Goedendag allen,
Dirk: het blijkt zoiets als Brücken-Schutzgitter te worden genoemd. Die kon ik ook niet bedenken!

Wico: als zoiets simpels als een paar kleine autootjes al zoveel sfeer geven dan beloofd dat nog wat te worden als er meer groen en nog meer details bijkomen! Ik kan haast niet wachten maar er moet nog zoveel gebeuren….uiteindelijk komt het zeker goed.

Tom: Weinert is inderdaad de eerste waar ik ook aan dacht maar daar kan ik ze helaas niet vinden. (of ik kijk niet goed..) Het spatdeksel is een goed idee, daar ga ik eens naar kijken. Goedkoop en vele meters H0 gaas! Bedankt voor het aanbod maar aangezien ik ook nog een keer zoiets als een gaashek wil maken kan ik wel wat meer gebruiken!

Henk: Horrengaas heb ik ook naar gekeken maar dat wordt voor zo’n stukje erg grof. Toch nog niet verworpen, gewoon eens kijken hoe het gaat.

Michel: of dat gaas wat is voor deze toepassing weet ik nog niet maar ik ga wel eens bij een vestiging van die winkel kijken, die hebben leuke dingen voor onze hobby. Bedankt voor de tip!

Ralf: Dat is wel een geweldig mooie uitvoering! Zou ik graag hebben maar aangezien ik er dan twee nodig ben wordt dit wel een heel erg kostbaar grapje. Het zal zeker in mijn achterhoofd rond blijven spoken………..

Pierre: Die had ik al eens ergens gezien maar ik wist niet meer waar. Zeer waarschijnlijk ergens in een modelspoorblad. De fabrikant heeft die blijkbaar niet meer in z’n assortiment. Ik heb wel een internetwinkel gevonden maar dan wordt door de verzendkosten de prijs het drievoudige van de winkelprijs. Dat gaat me te ver. Bedankt voor de tip.

Nou, reacties genoeg om uit te zoeken. Weer nieuwe internetsites die ik niet kende. Ongelofelijk hoeveel er wel niet is te krijgen….
Ik ga toch maar eens kijken naar zo’n spatdeksel en dan proberen de Mehbu versie na te maken. Dat wordt nog priegelwerk maar we zien vanzelf of het iets wordt!
Wordt dus wel weer vervolgd.