Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Tony's simpele banen......hello und goodbye, mein Loreley.......(2)....

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

Re: Tony's simpele banen..........E.E.T.V.L.P.A.B.
Tony,
blij een teken van leven van uit jou te zien,
al is het nu moeilijke momenten dat jij beleeft,
je heb al veel raad en tips gekregen vanuit deze Forum vrienden,
en ook Carl steun je met zijn collega's je baan onderhouden!

rust veel en verzorg jezelf goed

neen, wat zeg/schrijf ik nu!      laat jij en je vrouw goed verzorgen en verwennen door iedereen die jullie helpen,
in je huishouden en verzorging,

wij horen of zien wel beetje bij beetje hier of ergens,

zoals je ziet, wij hebben jou graag, en wachten geduldig op jou,

maar eerst jij oké

BR 103fan forever

Hoi Tony, fijn om weer een levensteken van je te zien. Beterschap en succes met de weg terug uit de put.

The meaning of life is to give life meaning!

Hallo Tony,

Dat klinkt allemaal niet fijn dus hopelijk snel in de revisie en reparatie van de pompkamer en bijbehorend leidingwerk! :favorite:

Ook in het Twentse leef ik met jou mee en ga er vanuit dat jij je straks weer met volle inzet volledig kan wijden aan de leuke dingen van het leven!

ik ben niet super actief op het forum op dit moment, blijf zeker her en der nog meelezen.
Wow, wat een verhaal, best even schrikken.

Heel veel sterkte met je herstel en laat zeker af en toe wat van je horen hier  ;)

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Dag Tony.

Zaterdag is er een modelspoorbeurs bij jou in de buurt,
een mooie gelegenheid om het virus weer toe te laten ... :roll:

Welgemeende spoorse groeten,

Erik.

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Dag Tony,

Ik moest flink scrollen voor ik bij je updeet kwam.
Bedankt daarvoor.

Het belangrijkste is dast je nu je gezondheid prioriteit geeft.
Hou ons, ook al is het kort, op de hoogte.
We leven met je mee.

Henk
Re: Tony's simpele banen..........tussentijdse huidige tussenstand nu

Märklin fahren-ärger sparen

Hallo volgelaars !

Even een korte updeet in 2 delen, modelspoors en anderszins.

* Anderszins; de eerste operatie is achter de rug en ik ben aan het revalideren. Tussentijds zijn er -helaas- erg pijnlijke complicaties bijgekomen  :(
Volgende week is er nieuw onderzoek (voor de tweede operatie) en hoop ik te horen dat die zo snel mogelijk plaats kan vinden.
Pas daarna kan het echte algehele herstel beginnen. Afwachten dus maar weer en de moed niet verliezen.....

* Modelspoors: een maand geleden toch maar naar de treinbeurs geweest, al had ik weinig zin. Na 20 minuten stond ik weer buiten, maar wel met 4 nieuwe HO-bolides.
Een paar weken later belde mijn schoonzoon; "Hé, Tony ! Ik sta hier in Aken bij Hünerbein in de winkel. Kan ik iets voor je meebrengen ?" Nou, dat kon natuurlijk best wel !  :P
Die aanwinsten heb ik voor deze updeet gepixeld en aangevuld met een real-life-een op een-plaat van mijn eigenste lieve trouwe Opeltje.
( Met de cursor op het plaatje, leest u het begeleidend praatje )

Verder ben ik zowel op het forum, alsook op de treinkamers niet of nauwelijks actief en dat zal zo nog wel even blijven.
Ik zie en lees - sporadisch - sommige vorderingen/updeets hier wel, maar ga niet reageren, want dan voel ik me toch weer verplicht om op alles te reageren, waar ik dat normaal ook zou doen.
En daarvoor ontbreekt de puf en ook mag ik niet te lang achter/voor mijn PC zitten. Slecht voor de bloedsomloop....

* Hopelijk kan ik jullie binnen afzienbare tijd met een blij deboodschapupdeet lastig vallen....... O:-D ....we gaan het zien !

