Hallo allemaal,
Het heeft even geduurd voordat ik kon reageren, de afgelopen dagen heb ik met griep op bed gelegen

Ik heb wel zo af en toe even mee gelezen maar had geen energie om te reageren, ik ben weer aan de beterende hand en ga morgen ook weer aan het werk.
Er komen een paar citaten:
-Peter:
Ziet er zoals we reeds van je gewend zijn zeer goed uit, 
Dank je wel Jorg.
Paar jaar geleden was de Geluidsman ook op zoek naar een bepaalde loc, hebben we met een man of 9 half Hamburg afgelopen op zaterdagmiddag terwijl bijna iedereen wist dat op zaterdagmiddag de winkels gesloten waren.
Ga dan maar eens aan de vrouwen die mee waren uitleggen waarom we te laat op de afgesproken plaats waren aangekomen met een rood hoofd van de inspanning en blaren onder de voeten.
Sindsdien ben ik wat minder nieuwsgierig geworden hoor, de plaatjes komen vanzelf wel.
Hoi Tom,
Dat was een geweldige wandeling door Hamburg heen waar ik met veel plezier aan terug denk.
De loc toen niet gevonden maar uiteindelijk in Arnhem kunnen kopen.
Zoals we gewent zijn een mooie update van je baan die langzaam maar zeker naar het hoogte punt groeit. 
Wel viel mij de prachtige DHL loods op in de grijze bak zal eens zoeken want die zo ook niet misstaan op mijn baantje. 
Het gaat de goede kant op Mies, die DHL loods heb ik in Goppingen gekocht bij Marklin tijdens de open deur dagen.
Wat een klus, al die niveau`s met schaduwsporen klimspiralen. Ziet er professioneel uit.
Dank je wel Maarten, zeker veel werk maar ik beleef er ook een hoop plezier aan.

Jij denkt te weten welke het is Olaf 

Verkeerd gegokt AlbertJan, hij / zij is niet van Marklin 
Mvg,
Peter Degeluidsman
357 km van roco, tweede uitvoering. Eerste is niet zwart 😉
Ik zeg niets Olaf

Pfoe...
Zwart en taurus. 

Is dit ook die 357 taurus?

Ik maak vaker dingen waar ik naderhand geen benul meer van heb.
Deze heeft wel ooit op de HSL gereden.
Bart
Hij lijkt er wel op Bart, maar hij is het niet.
Ziet er weer fraai en strak uit Peter! Hoeveel lagen volgen er nog? 
Er komen in totaal 9 lagen in de rechter spiraal en 8 in de linker spiraal Wouter

Hoi Peter,
Terwijl ik op de foto's van je nieuwe aanwinst zat te wachten, stelde ik mij voor dat het mijn baan zou zijn, die je aan het bouwen bent.
Dan maakte ik van het bovenste schaduwstation een extra dubbelsporige baan met scenery en kwam de al geplande baan hoger te liggen.
Die extra baan zou dan een mooie paradebaan worden 
Je levert dan wel parkeerplek voor je treinen in, maar ook die is op een gegeven ogenblik niet meer voldoende, om alle treinen te herbergen.
Misschien het overwegen waard, nu kan het nog 
Grtz Tony
Dank voor je inzet Tony,
Ik ben bang dat Saskia gaat winnen

Als ik jou voorstel zou bouwen dan komt het bovenste maaiveld wel heel erg hoog te liggen, ik moet me er maar bij neerleggen

Peter ben benieuwd naar de loc maar is het toevallig de railpromo 1200 van rock?
Jurgen
Nee dat is hem niet Jurgen

Kun je nog bij die stapel bakken in de spiraal Peter 
En ik kan niet wachten tot zaterdag , ben benieuwd 
Daar kan ik nog makkelijk bij Barry, als ik kratje voor kratje zou pakken kan ik ze zelfs in laten staan.
Het is bijna zaterdag

Peter
Dat word een heel mooie baan, en aan sporen heb jij ook geen probleem. 
Er liggen wel wat sporen Peter, het meeste zie je straks niet meer maar is wel noodzakelijk om een aantal treinen te parkeren.
Mvg,
Peter Degeluidsman