Citaat van: GWS op dinsdag 23 maart 2021, 11:34:16
-MICHEL,
Jij valt ook altijd met de neus in de "HOLCIM" wagens. Wat een heel mooi exemplaar. Nu lees ik dat er ook nog een betoncentrale gaat komen in Michelstadt. Niet alleen in Almere is het uitbreiden, maar nu ook al in Michelstadt. Het wordt een wereldstad! Alleen nu afwachten of het allemaal lang gaat duren, voordat er weer een leverancier voor jouw deur gaat staan. Beetje geduld hebben hoort erbij. Met de modelbaan als hobby is dat al een vereiste!
De Fa. HOLCIM gaat een voorname werkgever worden op de modelbaan. Dus nog meer "Preisertjes" en woonhuizen/flats! Een hele bedrijvigheid!
Suk6 en zeker plezier!
Soms moet je wel eens geluk hebben en met deze vrachtwagen had ik geluk mede door een tip van een goede vriend.
Gelukkig wordt Michelstadt niet zo druk met inwoners als Almere want dan hebben de preisertjes niet veel ruimte meer.

Ik zou niet weten wanneer er weer een pakketdienst voor de deur staat ik wacht rustig af.
Je idee met die flats is wel een leuk idee van je ga ik onthouden.
Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 23 maart 2021, 11:41:31
Mooie vrachtwagen, maar niet op de trein zetten, anders is ie zo foetsie naar weetikveelwaarheen.
Citaat van: h0_miessie op dinsdag 23 maart 2021, 11:20:32
één van de grootste werkgevers zal worden in Michelstadt
Zitten je Preisertjes daar op te wachten dan? Die zolder van jou is toch een relaxplek? 
Dirk-Jan
Hij is zeker mooi Dirk-Jan.

Zolang de betoncentrale nog niet aanwezig is in MIchelstadt gaat de Holcim vrachtwagen op de rollende landestrasse meerijden zodat ik er steeds van kan genieten als hij langs komt rijden.
Ja die zitten erop te wachten op een zakcentje meer want wie werkt wordt beloond in MIchelstadt.

Citaat van: Tony op dinsdag 23 maart 2021, 11:48:07
Goeie en strategische zet, Mies 
Met alleen maar voordelen; je wagenpark wordt uitgebreid met fraaie opleggers, de scenery wordt aangevuld met een betoncentrale, er is extra werkgelegenheid én je kunt overal beton storten, waardoor er nog meer sceney ontstaat 
Grtz Tony
Ik heb soms van die goede ideeën Tony.

Ja een betoncentrale is een echte win win situatie voor Michelstadt.
Citaat van: NL-modelspoor op dinsdag 23 maart 2021, 12:04:53
Betoncentrale, handig tegen vervelende Preisertjes dan kan je ze betonnen schoenen geven. 
De preisertjes hier in MIchelstadt zijn heel lief en gemoedelijk maar zullen na de bouw van de betoncentrale nog liever en gemoedelijker zijn dan ze al waren Johan.

Citaat van: Wico op dinsdag 23 maart 2021, 12:07:00
Hoi Michel,
Van harte gefeliciteerd met deze hele mooie aanwinst. Dat wordt nog knokken dan wie de eerste Holcim centrale op zijn baan heeft staan
. Grapje hoor, verheug me nu al op het wederzijds ideeën opdoen
.
Groeten,
Wico
Dank je wel Wico.

Ja hij is zeer fraai ik ben er zeer content mee een prachtige uitbreiding.
Gelukkig ben ik vredelievend dus zal het niet gauw knokken worden tussen ons.

Ik ga zeker
afkijken ideeën bij je op doen want je prachtige steengroeve staat mij nog goed bij want wat heb ik die bouw met veel plezier gevolgd zeg.
Citaat van: Haradigi op dinsdag 23 maart 2021, 12:25:22
Hi Michel,
Weer en mooie aanwinst en dat op 5 min rijden.
groet
Harald
Dank je Harald.

Ja soms is geluk dichterbij dan je denk.

Citaat van: RoelMarklin op dinsdag 23 maart 2021, 12:27:18
mooie aanwinst, Michel.
Of ie zo de WEG op mag in Michelstadt kan ik niet uit de foto afleiden. Wel dat ie de TREIN op mag

veel plezier!
groet,
Roel
Dank je wel Roel.

Hij is zeker mooi en een plezier om naar te kijken.
De vrachtwagen mag hier de weg en de trein op Roel.

Citaat van: erik01 op dinsdag 23 maart 2021, 17:14:13
Ha Michel,
Mooi dat de aankoop gelukt is.
Gegeven je bijpassende sleep en plannen voor centrale leek dit perfect te passen in het plaatje.
Veel plezier ermee.
Groet, Erik
Zeker mooi Erik mede door jouw tip ben ik weer een Holcim aanwinst rijker.

Hij past inderdaad perfect in het plaatje en komt straks mooi in beeld als de betoncentrale op zijn plek staat.
Met het plezier komt het zeker goed.

Citaat van: ArjanBosman op dinsdag 23 maart 2021, 18:30:11
Mooie wagen voor een fijn thema.
Veel plezier ervan.
Greetz, Arjan
De mooie schoonheid kon ik niet weg laten rijden Arjan.

Die gaat straks zeker een heel fraai plekje krijgen bij de betoncentrale.
Dat gaat helemaal goed komen met het plezier.

Groet Michel