Citaat van: degeluidsman op zaterdag 09 september 2017, 18:13:27
Geweldige set Michel, als we volgende week naar Guppingen gaan heb jij niets meer nodig 
Veel plezier ermee en ik kijk uit naar het filmpje.
Het is zeker een geweldige set Peter.

Bij Harlaar heeft hij een paar rondjes gereden en hij reed geruisloos motortje hoor je niet de verlichting in de rijtuigen ziet er prachtig uit een aanwinst voor Michelstadt 2.0.

Ja het budget voor Göppingen zal iets minder zijn maar ik ga meer voor de gezelligheid lekker met vrienden een stukje rijden treinen kijken en door de fabriek van mijn favoriete modeltreinen merk ik kijk er naar uit.

Filmpje zal even duren want heb het erg druk deze week.

Citaat van: Lokkie op zaterdag 09 september 2017, 18:23:23
De loc en rijtuigen zijn inderdaad prachtig. 
Heel veel plezier ermee.
Ze zijn zeker prachtig en mijn eerste Br 103 en ik moet zeggen het smaakt naar meer.

Met het plezier zit het wel goed hoor.

Citaat van: Tony op zaterdag 09 september 2017, 18:42:57
Da's niet misselijk, Michel 
Hopelijk houdt Dirk-Jan de score bij; ik ga nog steeds voor 5 loc's 
Dit is wel de mooiste E-loc aller tijden 
Het is zeker niet misselijk deze prachtige loc en rijtuigen een blijkvanger zal het straks zijn op de nieuwe baan als hij in de rondte rijd.
Ik weet zeker dat Dirk-Jan de bookie de stand bij houd maar de stand staat nog steeds op 0.

Ik hoop het wat je zegt 5 stuks dan ben ik een blij man.

Nu ik er één heb en hem goed bekeken heb is het zeker een van de mooiste E-Locs die er zijn ik vrees dat er weer een nieuwe uitdaging bij gekomen is.
Citaat van: KdeB op zaterdag 09 september 2017, 19:03:48
Jaloers op deze set Michel maar ik gun je hem van harte
Veel plezier met deze mooie trein op jouw nieuwe baan.
Niet jaloers worden Koos want dat ben ik al op jou treinenkamer.

Dank je wel voor het gunnen.

Als ik over twee weken tot half 3 moet werken neem ik contact met je op dan kom ik met deze prachtige set jouw kant op kan hij over je mooie langs sporen rijden zeg maar even inrijden wat kilometers pakken.
Met het plezier was het al goed gisteren in de winkel.
Citaat van: GWS op zaterdag 09 september 2017, 19:08:05
Ik heb er geen woorden voor!
Maar hoe komt jij aan die loc en ter gelegenheid waarvan ben jij de winnaar geworden van die loterij? Zo stilletjes aan zal jij ervoor gaan zorgen dat al die opstelsporen van jouw nieuwe (toekomstige) baan vol komen te staan!

Ben wel heel nieuwsgierig in de komende 7 dagen wat jij nog scoort! Jij kan niet wachten tot het vrijdagochtend is; maar jij gaat er vast en zeker donderdag al heen!

Ik kom eraan door mij gewoon in te schrijven voor deze schoonheid.

Had ik maar de loterij gewonnen niet meer werken de hele dag met de hobby bezig zijn en veel heel veel materiaal kopen en ja ik geef het toe een nog grotere baan zeg maar Michelstadt 3.0.

Ik Göppingen zal ik weinig kopen meer genieten van al het moois op het station en de fabriek en de gezelligheid van de drie forumleden met wie ik op stap ben.
Donderdagnacht gaan we rijden dus zijn we er vrijdag in de ochtend.

Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 09 september 2017, 20:09:05
Nou Michel, dat zijn mooie dozen. 
Waar een mens al niet blij van word. 
Ik ben gek op dozen van dit merk.

Ja ik wordt hier heel blij van.

Citaat van: wicho op zaterdag 09 september 2017, 20:46:43
Prachtige loc en rijtuigen! Ik kom morgen gelijk kijken
.
Ze zijn inderdaad prachtig als je er straks bent kan je het met je eigen ogen aanschouwen.

Ik zet de koffiemachine alvast aan.

Citaat van: Quin10 op zaterdag 09 september 2017, 21:20:46
prachtige set
ben benieuwd naar een filmpje 
Dank je wel Quinten.

Zal zo snel mogelijk een filmpje maken mar vrees dat het wel even gaat duren door de enorme drukte deze week op het werk en privé.
Citaat van: erik01 op zaterdag 09 september 2017, 23:26:34
Je bent een hele mooie aanwinst rijker.
Benieuwd hoe het samen uit de doos rijdt.
Veel plezier er mee.
Ik ben zeker een mooie aanwinst rijker.

Ze staan al op de baan alleen geen tijd om er mee te rijden denk straks al Wico komt dat de eerste meter gereden gaan worden.

Dank je wel komt helemaal goed we moeten maar eens afspreken zodat je deze schoonheid kan bewonderen op de paar meter rails wat klaar is hier in Michelstadt.