Voor je het weet,
wordt hier upgedeet !Maar eerst effe als 2 speren,
soepel terug reageren........
@ Freek; geen idee meer, waar die foto precies genomen is. Ergens in Oberwesel en misschien wel bij de smederij. Misschien heb ik volgend jaar een bevredigend antwoord voor je
@ Hans; zeker überdeutsch ! Je kunt trouwens nog tot december plaatjes naar de WOSA sturen.
@ Henk; die Citroën zorgt voor extra contrast; mooi en lelijk naast elkaar
@ Mies; onze hobby is heel veelzijdig
@ Dirk-Jan; ja, die gordijnen van de 1e foto triggerden mij om eens dit soort zaken te pixelen. Erg leuk om te doen ! Enne,
echt goede kabouters zie je nooit. Ook niet op de modelbaan.
En - helaas voor jou - het nieuwe handboek komt er zéker aan !
@ Erik; ben benieuwd, wat je gaat tegen komen !
Jaja, dat zijn eens een keer heel andere koekfoto's ! Geen treintjes, maar scenery !
Dat ga ik vaker doen. Is erg leuk en geeft weer een extra dimensie aan de vakantie.
En dan de updeet; er is voortvarend aan de nieuwe baan geknutseld.
Dankzij een krachtige ventilator voor het open raam na wat nachtelijke afkoeling, was het nog net te harden op de zolder en zodoende werd er stevig met de Franse slag en de gerecyclede ouwe spullen en op het blote oog en uit de losse pols flink aangerotzooid .
Want mijn handjes jeukten dat het een lieve aard had !
Geen wandeling vanochtend en vanmiddag, maar cardioknuts !
Wel met ondersteuning van een decoupeerzaag en 2 boormachines. Alle drie voorzien een heuse 230 volt kabel, want oldskool rules ! Ook bij het gereedschap
Geen superstrak werk, maar wel snel en waterpas
Zie je straks toch amper meer wat van en - voor mij - heerlijk om op deze manier te doen
Zo, weer genoeg geleuterd !
Kijk zelf maar................ik ben er tevreden mee
Grtz Tony