Ik heb het helemaal niet over een 'moeilijke doorgang', ik merk gewoon op dat het absoluut geen zicht is en zeer laag scoort op de schaal van geloofwaardigheid en zeer hoog op de schaal van speelgoedgehalte, en dat was op het vorige baantje helemaal anders, maar het kan dat je dat niet ziet en het je dus ook niet ergert, maar ik kan daarin niet meer volgen en hou er mijn handen af, voor mij kan dit echt niet...
Meer dan 1 trein tegelijk zie ik op jouw baantje niet direct rijden, zelfs met 1 trein zul je al heel attent moeten zijn denk ik...en ondertussen rangeren wordt ook een hele opgave, ik zie geen rangeerterrein dat een beetje afgebakend is van het doorgaand verkeer.
Op mijn baantje is het juist de bedoeling dat er geen interactie is tussen onder en boven, er passeert iets lager dan het landelijk stationnetje een drukke hoofdlijn, ik zie geen andere mogelijkheid om met lang en kort materiaal enigszins op zo een klein baantje te rijden, maar zo kan het. En zonder buiten de lijntjes te kleuren...
En ja, het lijkt op een taartje als dat er in ziet, ik hou het bij een theatertje 😉