Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Anton Pieck baan van Einte: 31 dec 22, perron verlichting.

Gestart door Einte maandag 15 juni 2009, 18:42:27

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Citaat van: Kroko14253 op zaterdag 19 juni 2010, 19:34:49
Hoi Einte,

Nou ja zeg......da's (niet) lekker!!
Het is goed, dat je bedankt hebt. Grote kans, dat de lok ook daar niet was.

Volgende keer beter. Enne.....succes met verder zoeken.

Groetjes
Harry

De loc was bij zijn vader en daar ben ik ook geweest, had ik duidelijker moeten zeggen  :shock: :?
Maar die vader wist niks van die loc.

Inderdaad ga ik weer verder zoeken  :?

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Zwaar kl..., Einte!

Heb geduld, je komt er vast nog wel eentje tegen . . . :wink:

Groeten,

Erik
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Dat is jammer, je rijd al veel kilometers en dan kom je met niets thuis behalve een lege tank.

Gewoon blijven zoeken, er komt vast wel weer een nieuwe op je pad.

Ik was vandaag in Rotterdam en daar stonden twee loc's van mijn verlanglijst gewoon in de vitrine  :lol: :lol:

Beiden worden al tijden niet meer geleverd en staan daar gewoon.

Helaas is mijn spaarvarken leeg, balen anders had ik weer wat gekocht.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Hallo Einte,

Dit zal wel een behoorlijke baaldag voor je zijn, of niet ?  Lekker bijdehand zijn die gasten, communicatie is waarschijnlijk teveel gevraagd voor deze mensen, maar ja ; we zijn niet allemaal hetzelfde !  :x

groeten, Willem.
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Hoi Einte.
Jammer van de Krokodil, het is een prachtig model maar je moet wel wat zekerheid hebben voor zo'n duur model.
Hopelijk vallen de problemen met je knieën mee en kun je lekker verder bouwen aan je baan.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Hoi Einte,

Wat een rare gang van zaken met die Krokodil zeg.
Succes met het zoeken naar een ander exemplaar.
Past zo'n ding met pantograaf wel door je nieuwe uitholling :?

Groet,
Hugo
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Hallo allemaal,

Ik heb net op MP zitten kijken, hij verkoopt een krokodil in Lisse Alkmaar en Rosendaal onder 3 verschillende acounts of namen.
Waarom ik dit zeg voor de drie kroks worden de zelfde foto's gebruikt.
Ik ging naar Lissen voor deze krok klik en de eigennaar woont in Alkmaar  :shock:  zijn vader in Lisse.
En die had blijkbaar nog meer spullen staan op zijn zolder.
Mischien is alles ter goede trouw, maar zo verkoop je geen dure spullen lijkt mij.
Hij had op z'n minst een test baantje kunnen hebben.
Er stond een doos met een start set er in met MB2  :shock: maar die was niet kompleet meer de Ms was al verkocht de dag er voor  :shock:

Dus het zijn volgens mij handelaren.

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Citaat van: Einte op zondag 20 juni 2010, 09:03:59
Hallo allemaal,

Dus het zijn volgens mij handelaren.

Gr Einte

Dat weet ik wel zeker, als je bij deze aanbieder op de knop bekijk alle advertenties kijkt zie je 63 advertenties.

Ook veel nieuw uitgekomen materiaal, het valt mij op dat er steeds meer van dit soort handelaler komen.

Succes met zoeken, je komt er vanzelf een tegen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
hallo einte,

oei oei man wat erg voor jou,dat je die krokodil niet hebt.en dan inderdaad een heel eind rijden,en dan thuis komen met lege handen vind het erg voor jou.welke krokodil zoek je juist,bepaalde kleur ofzo mss kan ik eens mailtje stuuren naar mijn M daeler.die heeft er mss nog wel een nieuwe staan,dacht een blauwe ik hoor het wel van jou via pb.dan geef ik even een beletje of mailtje dan weet ik meer voor jou,alvast succes met het zoeken.

