Zo hier dan een paar foto's
Niet teveel naar de rommel kijken..
Boven op de spiraal komt een soort bergkom waarin zich een stoomlok depot zal bevinden.
Raar...eigenlijk wel maar ik heb nu eenmaal een grote draaischijf en diverse stoomloks waarbij ik dit toch ergens wou integreren.
Daar de baan uiteindelijk volledige met bergen omringd wordt heb ik de mogelijkheid om dit dusdanig af te schermen zodat dit alleen vanuit de kant waar mijn vitrine kasten en werkbank staan , zichtbaar wordt. Vanuit de ander richtingen zie je uiteindelijk dus alleen maar het bergmassief en de BLS/SBB baan.
Wel komt er een verborgen aftakking naar het hoofdspoor toe... Je weet maar nooit als ik toch nog iets wil aanpassen
De eerste foto toont een zicht op de locatie waar uiteindelijk het hoofdstation Göschensteg zal komen. Het sporen plan hier is tijdelijk omdat ik eigenlijk een extra tijdelijk enkelspoor in de spiraal heb gelegd om langs de andere kant aansluiting te geven op een van de 3 schaduwstations.
Doel hiervan is om op een beperkte baan eerst met koploper te gaan leren werken. Nadien kan het geheel dan vlot op de hoofdbaan aangepast worden.
Foto 2 is een zicht op de grote spiraal. Bovenop komt dus het stoomlok depot en langs 3 zijden een groot bergmassief.
Foto 3 is de andere kant van de spiraal... eerste aanzetten van het bergcontour staat er provisoir. Hier wordt op dit moment aan verder gewerkt.
Foto 4...inplanting van de 3 bruggen waaronder de Bietschtalbrug
Foto 5 is het zicht naar de andere kant van de baan. Ook hier loop een en ander in leuke kronkels en links zie je waar het aansluit op de 3 brug niveau's