Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Tony's simpele banen............klaarder voor de toekomst......

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 5 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.......klein berichtje.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......klein berichtje.......
Goedemorgen, eenieder die dit leest !

Allereerst weer dank voor de warme woorden en wensen  :thumbup:
En wat de gezondheid betreft; het gaat behoorlijk beter en alles is weer wat leefbaarder, al heb ik nog erg veel last van de bijwerkingen (knallende koppijn bijv.) van de extra pillen, die ik van de medicijnman gekregen heb.
Maar dat moet in de loop der tijd over gaan / minder worden....Er is nog een aardige weg te gaan en wat de toekomst brengt blijft ongewis. We gaan het zien.
Verdere medische details bespaar ik jullie en wil ik hier ook niet delen.

Wat het forum en de treintjes betreft; dat is ook nog wel een dingetje...de zin, de puf en de lust ontbreken nog steeds. Mijn hoofd staat er niet naar....
Voorlopig zal ik hier dus weinig te vinden zijn en dus ook niet reageren. Al spiek ik soms als "gast" eventjes en blijven jullie wel in mijn  :favorite:  en gedachten  B)

"Komt wel weer, eerst op het juiste spoor terug komen", zei Carl laatst nog  :P "En vergeet je middagdutje niet", spraken de Twins in koor  ;)

En of ik een favoriete treinbaan heb ? Nee, niet echt, maar wel een favo treinkamer en daar vertoef ik dan het meest en speel dus ook het meest met treinbaan Lindental.
Die heeft ook de meeste speelmogelijkheden.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Tony,

Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Al zijn de bijwerkingen minimaal irritant. Verder lekker je eigen ding doen en ach die treintjes zijn leuk, maar niet het belangrijkste in het leven.

Luisteren dus naar Carl en de Twins (en af en toe even een berichtje hiero, vinden we wel leuk :)).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Goed om te lezen dat je weer ietsjes beter voelt Tony.
Jammer van de bijwerkingen maar hopelijk zijn die snel verdwenen als je lichaam aan de medicijnen gewent zijn .
En inderdaad luister goed naar Carl die heeft vaak wijze raad.
En het middagdutje lekker blijven doen ik doe het ook vaak als ik vrij ben van het werk en ja dat bevalt mij prima hoor dat dutje.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Ah middagdutjes. Niemand hier ten lande kan zonder, wat is er nu mooier dan een uiltje knappen op het heetst van de dag.

Tony, een goede raad betreffende bijwerkingen van medicatie. Wanneer je geen zin meer hebt in die gratis bijdingen, medicatie stoppen! Het went niet, nooit. Het gaat door tot aan het gaatje, putje, hoekje of wat dan ook. Dat is geen sinecure.

Maar fijn te lezen dat je je weer een beetje mens begint te voelen. Dat is toch wel erg belangrijk.
En wat ook goed is voor de herstellende mens, een vakantie in een ontspannend warm oord. Denk daar maar eens over na.

Sterkte.
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
 :) Hoi Limbabwiaanse vriend, mooi om te lezen dat het al wat beter gaat.
Wel erg vervelend natuurlijk van die knallende koppijn e.d., hopelijk duurt dat niet te lang allemaal. O:-D
En meelezen en reageren hier is voor later, gewoon de raad opvolgen van Carl en de Twins (en mevrouw Tony)
Beterschap met alles. O:-D
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
@ Tony
Goed te horen dat het wat beter gaat ondanks de bijwerkingen van de door de medicijnman voorgeschreven medicatie.
En een middagtukje kan nooit kwaad, dan doe je weer wat energie op voor de rest van de dag.
Uiteraard een spoedige vordering van je herstel toegewenst.