mvg
peter(ke33)
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Hoi Einte,

Door dit soort ervaringen kijk ik niet meer op Marktplaats. Hou mij alleen nog bezig met Ebay: echt alleen goede ervaringen.  Als ik even uitreken wat je aan benzine hebt verstookt en je zet dat af tegen de portokosten dan valt dat wel mee. Ik heb één keer een mailtje gestuurd omdat ik niet tevreden was over de levering (met daarin een bedrag genoemd van de vermoedelijke herstelkosten) en heb direct dat bedrag terug gekregen. Succes verder op de zoektocht. je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat de Krok niet door de tunnels past!  :lol:

groet Hennie
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Citaat van: Populier op zondag 20 juni 2010, 10:18:56
Hoi Einte,

Door dit soort ervaringen kijk ik niet meer op Marktplaats. Hou mij alleen nog bezig met Ebay: echt alleen goede ervaringen.  Als ik even uitreken wat je aan benzine hebt verstookt en je zet dat af tegen de portokosten dan valt dat wel mee. Ik heb één keer een mailtje gestuurd omdat ik niet tevreden was over de levering (met daarin een bedrag genoemd van de vermoedelijke herstelkosten) en heb direct dat bedrag terug gekregen. Succes verder op de zoektocht. je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat de Krok niet door de tunnels past!  :lol:

groet Hennie

Ben het met Hennie eens. Zou ook even op ebay kijken. Mooi evaluatie systeem gebruiken ze daar.
De verzendkosten wegen niet op tegen de afstanden die je hebt gereden. Koop alleen bij een verkoper met een goede score.
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Hoi Einte

Jammer van de vergeefse reis echter een goede beslissing.
Ik zie dat je een krokodil had willen kopen met mfx decoder en Softdrive Sinus motor.
Daar ben ik niet zo weg van. Motor is kleiner maar dus ook lichter. Ik heb Hans Biere hier een keer op bezoek gehad die een dergelijke krokodil mee had om te laten rijden op mijn baan. Als losse lok had de lok al moeite om een slank K-wissel over te komen.
De oudere modellen met de oude vertrouwde trommel motor is zwaarder en doet het volgens mij beter.
Mijn advies kijk daar eens na, kijk goed rond voordat je dure centen uit geeft.

Wel een mooi model mss dat ik er ooit nog één koop  :P

Mvg, Johan
Re:Baan plan van Einte update: 17 juni. Helaas geen krokodil..........
Hallo allemaal,

@ Johan, ga me verder verdiepen in de krokodil mischien kijken in Houten in augustus.

En ik heb een acount aangemaakt bij ebay  :shock: 8)  dit is nieuw voor mij ben benieuwd hoe dat gaat.

Eerst van de week wat aan de kap van de BR216 proberen te dempen, heb al wat ideetjes  8)
Bedankt voor de tips allemaal  :D

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Ha Einte,

Ik heb in mijn 216's van die piepschuim korrels (verpakkingsmateriaal) in de kap geklemd om de lege ruimte op te vullen. Dan heb je niet zo'n klankkast meer en is hij weer een stukje stiller.

Groetjes,
Kiezel :)
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Verzendkosten vanuit Duitsland vallen ook wel mee als je gebruik maakt van "De Huifkar". Je kunt dan alles binnen Duitsland laten versturen (scheelt een slok op een borrel) naar 1 adres. De goede man stuurt vervolgens alles door wat als 1 pakket van EUR 6,75 binnen Nederland verzonden kan worden. Uiteraard dien je hem ook iets te betalen, maar zeker als je meer koopt (en dat doe je met een ebay-account...) ben je al snel voordeliger uit.

't Is maar een tip... Kijk zelf ook wel eens voor een Kroko, maar ben er absoluut nog niet achter welke ik de mooiste vind of de beste is.

Een tijdje terug verkocht iemand in Veldhoven nog een aantal locs (wegens overstap op digitaal). Ik dacht dat die advertentie nog op MP stond. Ik woon zelf in Eindhoven, wil wel eens voor je gaan kijken?

Greetz,
William027
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Hallo allemaal,

Citaat van: kiezel op maandag 21 juni 2010, 09:57:11

Ik heb in mijn 216's van die piepschuim korrels (verpakkingsmateriaal) in de kap geklemd om de lege ruimte op te vullen. Dan heb je niet zo'n klankkast meer en is hij weer een stukje stiller.


@ Kiezel, dit is een goed idee, zat zelf al te denken aan schilderstape op de binnenwand plakken, hier ga zeker mee verder.

