Citaat van: Freek op vrijdag 28 augustus 2026, 17:12:15Mooie aanwinsten weer al dan niet zelf gefabriceerd. We krijgen een vochtig weekje dus de railforce one kan ingereden worden. Heb heel veel plezier er mee Peter.
Niet alles kan uit de printer komen Freek

We hadden vandaag al een vochtige dag, ik was in de tuin aan het zagen ( iets voor de baan ) en heb een aantal keren de boel snel moeten opruimen

Echt gereden heb ik nog niet vandaag, maar de dag is nog niet voorbij.
Citaat van: Appermont1991 op vrijdag 28 augustus 2026, 17:23:50Wauw prachtige aanwinst. Helemaal te begrijpen dat je zoiets moest hebben
Deze gaat zeker en vast dienst doen op je baan
Ja ik kon mijn niet meer bedwingen Kenny, ik had me nog zo voorgenomen om voorlopig geen loc's meer te kopen dat is dus niet gelukt

Citaat van: Trainhenk op vrijdag 28 augustus 2026, 17:39:53Peter,
Mooi karretje hoor!
Veel plezier ermee.
Binnenkort een filmpje?
Wel jammer dat hij weer terug moest, maar daar heb je aan abonnement op.
Is dat nou duur zo'n abonnement of krijg je het er gratis bij?
Henk
Het lijkt er wel op dat ik een abonnement heb op maandag morgen modellen Henk, toen ik constateerde dat hij niet in orde was liep ik naar Saskia toe en zei je raad het nooit.
Haar antwoord, nee he heb je weer een maandag morgen model binnen gekregen.
Dat abonnement is gratis, en eenmaal lid kom je er blijkbaar nooit meer af

Een filmpje komt wel als er wagons achter hangen anders is het zo'n kale boel

Citaat van: Wico op vrijdag 28 augustus 2026, 17:42:11Peter,
Gefeliciteerd met de nieuwste aanwinst! Veel probleemloze kilometers gewenst
.
Groeten,
Wico
Dankjewel Wico, ik hoop nu een dinsdagmorgen model in huis te hebben en hoop dat deze de komende 25 jaar probleemloos blijft werken.
Citaat van: Rudibeer op vrijdag 28 augustus 2026, 17:48:56
zelf vind ik al die hedendaagse loks vreselijk om te zien (ja ik weet het) maar deze lok is een uitzondering
Wat zeg je nauw Ruud

Maakt niet uit hoor gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaak, fijn dat deze een uitzondering hierop is

Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 28 augustus 2026, 17:57:48
Peter, dat is een hele mooie lok, hopelijk blijft dat ding probleemloos doortuffen en ga je er veel rij en kijk plezier aan beleven.
Toch best wel
!@#$%^ en
(*&^%$ dat je steeds een probleemlok krijgt, het wordt wel weer opgelost maar grappig is anders.
En je pionnetjes zijn klein maar fijn, goeie indicatie om ze naast die Preiserin te zetten.
Ik koop niet voor niets de laatste jaren online bij winkeliers Dirk-Jan, als er iets mee is ( en dat komt bij mij wel eens voor

) kan die zonder problemen weer terug en wordt het opgelost.
Leuk is dat natuurlijk niet, je hoop na het uitpakken wat altijd leuk is om te doen op een goed werkend model.
De Preiserin belde net dat ze wel extra betaald wil worden door al deze aandacht

Mvg,
Peter Degeluidsman