Vette grtz, Tony

15A VAN DE FIRMA BUSCH; EEN FRAMO V901-2  ( LATER ONDER DE MERKNAAM BARKAS ) KASTENWAGEN EN -BUS UIT BOUWJAAR 1954.jpg

15B ALSMEDE EEN BREKINA OPEL OLLYMPIA REKORD CARAVAN UIT 1954 EN EEN OPEL OLYMPIA BOUWJAAR 1938 VAN PRALINÉ.jpg

15C DE NIEUWE AANWINSTEN MOCHTEN OOK SAMEN OP DE FOTO !.jpg

15D EN UIT AKEN  KWAM  DE NIEUWSTE OPEL-TELG VAN BREKINA;  EEN HEUSE P2 !!!!.jpg

15E MIJN EIGEN OPEL IS GEBOUWD IN SPANJE  EN IS HIER TIJDENS EEN   OVERSTEEK VAN DE MITTELRHEIN  GEPIXELD.jpg

Mooie aanwinsten en  :thumbup: voor de volgende operatie & spoedig herstel. Tot de volgende Tony
En nét als je denkt, het is wel erg stil, komt Tony toch weer even in de lucht. Dank voor de update en wederom sterkte met alle gezondheidsperikelen!
Leuke aanwinsten :thumbup: .

zonder fantasie ook geen creativiteit

Ha Tony, fijn weer iets van je te kunnen lezen. Ik wens je beterschap en een goed herstel. Hopelijk in 2024 voor jou en Carl een beter modelspoorjaar.

Niets laat meer sporen na dan een trein.

Dat is weer een hele mooie uitbreiding van het wagenpark :thumbup:. Sterkte met het onderzoek en de operatie laten we hopen dat dan er een goed voorspoedig herstel mag volgen. Veel beterschap.
beterschap en s6 met de volgende operatie
we horen (graag) en zien weer van je :thumbup:
Mooie auto's gescoord Tony 👍

Fijn om we een updeet te lezen.
Voor het het lichamelijke denk ik niet dat je armen zwaaiend zal zitten "Van je hela ....... hola"
Maar in het hoofd vast met het vervolg "Houdt er de moed maar in".
Doe het in de tussentijd rustig an.

Vrgr,
Wilko
Goed om te lezen. En de plek waar het echte opeltje staat is natuurlijk ook om te smullen. Heen en weer..
 :) Ha fijne snuiter, goed om wat van je te horen.
Leuke H0 bolides heb je erbij en die schoonzoon van je kan er ook wel mee door, leuk dat ie effe belde en ook een mooie H0 bolide meenam. :thumbup:
 B) En je eigen bolide staat daar mooi te wezen op de pont, toen was het weer nog effe beter als de laatste tijd. :D
Hou vol, kalm aan en we duimen allemaal voor je, ooit komt het goed. O:-D
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Fijn weer iets van je te lezen Tony, het zit je niet allemaal mee zo te lezen.
Je nieuwe aanwinsten zijn weer top, hou de moed erin  :thumbup:

Mvg,

Peter Degeluidsman 
Ha die is 't ie weer. Goed om weer wat van je te lezen Tony. Mooie vervoersmiddelen gescoort die bij jou banen niet misstaan. Ik bedoel dan niet die op ware schaal, die er overigens ook best wezen mag.

Zodus operatie 1 zit er op. Dat is dus halverwege. Die complicaties zijn natuurlijk Kaa van de Bee. Enfin nu de andere helft nog en revalideren. Ik wens je veel sterkte toe en een voorspoedig herstel.

Dag Tony.

Goed om weer eens wat van je te vernemen  :thumbup:
Toch nog 20 minuten last van het treinen virus gehad, met een afterparty voor het maken van de foto's  :wink:

Ik wens je een voorspoedig herstel en om mijn voormalig stadgenoot maar weer eens te citeren:
heanig an en rap wat (kalm aan en rap een beetje)!

Groeten en beterschap,

Erik.
Tony,

Ik sluit me aan bij alle bemoedigende woorden, hopelijk wordt 2024 voor jou een beter jaar :thumbup:.

En de nieuwe voitures kunnen mij wel bekoren, met een begrijpelijke voorkeur voor de Opeltjes :).