Op MP heb ik een bod gedaan op een analoge krok  :?  maar het idee er achter is goed want Johan ( Blausee-Mitholz ) heeft aangeboden om een decoder er in te bouwen.
Die gaan we kopen in Houten in augustus, dat duurt nog even  :?

Plus dat de moter wat sterker is in deze krokodil  :shock: 8)  ook van Johan gehoord.

Heb de eigenaar aan de telefoon gehad, hij zat in Portugal, dus een duur gesprek met het mobieltje  :shock: :shock: :?

Dus nog even een paar weken geduld dus.

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Citaat van: Einte op maandag 21 juni 2010, 18:21:47
Heb de eigenaar aan de telefoon gehad, hij zat in Portugal, dus een duur gesprek met het mobieltje

Het zit je écht niet mee, Einte!  :wink:

Groeten,

Erik
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Hoi Einte,

Het werkt prima om via Ebay te kopen. Wel altijd even voordat je een bieding doet de verzendkosten opvragen, want de ene rekent vanuit Duitsland nog geen ? 10 terwijl sommige wel ? 30 durven te vragen.

Succes met bieden.

Groet

Ronald
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Hoi Einte,

Jammer van die Krokodil. Maar je hebt gelijk.
Dan maar niet. :( :(

Ik koop ook regelmatig wat via ebay. Vooral in Duitsland. Veel aanbod.
Werkt prima. En een stuk zekerder dan marktplaats vind ik.

Maikel
Re:Baan plan van Einte update: 18 juni. Helaas geen krok....wel een ebay acount.
Hallo Ebayers

Ik koop ook regelmatig op E-bay in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Ik heb wel een adresje (klant) in Duitsland waar ik de pakketjes laat afleveren. Dit scheelt een hoop :wink: verzendkosten, vooral vanuit AT en CH. Ook willen sommige verkopers niet verkopen buiten hun lands -taalgrenzen.

Einte,  succes verder met het zoeken naar een juiste Krok.
Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
Hallo allemaal,

Citaat van: M.user op maandag 21 juni 2010, 21:27:16

Het werkt prima om via Ebay te kopen. Wel altijd even voordat je een bieding doet de verzendkosten opvragen, want de ene rekent vanuit Duitsland nog geen ? 10 terwijl sommige wel ? 30 durven te vragen.


@ Ronald, eergisteren de stoute sloffen aangetrokken en even wezen kijken op Ebay wat er te krijgen was en hoe het werkt.
Ben gaan zoeken naar een wagon op nr. vond er een van 12 euri ff niet gekeken wat de verzendkosten waren 17 euri  :shock: :shock: :?  ,en dan drukte ik op kopen om te kijken hoe dat gaat  :shock: :?  en dan zit je er aan vast.

Om 24:00 was het gelukt na een uur worstelen  :shock: , om te betalen, kreeg vandaag een bericht van de koper dat het was gelukt  :D

Ken maar drie woorden duits  :shock:     Nochmals vielen Dank

Vandaag de kap van de BR216 met wcpapier gedemt, en het wekt goed  :shock: :D :D.



Nog een vraag zag deze advertentie staan op Ebay met dit er in " Märklin 6020/6036 Central Unit und Control 80f -Digital " wat is een 6020 wat kun je er mee??

Ik hoor het wel van jullie.....

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
Citaat van: Einte op woensdag 23 juni 2010, 19:04:20
Hallo allemaal,

Citaat van: M.user op maandag 21 juni 2010, 21:27:16

Het werkt prima om via Ebay te kopen. Wel altijd even voordat je een bieding doet de verzendkosten opvragen, want de ene rekent vanuit Duitsland nog geen ? 10 terwijl sommige wel ? 30 durven te vragen.


@ Ronald, eergisteren de stoute sloffen aangetrokken en even wezen kijken op Ebay wat er te krijgen was en hoe het werkt.
Ben gaan zoeken naar een wagon op nr. vond er een van 12 euri ff niet gekeken wat de verzendkosten waren 17 euri  :shock: :shock: :?  ,en dan drukte ik op kopen om te kijken hoe dat gaat  :shock: :?  en dan zit je er aan vast.

Om 24:00 was het gelukt na een uur worstelen  :shock: , om te betalen, kreeg vandaag een bericht van de koper dat het was gelukt  :D

Ken maar drie woorden duits  :shock:     Nochmals vielen Dank

Vandaag de kap van de BR216 met wcpapier gedemt, en het wekt goed  :shock: :D :D.


