Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 28 februari 2025, 17:29:29Mooi klokkie hoor, Dirk
Erik,
Ik had eerst een andere klok van Brawa maar die vond ik eigenlijk toch niet helemaal kloppen bij dit station. Die klok kwam ook erg groot over om hier aan de muur te hangen. Deze van Viessmann staat eigenlijk niet verkeerd

Citaat van: h0_miessie op vrijdag 28 februari 2025, 18:04:00Dirk, Allereerst goed om te lezen dat de dokter goed te spreken was over het herstel van je oog.
Straks is je oog weer helemaal in orde en kan je weer 100% met de hobby bezig zijn.
Je aangebrachte klok is weer zo een mooi detail die het gebouw net wat mooier maakt.
En ja dat doe je goed pas aan het interieur beginnen als je weer diepte kan zien.
En ja ook ik "wacht" op je antwoord aan Wico omtrent de camera's in je schaduwstation want het ziet er goed en scherp uit op het beeldscherm maar neem je tijd ik lees het wel.
Succes met het verdere herstel aan de en neem je rust als je oog er om vraagt.
Michel,
Met het oog komt het wel weer goed, eventueel de sterkte van de bril

over een half jaar wat aanpassen. Het fijne detail werk kan dan ook weer van stal gehaald worden. Op de dag voor m'n oogoperatie had ik al wel een begin gemaakt met het inrichting van de stationsrestauratie maar dat ligt voor nu even stil.
Begin van de stationsrestauratie inrichting.Over het cameratoezicht kom ik nog op terug.
Citaat van: Degeluidsman op vrijdag 28 februari 2025, 19:48:43Fijn om te lezen dat je oog aan de beterende hand is Dirk, je vorderingen zijn weer van grote klasse

Met die camera's kun je mooi de boel in de gaten houden, ik heb ook nog een systeem liggen maar weet nog niet of ik het in ga zetten, eerst een hoop andere dingen doen.
Peter,
Dank je voor je compliment

, ik kijk tegenwoordig maar met een half oog

dan is het al snel mooi en goed. Die camera's gaan zeker wat toevoegen aan de controle over de treinbewegingen.
Citaat van: lucdiels op zaterdag 01 maart 2025, 08:32:10Dirk, goed dat het herstel voorspoedig verloopt.
De klok aan het station staat gelukkig gelijk met die van de klokkentoren
Het is in spoorland overal vijf voor vijf toch.
Die ondergrondse camera's zijn niet overbodig als je de onderwereld van je af wil houden.
Luc,
Dat de spoorland tijd op beide klokken gelijk staat was me eigenlijk niet opgevallen

. Scheelt weer werk om de tijden op beide klokken gelijk te krijgen.
Met de camera's nu een paar extra ogen wat wel handig is om onder het maaiveld alles te kunnen overzien.
Citaat van: Trainhenk op zaterdag 01 maart 2025, 11:23:08Dirk,
Citaat van: Dirk59 op vrijdag 28 februari 2025, 17:00:37Is allemaal nog wel wat inspannend geweest daarom voor nu weer even rust en misschien volgende week kijken voor een volgende kleine stap.
Noem dit maar een kleine stap, ik vindt het een hele grote (of een boel kleintjes).
Neem op tijd je rust des te eerder ben je hersteld.
Wel allemaal mooi gedaan hoor.
Henk,
Het waren een paar kleine stappen verdeeld over een aantal dagen, moet tussen door wel m'n rust nemen maar dat komt goed. Dank voor je compliment

.
Citaat van: Tjoekedoris op zaterdag 01 maart 2025, 12:42:50Als je zo'n klokkie kunt plaatsen gaat het met je oog de goede kant op
Martin,
Voor het gaatje waar de klok in bevestigd moest worden had ik aan de binnenzijde van de wand al een duidelijke markering gezet nadat deze wand geverfd was. Dat is afgelopen december geweest alleen de klok die ik toen op het oog had is het niet geworden. Die markering maakte het nu wel simpeler om met m'n beperkte zicht te zien waar ik moest boren

. Gaat dus helemaal goed komen Martin

.