Groeten,
Wico
Vertrouwen dat alles goed komt moeten we houden, blij dat je dit kon opbrengen om ons wat te laten horen en zien.
Ga de goede kant op, naar voren.
Het aller beste voor jou.
veel beterschap, de puf zal wel weer terugkomen,

Het komt allemaal weer goed (Martine Tanghe);

mvg,
Michel
Tof, Tony, dat je ons op de hoogte houdt, veel sterkte, houd je haaks!

Peter

Märklin fahren-ärger sparen

Dank voor de bemoedigende reacties, jongens en heren  :thumbup:  :thumbup:
Dat geeft deze brave burger extra moed !  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........ondertussenstand met BREKING MODELBAAN-NIEUWS !

Hallo volgelaars !

Vandaag even bijpraten en een heuse treinbaanupdeet !

+ Tussen Kerst en nieuwjaar volgt -als alles goed gaat- eindelijk de tweede operatie en kan het algehele herstel echt beginnen. (Hoop ik toch .... :O )
  Dat gaat misschien een lang revalidatietraject worden, maar zolang het bergop gaat, ben ik daar wel klaar voor !
  Op het moment is het fysiek namelijk knudde met een -ondertussen verboden- rietje. Het kan straks alleen maar beter gaan  :)

+ En dan nu het modelbaan-nieuws; na enkele onderhandelingen en besprekingen met Frau Tony is er besloten om inpandig de bestemming van 1 treinkamer te verplaatsen naar de zolder.
  Oftewel, (kleinste) treinkamer ontruimen en op zolder een nieuwe treinbaan bouwen !
  Dat heeft tot dusver meer voor- dan nadelen. Allereerst is de zin treintjes weer helemaal terug  :thumbup: Niks zo leuk als het plannen/ontwerpen/dromen/filosoferen van en over een nieuwe baan !  :P
  We zijn allebei aan het ruimen geslagen en al gaat het niet snel en in kleine stapjes, de vreugde is er niet minder om.
  Het preciezere hoe en wat lezen en zien jullie vanzelf nog wel. Vandaag laat ik alvast de eerste breekactieplaatjes zien....

Ik ga ook af en toe proberen om weer op ons geliefde forum actief te zijn  O:-D

Grtz Tony
(muisje op het plaatje voor het begeleidend praatje)

15F DOEL 1 IS RAILS WEG HALEN EN PROBEREN HET KASTEEL MET  BERGJE ER HEELHUIDS AF TE KRIJGEN.jpg

15I HET BEGIN IS GEMAAKT EN HOPELIJK GAAT DE REST OOK VOORSPOEDIG.....jpg

15K DE AANVAL OP DE BURCHT IS INGEZET !.jpg

15L HET EERSTE GAT IN DE SCENERY IS NU EEN FEIT .......jpg

15M VOORLOPIG WONEN DE RIDDERS BOVEN OP HET VITRINIORAMA IN DE GANG....jpg

Re: Tony's simpele banen..........ondertussenstand met BREKING MODELBAAN-NIEUWS !

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Nou Tony, dat zijn ineens wel weer heel stoute plannen. Maar het belangrijkste is dat jij er lol in hebt. Voor mij is het een beetje treurig om die mooie baan zo in afbraak te zien, maar wie ben ik. Op naar een nog mooier iets dan maar.

Overigens vind ik dat oord waar die ridders nu moeten wonen ook niet erg positief overkomen. Wie zet er nu bewoners op vitriool? Althans daar lijkt het wel op.

Maar goed, voor jou worden de komende feestdagen dan wel extra feestelijk. Zet hem op, ouwe reus.

Oh en toen ik je topictitel voor het eerst zag dacht ik dat het over Brekina autootjes zou gaan. Hahaha
 :) Dat is erg leuk om te lezen allemaal, de baan afbreken is wel een dingetje maar overnieuw beginnen is een feestje op zich.
Kan je je weer lekker uitleven met plannen, bouwen en knutselfrutselen.
En natuurlijk kalmpies aan, met die operatie nog voor de boeg is dit een mooie afleiding.
En daarna weer rustig aan herstellen en dan stapje voor stapje weer knutselfrutselen.
Is die zolder groter dan de huidige ruimte?
 :o) En wel een beetje verwarmd of stuurt vrouw Tony je een koude zolder op?
Dan kan je misschien een winters landschap bouwen. :-)
Tony,

