Hallo allemaal,
Citaat van: Trainhenk op vrijdag 09 oktober 2026, 14:02:22Peter,
Mooi pakketje met nuttige spullen!
Nu kun je gauw met je scenery beginnen.
Komend weekend is het slecht weer dus wie weet!
Mooie foto's!
Bedankt voor het plaatsen.
Henk
Hoi Henk,
Dit is zeker een mooi pakketje voor de toekomstige scenery.
Dit weekend gaat dat nog niet gebeuren, vandaag verder met de nieuwe loc die is gisteren geijkt is en tijdens het in tractie rijden viel mij op dat ze nog niet 100% gelijk rijd met de andere loc.
Beiden hebben een Zimo decoder aan boord en dat is lastiger in te stellen dan bijvoorbeeld een Esu decoder.
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 09 oktober 2026, 14:24:09
Mooi spul, laat het gras maar groeien, veel plezier ermee.
Enne ramen open laten, dan regent het lekker naar binnen want vers gras heeft veel water nodig.
Het is maar goed dat ik jou advies niet opgevolgd heb Dirk-Jan, het heeft hier gisteren gegoten van de regen en daar kan mijn modelbaan niet zo goed tegen

Nu is dit technisch gras en dat heeft gelukkig geen water nodig en hoeft ook niet gemaaid te worden

Citaat van: Wico op vrijdag 09 oktober 2026, 16:10:49Peter,
Kijk aandacht voor de scenery, dat zien we graag. Veel plezier met je nieuwe spullen en deel vooral de foto's van het resultaat!
Groeten,
Wico
De aandacht voor scenery is erg groot de laatste rijd Wico, gisteravond op zoek geweest hoe je een slootje kan maken in een xps plaat.
De manier hoe je dit maakt heb ik nog niet gevonden.
Ik wil dus uit een strook xps een slootje creëren met aan de zijkanten gras, maar hoe maak je nu die inkeping waar het water in komt?
Als iemand tips of een link naar een filmpje heeft dan hoor ik dat graag.Citaat van: Sanderz28 op vrijdag 09 oktober 2026, 16:37:02De verkopen ze in Nederland ook hoor
Maar niet voor deze prijs Sander

Citaat van: MarklinNathan op vrijdag 09 oktober 2026, 19:49:10SUcces met de scenery!
Dankjewel Nathan, dat zal ik nodig hebben want ik ben hier geen ster in.
Citaat van: ÖBB op vrijdag 09 oktober 2026, 21:30:59Mooi pakket Peter. Van de grassmaster ga je veel plezier beleven. Heb er zelf ook 1 maar denk erover de nieuwste te kopen ivm vermogen. Voorlopig bij mij nog opruimen en ordenen voordat bouw weer begint. Gr henk
Dit is een 20kv versie Henk, volgens mij is dat het instap model van Noch die kon ik voor een mooi prijsje overnemen en lijkt mij een prima ding om mee te beginnen.
Jij hebt dezelfde?
Aan welk vermogen zit jij nu te denken en waarom wil je een zwaardere?
Succes met opruimen en ordenen.
Citaat van: NS_Gerard op vrijdag 09 oktober 2026, 21:33:10hoi peter
mooi
ik heb die van rts 35 kv
mvgr. gerard
Daar heb ik al een paar keer naar staat te kijken Gerard op diverse beurzen maar als Hollander hoopte ik dan op een leuke aanbieding en die hebben ze nooit

Dan dacht ik dat komt wel, nu ik deze Noch voor een mooie prijs zag staan heb ik gelijk de knoop doorgehakt.
Mooi instapmodel

Mvg,
Peter Degeluidsman