Hallo,
Vandaag wat reacties op de reacties en Carl's & Co's Christmas Card voor alle volgelaars

{ Forummers en (nog) niet-Forummers }
@

Eeniederdieditleest (disclaimer

) ; zowel het gehucht alsook het natura-2000-groen bestaan uit minidio's en uitgebroken stukken treinbaan en zijn derhalve niet definitief en slechts bedoeld om een indruk van de mogelijkheden aan scenery te geven en/of te verkrijgen
@ Wico; dat door de oogharen koekeloeren ken ik maar al te goed

en het wild ligt al in het zuur in de kelder
@ Henk (los Lobos); dank voor de erg positieve opmerkingen ! Puntje is wel, dat ik niet zo van de besneeuwde treinbanen ben. Het kan vriezen hier, maar het gaat altijd weer dooien
Daar krijgt men alleen maar roestige puko's van
@ Dirk-Jan; ben blij, dat jij het opgezocht hebt ! Da's een hele opluchting. Carl het trouwens van Herbert gehoord dat die doos inderdaad papieren bevat.
Bepalingen Indirect Beleid Openbaar Bestemmingsgroen

Dat ding wordt dus stevig dicht geplakt ! Scheelt weer gedonder !
@ Hans; zo zie je maar; alles is mogelijk, dus blijheid alom
@ Mies; ja, het gaat weer de goede en groene kant op hiero ! Ik maak er een gratis zolder-floriade van
@ Erik; dankje ! Kep niks verleerd, geloof ik
@ Erik 01; de combi van Zwitsers- en Limbogroen bevalt mij ook wel !
@ Marcel; dank je, we gaan er weer helemaal voor hier !
@ Peter; eenmaal op weer stoom, blijft het kriebelen om door te gaan. Ik houd me zelfs in

(moet van de dokter)
@ Freek; je hebt gelijk, die huisjes waren ook niet verkeerd, maar het leidt toch teveel af van de treintjes. Is op de foto's niet zo goed te zien.
@ Henk; er komt inderdaad ook kleur op mijn wangen en als ik niet uitkijk, krijg ik zelfs een rooie kop. Dus telkens op tijd pauzeren
Jaja,
ik moet me inderdaad in acht nemen, want voor ik het weet is het anders kassie zes. Gelukkig niet letterlijk, maar ik raak toch snel en voelbaar aan mijn grenzen en ga er soms ongemerkt alsnog overheen. Terwijl ik niks speciaals doe. Best lastig soms, om de energie goed te doseren en (voor)tijdig te stoppen. Maar het gaat wel heel wat beter dan 1 jaar geleden
Grtz Tony
( die met scenery part 3 en nieuwe baan 2 bezig is.....
)