Allereerst is het weer goed om een berichtje van je lezen waar plezier vanaf komt. :thumbup:
Ook mooi om te lezen dat je eindelijk weet wanneer je de tweede operatie krijgt. :thumbup:  :thumbup:
Nog beter om te lezen is dat het treinenplezier weer terug is gekomen bij je dat geeft mij zeer zeer veel vreugd. :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

En plannen maken voor de zolderkamer baan is natuurlijk helemaal leuk en geeft je weer positieve energie die je goed kan gebruiken.
En kom maar op met de updates want na Wico komt nu jij ook met updates wat ik goed kan gebruiken dat leesplezier na een klote 2023 al duurt die helaas nog 26 dagen. :-(

Groet Michel
natuurlijk zal alles bergop gaan  ;)
het is al positief dat de zin voor treintjes terug is; en dat er volop plannen gemaakt worden  :favorite:;
niks overhaasten, jouw volgelaars wachten geduldig op updates en duimen voor jouw herstel  :thumbup:;

mvg,
Michel
Tony goed te lezen dat je "gezonde" gedachtes hebt. Het afbreken doet jou en menigeen pijn, maar ik zie ook dat je veel tracht te redden voor een nieuwe baan (of banen). Die operatie zou een goed besluit van het oude jaar kunnen zijn om dan met frisse moed in het nieuwe jaar de berg weer te beklimmen. Zou ook nog de trap naar de zolder kunnen zijn.

Maar voor de operatie kun je natuurlijk aan wat nieuws gaan denken en af en toe hier een noot plaatsen. Uiteraard moet je niet gaan dromen over die plannen want dat is mogelijk niet goed voor de nachtrust van Frau Tony. Kortom daar moet je dus overdag mee bezig zijn. En ik heb zo het idee dat je toekomstige plannen iets met een Duitse rivier van doende heeft.
Maar ik kan het mis hebben ...............
Fijne berichten Tony.
Een operatie tussen kerst en nieuwjaar (hopelijk ben je met de oliebollen weer thuis).
En dan ook nog de kleinste treinenkamer naar zolder verhuizen.
Eerst tactisch slopen en daarna plannen en weer opbouwen.
Veel plezier kerel en maak er wat moois van.

Vrgr,
Wilko
Ha Tony, dat is dus dubbel goed nieuws. Ik hoop dat de ingreep tussen Kerst en Oud-en-Nieuw goed verloopt en dat we daarna weer mogen genieten van je modeltoverkunsten!
Sterkte!

Groet,
Roel
Tony,

Van dit soort berichten wordt ik helemaal blij (al is er geen nieuwe Brekina te bespeuren - ook ik stond op het verkeerde been). Ik lees weer meer plezier in de dagen en de treintjes, ik zie weer humor tussen de regels door, ik lees uitzicht op een tweede operatie en lange termijn herstel, dus goede hoop dat de oude Tony straks weer vaker op het forum te vinden is :thumbup:  :thumbup:  :thumbup: .

En dan het grote nieuws van de bouw van een nieuwe baan. Wow dat is een mooie uitdaging; jammer van de oude baan maar gelukkig hebben we de foto's en kalenders nog! We hebben in het verleden vaker dromen gedeeld over mooie toekomstplannen, dus ik weet hoeveel plezier en voorpret jij daar aan kan c.q. gaat beleven. En hopelijk mogen we allemaal weer meegenieten :P

Ok ok nu nog even rustig aan, en we zijn er nog niet. Dus vergeef me mijn enthousiasme 8o.

Groeten,
Wico   
Het lijkt wel feest hier :D  :-)  :D  :-)  :D !!!
Sterker nog, het ís feest :mrgreen: !!!
Wouw Tony, van niks nergens geen puf voor en zin in, naar een geheel nieuwe baan op zolder! Dat is wel heel leuk nieuws en de grootste surprise die je ons kon geven op deze vijfde december!
En dan eerst nog "even" een operatie en daarna heel snel 2023 vergeten en vol goede moed 2024 in :thumbup: !

Dag Tony.

