Zoals je misschien hebt opgemerkt, is het spoor onder de bunker nu geëlektrificeerd.
Dat is natuurlijk niet handig als er stenen worden gestort.
Maar de V200 die ik er eerst had rijden, was weggehaald van het hoofdspoor en toen liep het daar vast.
Reden: niet alle sporen zijn toegankelijk met de beugel omhoog.
Zonder V200 en met de nieuwe DR blokkeerde de afwisselende doorstroming.
Dan zeg je misschien: gewoon een diesel- of stoomlok bijkopen, maar zo werkt dat bij mij niet: wat ik heb, moet rijden.
Vandaar dus deze onlogische oplossing...
Trouwens nog wel voor acht tientjes een lokje bijgekocht: de 36700 met knipperlicht.
Gedoe om hem aan de praat te krijgen in mijn systeem met Raptor, maar het is gelukt.
Waarom zo'n merkwaardig lokje erbij op een al overvolle baan zonder rangeerterreinen?
Om de aandacht wat af te leiden van de foeilelijke gele LUX slijper (voor mijn verjaardag gecatawikid), die overal mag komen en stoppen.
En tot mijn verbazing werkt dat visueel wonderwel


Groet, Wouter