overgangsrail van M naar K die hier komt te liggen. Deze daalt namelijk af van 'M-hoogte' naar 'K-hoogte' maar als hij hierop ligt zal het spoor juist met zo'n 3% omhoog lopen, net als de rest van de brug.


Kurk erop en gewicht erop terwijl de lijm droogt. Grote lappen kurk kun je wel los leggen maar zo'n klein stukje als dit moet echt gelijmd worden :wink:


En daarmee is de brug in ruwbouw klaar :smile:
Ze zitten nog niet vast en worden aan de kant gelegd zolang er nog aan het schaduwstation gewerkt wordt.


Hoog tijd om daarmee aan de slag te gaan. De twee passeersporen zijn al aangelegd, helemaal aan de buitenkant. Daartussen komen 2 x 3 sporen voor de estafetteschakeling, waarvan hier de eerste wordt aangelegd met flexrails.


Zoals eerder uitgelegd heeft flexrails een aantal belangrijke voordelen. Een nadeel is het gedoe dat nodig is om de boel passen te maken, vooral als de sporen niet recht zijn. Hier komt het bij toeval heel aardig uit. Er hoeft maar een klein stukje van de railstaven af: het deel dat rood gemarkeerd is. De bielzenmat hoeft niet ingekort te worden; daar zit genoeg speling in om hem een beetje in elkaar te drukken.
Op dit punt komt verder een isolatielas voor de spoorbezetmelding. Die zit halverwege het spoor omdat de bezetmelding voor de sporen op het bedieningstableau in twee secties wordt weergegeven.


Overzicht van de werkzaamheden: het tweede spoor ligt er inmiddels in.


Het aanleggen van de schaduwstationssporen is knap bewerkelijk. Er moeten per spoor drie isolatielassen in voor de bezetmelding. Voor elk van de twee bezetmeldingssecties per spoor moet er een draad aan de rails worden gemaakt. Verder heeft elk spoor een stopsectie en dus een onderbreking van de middenleider en een draad die de stopsectie moet voeden.
De overige delen van het spoor moeten ook gevoed worden. Omdat bij ingekorte rails de doorvoer van de rijstroom onderbroken of onbetrouwbaar is, is het verstandig om elke flexrail van een eigen stroomtoevoer te voorzien. Ook is het belangrijk om de spoorstaaf die niet voor bezetmelding wordt gebruikt goed te aarden en dus op diverse plekken van een aardedraad te voorzien. Dat allemaal voor maximale bedrijfszekerheid want je wil geen storingen in je schaduwstation als het eenmaal weggewerkt is :confused:
Op de foto (de 2000e in dit verslag!) zijn de eerste aansluitdraden onder de tafel zichtbaar. Het zal hier nog véél drukker gaan worden met bedrading :mrgreen:


Uiteraard worden er testritten gereden; de 50 en de 1310 hebben dienst.


Overzichtsplaatje met helemaal links het passeerspoor en daarnaast de eerste twee sporen van het schaduwstation. Als het derde spoor erin ligt kan ik de estafetteschakeling gaan inbouwen :smile:


Gauw aan de slag met het derde spoor. Hier moet er een centimeter of vier vanaf om het passend te krijgen.


Het derde spoor ligt erin en wordt getest door de DE-I.


Ondertussen wordt er verder gewerkt aan de boerderij, die uitgebreid gaat worden met een schuur. Geen boerderij zonder schuur, immers :wink:


Koetjes erbij :biggrin:


Terug naar het schaduwstation. Hier is goed te zien wat er zo mooi is aan flexrails :thumbup: :smile:


De werkzaamheden verplaatsen zich nu naar onder de tafel, waar een heleboel bedradingswerk wacht. Als eerste wordt de 'ringleiding' doorgetrokken. De hangende oranje draad is een tijdelijke verbinding om een stuk spoor van stroom te voorzien.