Fijn om weer van je te vernemen :thumbup:
Ik zal tussen Kerst en de jaarwisseling een kaarsje voor je branden :wink:

Je hebt jezelf van een mooi vooruitzicht voorzien: een nieuwe treinenkamer!
Dat is verkneukelen tijdens het dagdromen over het nieuwe project.
Wellicht een flinke rondom-baan met veel plek voor verwisselbare diorama's :roll:

Groeten en heel veel sterkte,

Erik.
Citaat van: Wico op dinsdag 05 december 2023, 17:36:04al is er geen nieuwe Brekina te bespeuren
:o) Voor een nieuwe Brekina kunt u HIER kijken en dan bestellen bij uw lokale dealer.
En dan niet meer Tony er mee lastig vallen, die is aan het breken, dat is wat anders dan Brekina. :mrgreen:

Wat een breakthrough! En als het bergop gaat kan ik dat alleen maar toejuichen. Dromen delen mag hier ook, wel met plaatjes...
Mooie berichten Tony.

Ik heb ervaring met breken en zogenaamd hergebruiken.♻️

Ik zeg weg ermee en vers beginnen, op de een of andere manier werkt dat het beste (voor mij toch 😊)
En geloof mij, het is heerlijk om met een blanco vel te beginnen, geeft heel wat voldoening en energie
Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 05 december 2023, 19:53:45
Citaat van: Wico op dinsdag 05 december 2023, 17:36:04al is er geen nieuwe Brekina te bespeuren
:o) Voor een nieuwe Brekina kunt u HIER kijken en dan bestellen bij uw lokale dealer.
En dan niet meer Tony er mee lastig vallen, die is aan het breken, dat is wat anders dan Brekina. :mrgreen:

:offtopic: Dirk-Jan, heb je die mooie set Ferrari F1 auto's plus DAF transporter en tifosi gezien. Die moet je hebben volgens mij :P.

Groeten,
Wico
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Hoi Tony, fijn weer iets van jou te vernemen :thumbup:
De 2e operatie datum staat op de planning, voor je het weet kun je aan je herstel beginnen gelijk een goed voornemen voor 2024

Dat jij zomaar de beitel in de scenery zet komt even hard aan, maar jij gaat ons vast weer verblijden met een mog mooier geheel  :thumbup:

Mvg,

Peter Degeluidsman 
Blij dat het jou beter gaat Tony, afbreken & opnieuw beginnen = dubbel plezier. We wachten met z'n allen weer op je verhalen  :-)
Citaat van: Wico op dinsdag 05 december 2023, 23:55:12:offtopic: Dirk-Jan, heb je die mooie set Ferrari F1 auto's plus DAF transporter en tifosi gezien. Die moet je hebben volgens mij :P.

B) Heb ik inderdaad gezien, heel erg mooi,  maar past niet goed bij de het jaren zestig circuit, dus de set ga ik niet kopen.
Hallo en wow, wat een fijne reacties  :thumbup:   :P
Ja, zo'n nieuw project geeft je geest weer vleugels en het motiveert enorm !
Dat hebben jullie goed geschoten !

Op de zolder ben ik met mijn grotekleinetreinenavontuur in 1981 begonnen. Toen keek je nog zo tegen de blote dakpannen en was het 's winters stervenskoud.......mocht de pret niet drukken  B)
Die (trein)zolder is na een paar jaar helemaal gerenoveerd, geïsoleerd, van een kachel en aanrecht en grote werkbladen voorzien en is sindsdien door Frau Tony als naaiatelier/leslokaal, kunst-knutsel- was- en strijk-werkruimte in gebruik. Ik ben toen met mijn treintjes naar een andere kamer verhuisd. Dat is later vanwege de kinderen nog 5 keer gebeurd. Zo heb ik tot op heden 14 treinbanen, een paar grote diorama's, veel kleine dio's gemaakt en met mijn vriend aan onze tweepersoons clubbaan gewerkt. :D En nu dus weer terug naar waar het ooit begon hier. Baan 15 en 16 .......en wie weet wat nog meer.
In totaal ben ik zo'n 35 jaar en duizenden uren met deze hobby bezig (geweest). Alleen het laatste jaar dus nog maar amper.

Bijgaand wat verduidelijkende plaatjes van hoe het (bijna, want sloopwerk) was en hoe het nu op zolder is en waar ik dus lekker weg kan dromen.
Wat ik zeker wil maken is een zo lang mogelijk mooi stuk paradebaan met een zachte slinger erin.
Verder ligt er niks vast.
Ik ga wel -als het kan- zoveel mogelijk spullen en stukken landschap/scenery hergebruiken.
Weggooien kan altijd nog.

