Dank voor alle reactieve berichten, Heren
Ondanks enkele tegenvallende fysieke problemen/ongemakken, die mettertijd hopelijk (voor zover dat gaat) verholpen zijn, gebeurt er modelbaantechnisch gesproken hier toch nog het een en ander.
Althans; aan de infrastructuur die een en ander mogelijk moet gaan maken
Eerst moe(s)t de voormalige treinkamer nr.2 omgetoverd in een was-,droog-,strijk- en naaiatelier. Van plafond tot en met vloer opgeknapt en nieuw ingericht.
Tijd voor de laatste loodjes en dat werd
PP; plintjes plakken dus......werkje van bijna niks met wel veel kleine extra hoekjes.......
Dat werd uiteindelijk verdeeld over 3 dagen, want voor mij tegenwoordig
KK; kolossale klus dus.
Niks roefroef snel ff op de knieën, maar zittend op een opstapje met een stoel ernaast om omhoog/rechtop te kunnen komen en vooral ook kalm an......geeft niks, went vanzelf.
Duurt alleen een stuk langer.
En daar heb ik tegenwoordig helemaal vrede mee.
Langzaamaan worden er nu spullen van de toekomstige treinzolder naar beneden verhuisd en kan ik mijn aandacht en energie op de inrichting van de nieuwe ruimte en baan richten !
En nog vóór het boven te heet werd, heb ik alvast een muziekplankje gemonteerd.
Nu voelt het al als mijn nieuwe thuis
Van beide ruimtes een paar (ook vóór en ná) plaatjes, voor de rest blijft het afwachten voor jullie en ik zal hier -helaas- wederom amper aanwezig zijn.
(Vandaar het geduld hebben.)
Ps. de ideeën en plannen voor de nieuwe treinbaan borrelen en bruisen rijkelijk !
Grtz Tony