Het paneel met de schakeling zit al een tijdje op zijn plek en nu kunnen de eerste draden erheen getrokken worden. Hier zijn de stopsecties (rood), de wissels (blauw) en de bezetmeldingen (grijs) aangesloten. Ook de voeding (helemaal links) is aangesloten op de ringleiding.


It's alive! Mwuhahahaha :twisted:


Volgende stap: de reedcontacten installeren die de installatie moeten aansturen. Ze worden dubbel uitgevoerd, voor bedrijfszekerheid, als reserve voor als er eentje stuk gaat en het maakt zo niet uit aan welke kant de magneet onder de loc zit.


Hier komen de contacten waarmee een binnenkomende trein een ander spoor veilig zet.


Zo, dus :wink:


Onderdeel van de schakeling zijn ook deze seintjes. Het zijn heel eenvoudige zelfbouwseintjes. Zie deze update voor een handleiding hoe ze te maken :idea:


Hier staan ze op hun plek. Ze staan noodgedwongen aan de linkerkant van het spoor, omdat de slanke wissels te weinig ruimte tussen de sporen laten om de seinen ver genoeg naar achteren te kunnen zetten, als ze aan de rechterkant van het spoor staan.


Al die seintjes, bezetmeldingen en stopsecties moeten allemaal verbonden worden met het paneel met de schakeling erop. Met de bekende draadhoudertjes levert dat kleurrijke snelwegen onder de tafel op.


Steeds meer draden vinden hun weg: hier zijn ook de schakelcontacten (wit) en de seintjes (oranje en groen) aangesloten.


Met losse locomotieven wordt de schakeling getest en... hij werkt! :biggrin:


Niet dat de schakeling nu klaar is... er moeten ook nog een heleboel verbindingen naar het bedieningstableau gelegd worden. Bovendien is dit pas de eerste helft van het station, de andere rijrichting moet ook nog  :razz:

Verder zouden er nog wat probleempjes opduiken, maar daarover later meer!

Martijn :cool:

Degeluidsman

  • 3rail Events team
  • Online Online
  • Lid sinds: 2007
  • A member of the Duurstede Group®
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2211 Gepost op: zondag 14 juli 2019, 07:30:57 »

Hoi Martijn,

Fijne grote update van je baan  :thumbup:

Ik verbaas mij altijd weer hoeveel bekabeling er nodig zijn om een baan te laten functioneren, of het nu op jou manier is of een digitale baan er komt altijd veel draadwerk aan te pas.

Je sporen liggen er mooi bij, met de flexrail ben je vrijer dan bv c-rail waar ik op mijn baantje gebruik van maak.


Mvg,

Peter Degeluidsman

Hans Biere

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2016
  • Carpe diem
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2212 Gepost op: zondag 14 juli 2019, 11:24:24 »

Mooi en duidelijk verslag weer Martijn! Je hebt weer flinke vorderingen gemaakt. Veel succes verder. 'k Ben alweer benieuwd naar het vervolg...
Gelogd
Met vriendelijke groet,

Hans Biere

marklintim

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2013
  • trotse M-rail rijder
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2213 Gepost op: zondag 14 juli 2019, 11:53:21 »

dat zijn weer mooie vorderingen martijn. begrijp ik nou goed dat je 1 kant op al rond kan rijden?
het probleem van de overgangsrails M - K heb je mooi opgelost.
en dat de seintjes in het schaduw station links staan, ach, het is maar een schaduwstation, daar ziet straks niemand wat van :P
Gelogd


Vriendelijke Groeten,

Tim
zie ook eens Modelbaan Getswoud
mijn grootspoor foto's

Einte

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
  • De klei man.........
    • Modelspoorblog
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2214 Gepost op: zondag 14 juli 2019, 14:59:54 »

Hallo Martijn,

Mooi en duidelijk verslag, een genot om het het te lezen,
ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Gr Einte
Gelogd

Acido

  • Speciale Gast
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
  • Stand 7 :-)
    • Acido's Website
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2215 Gepost op: dinsdag 16 juli 2019, 11:42:25 »