Nog een vraag zag deze advertentie staan op Ebay met dit er in " Märklin 6020/6036 Central Unit und Control 80f -Digital " wat is een 6020 wat kun je er mee??

Ik hoor het wel van jullie.....

Gr Einte


Hoi Einte, i speak verry good englisch, aber nicht so snell  :shock: laten we het over schrijven maar niet hebben :lol: .
Voor de loc isolatie heb  je zo te zien een hele zachte soort gebruikt, ik weet niet of dit op lange termijn goed blijft.
Wel krijgt de loc hier natuurlijk superzachte billetjes van  8)

vr gr Arie
Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
Hoi Einte,
Wees verstandig en ga eerst een tijdje rondsnuffelen op Ebay zonder direct te kopen. Het is moeilijk met zoveel snoepgoed maar uiteindelijk moet je eerst de spelregels even leren. Kopen doe je het makkelijkst met paypal: een account aanmaken en machtigingen geven, wijst zich vanzelf. Als je een paar tips wilt hebben over bieden, stuur maar een pb. maar pas op het werkt wel een beetje verslavend. :oops:
Je hebt voor de demping van de BR 216 toch wel tweezijdig wc papier gebruikt, anders is het wel zonde van het geld!!

groet Hennie
Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
Hallo Einte,

Ik heb de 6020 (of Control 80) ook nog. Is zoals de 6021 maar zonder de F-toetsten. Je kan dus enkel 1 functie aan of uitzetten. Je kan er dus niet veel mee.

Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
ik vergis me even met de 6035  :oops:
De Central unit is de 6020 die je aansluit aan de trafo. De 80f aan de zijkant met de 6020. Zelfde als de 6035 aan de 6020 wordt aangesloten. De Control 80 en 80f hebben geen aansluitingen aan de achterkant. Ik kan nog wel een foto posten van de 6020 als je wil.
Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
Hoi Einte,

De 6021 is de juiste met 4 functie toetsen, hier kun je dan weer de F80 aan koppelen.

Op Ebay zit je niet meteen aan de koop vast want er wordt na het drukken altijd om een bevestiging gevraagd. Dus dan kun je nog besluiten niet verder te gaan met de koop.

Je kunt het beste beginnen om eerst eens wat spullen waar je interesse in hebt te volgen en te zien voor wat voor prijzen het uiteindelijk verkocht wordt.

Lees goed de beschrijving van het artikel, want daar wordt de kwaliteit en eventuele beschadigingen of defecten ook in vermeld.
Als er staat: fur bastler is het geen beste kwaliteit en werkt het vaak niet of is het flink beschadigd maar kan het wel eventueel voor onderdelen dienen.

Vraag altijd als er geen verzendkosten naar Nederland vermeld worden de verzendkosten op.

Kan heel simpel met de tekst : Wie viel ist versand nach die Niederlande.  Mfrgr Einte.

Is het een klein pakketje dat in een enveloppe kan of in een luchtkussen enveloppe
vraag dan bijvoorbeeld:
Wie viel ist porto in ein Umslag oder ein Blase Umslag nach die Niederlande. Mfrgr Einte.


Je krijgt dan netjes antwoord van de verkoper per mail terug.

Kijk altijd hoe het percentage van de reacties op de verkoper zijn. Bij goede verkopers zie je dat die ruim boven de 90% is.
Grote verkopers dus handelaren hebben meest enkele duizenden verkopen achter hun naam staan.
Deze factoren geven de betrouwbaarheid van de verkoper aan.

Als je een pakketje binnen hebt geeft en het is naar je zin geef dan een positieve reactie op de verkoper, zo krijg jij ook positieve vermeldingen achter je naam.

Als je iets koopt met nu kopen (jetz kaufen) ben je meestal te duur uit. Het is dus het beste om alleen veilingen (auktionen) te volgen en op het laatste moment pas je bieding te doen anders drijf je alleen de prijs maar op.
Als je een bieding er in gaat zetten moet je even overdenken wat je er maximaal voor over hebt, want er wordt gevraagd wat je maximale bod is. Dit vul je dan in en je activeert dit. Je zult dan zien dat het bod wat dan op het scherm komt niet direct dit bod is maar een lager bod. Biedt er iemand anders hoger dan gaat jouw bod automatisch omhoog tot je maximale bod is bereikt.

