Beste spoorders,
Deze week niet aan de baan kunnen werken.
Maandag en dinsdagavond overgewerkt om mijn vrije dag te compenseren.
Woensdag naar de HIP geweest in Werkendam voor activiteiten aan de baan van Hans (krokodil).
Donderdagavond vroeg naar bed voor ons tripje met de HIP leden naar Göppingen (de stad van de Marklin fabrieken).
Gelukkig maken ze ook Minitrix modellen dus kan ik hopelijk aan mijn trekken komen.
Dit is het model wat hoog op mijn verlanglijstje staat:

Helaas wel in de vitrinekast zien staan, maar kopen wou niet lukken.
Als iemand weet waar ik dit model kan aanschaffen hou ik mij aanbevolen, graag ff een PBtje.
600km rijden voor de treinen en dan met lege handen thuis komen kan natuurlijk niet. Toch op de zaterdag maar ff terug naar het museum van Marklin in Göppingen.
Toch nog wat kunnen scoren:
Een 3 delige railbus, digitaal met sound:

Inmiddels staat hij op de baan, helaas ontbreken de slipbandjes op dit exemplaar. Dus op mijn baan komt hij niet overal boven. Volgende week eens even kijken hoe we dit gaan oplossen.
Ook nog een 5 delige sneltrein wagon set aangeschaft, met verlichting volgens de doos.
Helaas op de baan gezet geen lampjes, baal baal baal.
Komende week maar eens een wagon op de operatietafel leggen.

Verder natuurlijk top dagen gehad in Göppingen met de mannen van de HIP, het was super gezellig en veel gelachten en mee gemaakt.
Hierbij een fotorapportage:

We hebben met z'n allen een ritje gemaakt in de railbus.
Lekker gegeten en geslapen in het hotelen als afsluiting een rit met de stoomloc i.c.m. donderbusjes.
Al met al 2 zeer geslaagde dagen.
Dit was het weer voor deze week.
Wim