Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Sta er mooi op tijdens evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Shop

Krokodil Diddy

Gestart door PatcheTrain zaterdag 22 augustus 2020, 16:54:04

Re: Krokodil Diddy

K-rail

Nog enkele pics voor ik in "zomerslaap" ga... Helaas zijn de werkzaamheden niet vooruit gegaan zoals gehoopt. Ik ben erg onvoorzichtig geweest met de kettingzaag in de tuin met als gevolg een stukje van de linker duim... Het komt goed, er is geen bot weg maar het herstellingsproces is van lange adem... Ik kan het helaas niet genoeg tegen iedereen zeggen, jongens opgepast met zagen, Messen en slijpschijven, het is sneller gebeurt dan je denkt, en het gebeurt enkel bij de anderen. Een verwittigd man is... de rest kennen jullie wel.
Dus hier de laatste fotootjes van voor het ongeval...
Tot in de herfst, dan hoop ik dat mijn linker duim weer wat functioneel is want zonder duim is het over met de hobby...
Prettige zomer vakantie aan iedereen

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Patrick,

@citaat
Bedankt voor je update.

Je bent dan toch behoorlijk uitgeschoten met de kettingzaag.
We zullen "duimen"dat het allemaal weer goed komt.

Henk

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

Citaat van: PatcheTrain op maandag 26 mei 2025, 11:26:43Tot in de herfst, dan hoop ik dat mijn linker duim weer wat functioneel is want zonder duim is het over met de hobby...

...... en zonder duim ook geen sterke verhalen  :-) beterschap met de duim, zal voor je duimen dat het goed gaat komen. :)  :thumbup:

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Een voorspoedig herstel toegewenst, Patrick :thumbup:

Groeten,

Erik.
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Hoi Patrick,

Een kettingzaag is niet mijn ding, ik heb er wel eens mee gewerkt maar vind het alles behalve prettig als ik dan leeg dat jij een stukje van je duim geraakt hebt voel ik dat in mijn maag  :(
Hopelijk kun je straks je duim weer gebruiken en na de zomerstop ons mee laten genieten van jou mooie baan.

Mvg,

Peter Degeluidsman

BLIJ dat ik analoog RIJ

Een ongeluk zit in een klein hoekje; het gebeurt in een fractie van een seconde en je bent weken/maanden zoet met herstel.
Sterkte en beterschap!

zonder fantasie ook geen creativiteit

Dat is knap balen, Patrick. In ieder geval beterschap gewenst en hopelijk kan je tegen het eind van dit jaar weer verder met de hobby.

Swiss rail .. what else?

Patrick,

Beterschap met het herstel. Hopelijk kunnen we na de zomer weer gaan genieten van je updates!

Groeten,
Wico

Patrick, ik wens je een voorspoedig herstel toe. We kijken uit naar de hervatting in september.

Luc

Beterschap!
Speciale Gast

8o Nou Patrick, hopelijk herstelt het snel en waarschijnlijk is het over een paar weken al wat leefbaarder. O:-D
Dan voor nu maar kalm aan en sterkte met het herstel.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.