Succes ermee en als er iets niet duidelijk is laat je het maar weten.

Groet

Ronald






Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
hallo einte,

die kap dempen met wc papier,heb je mooi opgelost.als het geluid daarmee naar beneden is gegaan,zeer fijn hoor veel succes met het bieden op ebay einte.kies goed wat je wil en,hoeveel je wil uitgeven voor iets.


groeten peter(ke33)
Re:Baan plan van Einte update: 23 juni. Kap van BR216 gedempt.......
Citaat van: peterke33 op donderdag 24 juni 2010, 09:07:17
hallo einte,

die kap dempen met wc papier,heb je mooi opgelost.als het geluid daarmee naar beneden is gegaan,zeer fijn hoor veel succes met het bieden op ebay einte.kies goed wat je wil en,hoeveel je wil uitgeven voor iets.


groeten peter(ke33)

Onderschat het belang inderdaad niet van "hoeveel je wil uitgeven". Het is zoooooooooooooooooooo gemakkelijk om gewoon maar te klikken... Succes en vooral ook veel plezier!
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3......
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3......
Hallo allemaal,

Gisteren kwam mijn trafo binnen van MP een 60VA voor 40 euri, ondersteuning van mijn wissel en sein stootblok verlichting. Moet ook even die ringleidinging aanpassen hiervoor  8) later hierover een updateje   8)

De wagon die van Ebay kwam ook aan maar er moest een handtekening gezet worden  :shock:  en ik was net boodschappen aan het doen, en mijn zoon pakte dus alleen de doos met de trafo aan  :?  jammer dan maar morgen ophalen op het postkantoor.

Ga nu straks naar Toy story 3 in 3D IMAX Amsterdam.



Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3.....
Hoi Einte,

Hopelijk is het een beetje koel in de bioscoop.
Veel plezier in ieder geval.

Gr.
René
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3......
Citaat van: Einte op zondag 27 juni 2010, 13:45:42
Hallo allemaal,

Gisteren kwam mijn trafo binnen van MP een 60VA voor 40 euri, ondersteuning van mijn wissel en sein stootblok verlichting. Moet ook even die ringleidinging aanpassen hiervoor  8) later hierover een updateje   8)

De wagon die van Ebay kwam ook aan maar er moest een handtekening gezet worden  :shock:  en ik was net boodschappen aan het doen, en mijn zoon pakte dus alleen de doos met de trafo aan  :?  jammer dan maar morgen ophalen op het postkantoor.

Ga nu straks naar Toy story 3 in 3D IMAX Amsterdam.

Gr Einte

En? En? En? Leuke film?
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3.....
Heb je ook de bijpassende auto gekocht?  8)
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3.....
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3.....
Hallo allemaal,

Het is een zeer leuke snelle film met in het begin een gevecht op een stoomtrein in de woestijn in Amerika, hier een korte samenvatting van Wikipedia.

Overdonderend beeld en geluid in Imax, over een paar weken Shrek 4 ook in 3D Imax  :shock:

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 27 juni. Toy story 3.....
Einte kan jouw zoon dan niet schrijven :? , toen mijn kinderen nog thuis woonden tekenden ze zelf af voor ontvangst van mijn pakketjes.
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Hallo allemaal,

Vandaag een dagje vrij, was vroeg wakker om 4:40  :shock:  ik hoorde glas breken en een paar plofjes  :?  bleek een auto in de fik te staan achter waar ik woon  :?
Was in de brand gestoken een A4 cabrio van 4 jaar oud  :shock: :shock: :?

Vandaag de schuur aan het opruimen geweest en de afscherming gemaakt langs de treintafel, was lekker warm met het lijmpistool en strijkbout  :shock:
Maar het is gelukt, hier een paar foto's.









Hieronder op de foto is te zien dat plakstrip niet verder naar beneden kon gemaakt worden, de strijkbout kon er niet bij  :shock: :?  de bovenplaat kon er wel af maar de ondersteuning achter die wagons niet  :twisted:



Nou kan ik van de week weer verder met lichtere werkzaam heden, het muurtje boven de portalen maken.

