Misschien komt dat nog Henk, eerst maar eens een paar stopcontacten onder de baan maken met een snoertje en een stekker, ja anders hebbie er niks aan.

Er zit ook een schakelaar onder de baan om de elektra mee aan en uit te zetten, ook makkelijk anders moet die stekker er steeds uit en dan vergeet je die weer in het stopcontact te steken en dan denk je weer dat niks het doet.
Gelijk ook een drukknop aangesloten voor de ledstrip en een spanningsmeter voor de licht-trafo.

Ledstrip onder de baan gemaakt zodat ik later wat werklicht heb als er zaken aan de onderkant gemaakt moeten worden zoals servo's voor de wissels en de diverse decoders en natuurlijk de DR5000. Ik ga natuurlijk straks niet meer onder het baante liggen, geheel kan gekanteld worden en dat blijft ook zo, tot het laatste draadje.

Verder de bovenkant dicht gemaakt, op een klein stukje na, moet morgen nog even dat laatste stukje op maat afzagen.

En zo is het bovengedeelte wat naar voren geschoven.

Er was even wat vertraging in de al niet zo snelle opbouw, de reden was paar dagen naar Praag, paar dagen geveld door een lichte griep, moeders was jarig (72 geworden en nog steeds even lief) en nu zit ik met een huidontsteking aan het rechter onderbeen, ben ik ook weer lekker mee.
Kuurtje gehad van de huisarts dus even rustig aan, komt wel goed uit kan ik eens kijken hoe het een beetje komt te liggen en welke wissels ik moet bestellen.