@ Henk
Tja, wat is het heetst van de dag? Met die zomertijd/wintertijd wordt je er hier niet wijs uit. Nog afgezien natuurlijk waar je gevestigd bent. Er is enig temperatuur (en vochtigheids) verschil tussen Limbabwe en Thailand. Het doet echter niets af aan het resultaat van een middagtukje.
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Hoi Tony, fijn om te lezen dat hetwat beter gaat. Hopelijk verdwijnt die hoofdpijn snel, kan behoorlijk uitputtend zijn als dat (te) lang duurt.

Neem op tijd je je middagdutje, levert extra energie op.

Ik wens je een voorspoedig herstel toe.
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 08 mei 2023, 10:54:50En wat ook goed is voor de herstellende mens, een vakantie in een ontspannend warm oord. Denk daar maar eens over na.
of "gewoon" een weekje Mittelrhein, hoewel dat nu waarschijnlijk ook te veel gevraagd is...

maar goed om weer wat van je te horen, Tony; af en toe een update wordt erg gewaardeerd door mij en waarschijnlijk meer volgeraars !
kop op, rustig aan en neem de wijze raad van de Twins ter harte !

paar WOSA plaatjes om je wat op te vrolijken:IMG-20230506-WA0005.jpg
IMG-20230506-WA0008.jpg 
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Bij alle eerdere volgelaars kan ik mij alleen maar aansluiten, Tony.
Doe rustig aan; met knallende pijn in het hoofd kan zelfs het geraas van modeltreinen een mens teveel worden,hoeveel plezier en ontspanning het ons ook geeft.
De puf, zin, motivatie komen wel weer terug.

Sterkte met je herstel!

Peter
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Rustig aan doen Tony, je lichaam en geest de tijd geven om te herstellen, er loopt hier niets weg.
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.......kleine beurs, kleine buit........
Hoi Tony,

Fijn om te lezen dat het wat beter gaat, die bijwerkingen zijn natuurlijk minder.
Zin in het forum komt vanzelf weer terug, je hebt nu even andere dingen aan je hoofd.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
 @citaat  @citaat  @citaat (enz....) Bedankt voor de (opbeurende) reacties  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

De (summiere) stand van zaken nu; - het gaat langzaamaan wat beter, al is de fysieke actieradius (lopen en fietsen) nog steeds zeer beperkt
                                  - de hoofdpijn van de pillen wordt - eindelijk ! - steeds minder
                                  - ik rook al drie maanden niet meer !!!
                                  - al bij al ging het goed genoeg, om een weekje naar ons vaste stekje aan de Mittelrhein te gaan. Niet met de Henri Dunant, maar met het eigen Opeltje  ;)
Dat reisje was allang geboekt, maar stond ook lang op losse schroeven.....  :?  Gelukkig kwam dat toch nog goed, al werd het voorgenomen uitstapje naar Mainz geschrapt. Te inspannend.
Het trein(tjes)-gerelateerde verslag hiervan zal hier in kleine hapjes ge/vertoond worden  B) Zo ook de verrassing, die me me bij thuiskomst wachtte !

Op het forum lig/loop ik weer vet achter. Dat wordt bijleeskijken dus, maar (nog) niet iedere dag. Kost me veel teveel kruim.
Hoe dan ook; ik ben er weer !
Al is het maar met beetjes  8)

Grtz Tony

De eerste 3 foto's laten 2 treinen zien, die elkaar tegen komen op de rechteroever van de Rijn; 

14h.jpg

14i.jpg

14j.jpg

Hieronder een ex-BR 140 in een nogal vreemd jasje......

14k.jpg

En als laatste voor vandaag; een keteltrein op weg naar het zonnige zuiden !

14l.jpg

 


 

 
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Goed om een bericht (met foto's) te zien Tony.
Benieuwd wat je nog in petto hebt voor ons.
Hoi je taai.