Maar voorlopig kan/zal/gaat het waarschijnlijk nog wel maanden duren voordat er daadwerkelijk gebouwd gaat worden.
Treinkamer moet leeg en opgeknapt en de zolder moet ook voor een flink deel ontruimd.

Grtz Tony

( Foto's komen in nieuwe reactie, had op snel reageren geklikt  :?  :D )

zonder fantasie ook geen creativiteit

Tony, gefeliciteerd met de stappen die je nu gaat zetten. Ik blijf je volgen.
Daar komen ze  :P
Muis op plaatje voor tekst en uitleg....

15N abacadabra Tony - kopie - kopie - kopie.png

15O - PLATTEGROND VAN BAAN LENZKIRCH DIE NU GESLOOPT WORDT. EEN KWARTSLAG GEDRAAID, PAST DEZE QUA OPPERVLAK EN BUITENMATEN MAKKELIJK IN DE RECHTEHOEK OP DE ZOLDER..jpg

15P  HET BAANPLAN VAN BAHNHOFSHAUSEN DIE ONDER BAAN LENZKIRCH LIGT.png

15Q HIER IS GROFWEG DE TREINZOLDER OP DE ZIJGEVEL VAN ONS HUIS GETEKEND. HET RAAM LINKSONDER IS VAN DE ANDERE TREINKAMER.jpg

15R NOG WAT BREEKWERK.....jpg

Mooie plannen, Tony! Geen achtbaan met helixen en schaduwrijke krochten waar de treinen in moeten verdwijnen om pas na minutenlang onzichtbaar rijden weer tevoorschijn te mogen komen.

We wachten geduldig af!

Groet,

Peter
 B) Dat ziet er allemaal toppie uit, dat gaat vast een hele mooie baan worden. :thumbup:
Je hebt inmiddels ervaring genoeg met knutselfrutselen, en wij gaan het rustig afwachten hoe het allemaal gaat worden in 2024.
Enne ook errug leuk voor vrouw Tony dat je volop plannen zit, anders moet zij je aldoor zoet houden. :P 
 :o) Heeft graffiti tuig die oranje/bruine streep op je gevel gespoten?
Hopelijk gaat dat er nog af, dit ontsiert je huis behoorlijk. >:-D
Hallo Tony,

Goed om weer wat van je te lezen, mooie plannen. En het ziet ernaar uit dat de ruimte op de zolder ook nog groter is ?
En je heb er verwarming.

Beterschap en op een goed herstel.

M.vr.gr. Erwin
nieuwe uitdaging
nieuwe volg baan
nieuwe inspiratie(transpiratie  :P )
@ Peter, achtbanen komen er vrijwel zeker niet. Het blijven simpele banen hiero  :D

@ Dirk-Jan, sterker nog, het wordt geen hele mooie baan, maar een juweel van een parel van de hogere modelbaanbouwkunst  O:-D
Die jongens van die bruine spuitstreep heb ik trouwens vermanend toegesproken en hun namen heb ik doorgegeven aan Sinterklaas !

@ Jerry Thnx ! Komt zeker goed !

@ Dank je , Erwin ! En ja, ik krijg meer ruimte, al ga ik die niet volledig gebruiken waarschijnlijk.

Grtz Tony
Ik sta versteld! De ene dag meldt Tony over grootse plannen, de andere dag heeft hij al tekeningen klaar. Een reuze simpel plan waar je je aardig mee kan vermaken.
Nou ja tekening klaar, er zullen t.z.t. denkelijk nog wel wat wijzigingen zijn. Ik neem aan dat je "gemengd" gaat rijden en dan mis ik wat goederen spoortjes.

En nu je dit voornemen heb wordt het ook weer tijd om piepschuim in te zamelen, mocht je niet genoeg voorraad hebben.

@ Dirk Jan, het lijkt me geen graffiti, dat ziet er meestal anders uit, al an niet met tag. Het lijkt wel of men in de muur aan het frezen is geweest. Vreemd, wie doet nu zoiets?

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.