Ik verbaas mij altijd weer hoeveel bekabeling er nodig zijn om een baan te laten functioneren, of het nu op jou manier is of een digitale baan er komt altijd veel draadwerk aan te pas.
Echt, tientallen meters gaan er doorheen... :eek:

Je sporen liggen er mooi bij, met de flexrail ben je vrijer dan bv c-rail waar ik op mijn baantje gebruik van maak.
Absoluut. Maar: C-rail heeft weer als voordeel dat als je het goed plant (op de PC) dat het in de praktijk ook tot op de millimeter uitkomt zoals je het gepland hebt. Dat is weer handig voor emplacementen met veel wissels; vandaar dat mijn hoofdstation in C is uitgevoerd :wink:

begrijp ik nou goed dat je 1 kant op al rond kan rijden?
Nee, rond kan ik nog niet. Wel werkt de schaduwstationschakeling in één richting, nu. Om rond te kunnen rijden wacht nog een leuke uitdaging: een anderhalve meter lange dubbelsporige uitneembare brug... Dat wordt een project op zichzelf :wink:

en dat de seintjes in het schaduw station links staan, ach, het is maar een schaduwstation, daar ziet straks niemand wat van :P
Dat was precies mijn gedachte: het zijn slechts verklikkers zodat ik kan zien welk spoor veilig staat :smile:
Gelogd

1200Blauw

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2009
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2216 Gepost op: donderdag 18 juli 2019, 23:08:37 »

Fijn dat je weer aan dit draadje werkt Martijn  :) :thumbup:
Het was altijd boeiend je vorderingen te lezen en dat is het nu ook weer.

Ik weet niet of je een purist bent als het om de gebouwenkeuze gaat. Mocht dat het geval zijn, dan wellicht een tip. Bij het Los Hoes hoort volgens mij een schuur die wat minder spits is dan degene die jij hebt uitgekozen, zoals deze:



of deze:



De schuur van Alsacast komt denk ik meer uit het westen van het land.

Hoe dan ook: ga zo door. Ik volg de vorderingen met interesse en bewondering!
Gelogd

Acido

  • Speciale Gast
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
  • Stand 7 :-)
    • Acido's Website
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2217 Gepost op: vrijdag 19 juli 2019, 00:05:28 »

Haha, dankjewel voor de tip! Je hebt gelijk maar zulke puristen zijn we nog net niet. We maken niet specifiek een Achterhoeks landschap, al heeft de baan wel Nederland als thema. Het los hoes vonden we gewoon mooi en pas later kwam het besef dat er nog wel een schuur op het erf bij moet, en dus hebben we op een beurs een leuke schuur uitgezocht :wink:
Gelogd

AlbertJan

  • Speciale Gast
  • *****
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2006
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2218 Gepost op: vrijdag 19 juli 2019, 11:20:25 »

Ha die Martijn.
Erg leuk om te lezen en te zien dat je weer flinke vorderingen met de baanbouw maakt! :thumbup:
Mooi beschreven verslag en voorzien van duidelijke foto's, maakt het weer een plezier om te volgen.

Veel plezier en succes met de baanbouw en op naar de volgende updates.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Gelogd
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

Varekamp

  • Stamgast
  • Offline Offline
  • Lid sinds: 2007
  • Licht zien aan het eind van de tunnel
Re: Acido's Bouwverslag (Update 14-07-2019: Keerlus, brug en schaduwstation (3))
« Reactie #2219 Gepost op: vrijdag 13 september 2019, 13:12:50 »

Hoi Martijn,

Ook namens mij dank voor je mooie uitgebreide update. Je sporen zijn prachtig gelegd en ook je elektronica is mooi gemonteerd. Ik wou dat ik jouw kennis had qua electronica, maar ja ieder zijn kwaliteit.
Succes met de verder bouw van je baan.

Groet Ronald  :)
Gelogd
 

Powered by MySQL Powered by PHP SMF 2.0.15 | SMF © 2014, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.759 seconden met 35 queries.