Tot zo ver, het is hier zeer rustig lijkt wel zondag om 6:00  s'morgens zeker voetballen  :mrgreen: :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
hallo einte,

dat ziet er weer keurig en netjes uit,je berg op de achertergrond.... heel mooi,die kom ik wel eens halen bij jou. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:.
ik hou niet van voetbal einte,en mijn lieve vrouw is daar heel blij om. :D :D :D

ps;die auto das inderdaad heel erg, :( :( :(
peter(ke33)
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Nou moe wie steekt er nu zonder rellen een auto in de fik. Zeker iemand die dat merk haat of zo.
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Hallo Einte,

Dat heb je weer mooi opgelost met die afscherming, en nou hoef je niet meer bang te zijn dat het één en ander van de baan valt !  Een hele geruststelling denk ik,...maar hou Peter maar in de gaten, want voor dat je het weet, is ineens je berg weg ! :lol:

groeten, Willem.
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Ziet er allemaal weer "strak" uit.

gr martijn
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Dag Einte.

Ziet er allemaal weer netjes uit! 8)

Toch vraag ik mij af of het strijkband
wel hoog genoeg is als valbeveiliging.
Ik gebruik 5cm hardboardstroken als
valbeveiliging. Hiervan is maar 18mm
nuttige hoogte (5cm strook - 18mm
MDF - 3mm kurklaag - 11mm M-rail).
E.e.a. is wel proefondervindelijk vast
gesteld, bij 1cm nuttige hoogte kiept
bijvoorbeeld een tankwagon er nog
vrolijk overheen . . .  :?

Groeten,

Erik
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Hallo Einte,

Dat is een mooie afscherming die je gemaakt hebt.

Gr.
Piwie.
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Merkwaardige mensen zijn er in deze wereld.
Je gaat nog steeds als een speer Einte.
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Hééé Einte!
Geweldig  8) dat je ondanks de warmte gewoon  :lol: verder gaat!
Je berg ziet er goed uit, maar houd goed je mede forummers in de gaten, voordat je het weet is je berg nagemaakt of, da's nog erger, verplaatst naar hun eigen baan! :?

Succes verder met lijmpistool en strijkbout! :mrgreen:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Afscherming gemaakt? Begin maar aan 'n zonwering.
Want de temperaturen lopen weer hoog op eind van deze week.
Dat kan met het weer te maken hebben maar ook met de uitslagen van het voetbal.lol

I.i.g. kan het rollend materiaal weer veilig over je baan denderen.
Re:Baan plan van Einte update: 28 juni. Afscherming gemaakt........
Ziet er allemaal weer netjes uit. 8)
Ik heb bewondering voor je dat je met deze temperaturen toch nog aan het klussen bent.
Bij mij gebeurd er niet veel (oftewel niets).

Gr.
René
Re:Baan plan van Einte update: 29 juni. Ebay aankoop binnen........
Hallo allemaal,

Vandaag mijn Ebay aanwinst binnen  8) 8) :lol: :lol:
Was wel even spannend maar toch gelukt.
Perfect ingepakt inclusief reclame naar zijn winkel in Erfstadt  :D

Hier ook de link naar de web shop



Nou een vraag heeft iemand van jullie nog een paar wagons van dit type voor mij?

De eerste kwam bij Tilly, de 2e bij Grotendorst Woerden, nou nog mischien een paar bij het forum  :mrgreen:

Ik hoor het wel  :D

Gr Einte




Re:Baan plan van Einte update: 29 juni. Ebay aankoop binnen........
Mooie wagon, heb zelf ook het nodig van ebay afgehaald en dan wel via de duitse site.Ook nog voor leuke prijsjes.
Die shop waar deze vandaan komt heb ik maar even opgeslagen voor het gemak.Staan leuke dingen tussen ook voor Z.
De klei vanmiddag even opgehaald, dus kan straks eens gaan kijken hoe het werkt.

Groetjes Karolien
Re:Baan plan van Einte update: 29 juni. Ebay aankoop binnen........
mooi wagon!

groeten minitreintje/Dylan
Re:Baan plan van Einte update: 29 juni. Ebay aankoop binnen........
hallo einte,

das een leuke aankoop,hopelijk reageerd er iemand zodat je nog verder kan uitbreiden.

groeten peter(ke33)
Re:Baan plan van Einte update: 29 juni. Ebay aankoop binnen........
ben al eens gaan zoeken maar vind er ook geen.Spijtig want is leuk wagonnetje.