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Hey Tony, goed om weer eens wat van je te horen en fijn dat het -weliswaar te langzaam- steeds iets beter gaat :) ; in ieder geval goed genoeg om de Mittelrhein te bezoeken B) .
Tony van het roken af, dat we dat nog meemaken, hou vol :thumbup: ! En al staan er een hoop in de zomerstand hier, er is ook nog zat bij te lezen, wat dacht je bijvoorbeeld van deze WOSA-beauty ?IMG-20230622-WA0003.jpg

Groetjes aan Carl & co!
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Hoi Tony,

Blij om te lezen dat er kleine vooruitgang is doet mij zeer veel vreugde.
En wat nog niet gaat niet druk over maken dat komt later wel en ze een ontspannen reisje is altijd leuk en heel goed voor de geestelijke ontspanning.
Maar het beste nieuws is dat de hoofdpijn minder is geworden. :thumbup:  :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Tony,

Goed om te lezen dat het langzaamaan de goede kant op gaat. Hopen dat de hoofdpijn steeds verder afneemt, want dat is een crime. Weet er zelf helaas alles van. En niet meer roken is ook een groot plus punt 👍🏻.
In ieder geval fijn dat het beter begint te gaan en dat we hier weer wat van je mogen lezen/kijken.

Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Tony,
fijn dat je weer een beetje beter ga,
stapje voor stapje komt het wel met jou,
stoppen met roken is al een hele stap, :thumbup:
dat bijlezen van de topic's en verhalen, dat komt in orde,
er zijn veel leuke verhalen en foto's in verschiet!
maar nogmaals rustig aan hé, ;)

Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Citaat van: Tony op maandag 26 juni 2023, 14:35:25- ik rook al drie maanden niet meer !!!
Dat hadden minstens drie jaar moeten zijn. Roken is dodelijk! En daarnaast heb je geen schoorsteen op je hoofd staan, Laat dat maar aan die grote zwarte dingen over. Die zijn er beter op gebouwd en dan nog hebben ze een heleboel onderhoud nodig. Dat moet jij helemaal niet willen. Zelf ben ik al ruim dertig jaar geleden gestopt en nooit één dag spijt van gehad. Echt je voelt je stukken beter zonder.

Goed dat was de preek voor vandaag. Fijn om weer een berichtje van je te mogen lezen en nog wel gelardeerd met prachtige plaatjes. Hoewel met de volgende kadootjes ronde een telelens een geweldige wens zou kunnen zijn. Dan kunnen wij ook genieten van dat hele vreemde jasje.

Tony, hou je haaks en doe rustig aan. Vraag jezelf altijd af of het middel niet ernstiger is als de kwaal. Mwa heb niet te veel veertrouwen in de pharma, het zijn boeven.
greetz.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Beter dat t beter gaat. Mooie scenery tijdens je uitstapje.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Fijn dat je weer in ons midden bent Tony.
Mooie plaatjes geschoten weer!
Ik hoop weer op mooie bijdragen....maar doe rustig aan!

Hartelijke groet,

Leon
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
fijn om weer iets van je te horen/zien, doe het maar rustig aan;

mvg,
Michel
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Fijn om te lezen dat er weer een beetje vooruitgang in zit Tony  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

online
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Langzaam maar zeker de goede kant op, dat is goed nieuws :thumbup:. En weer plaatjes vanaf je favoriete vakantiestek daar zijn we blij mee :P.

Groeten vanuit Zweden waar we vrijdag een wedstrijd met de honden hebben. Spooorse zaken liggen in het Zeeuwse helemaal stil.

Wico
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
 :) Hee Tony, dat is stappie voor stappie goed nieuws. :thumbup:
En helemaal leuk dat jullie weer een weekje hebben doorgebracht aan de Mittelrhein. B)
We zien vanzelf wel het trein(tjes)-gerelateerde verslag hier verschijnen, haast heeft het natuurlijk niet. O:-D
Het is op het forum toch een beetje komkommertijd, men schijnt het te warm te vinden en sommige zijn al op vakantie.
Neem bijvoorbeeld Wico, die heeft een leuk modelbaantje maar is de hond aan het uitlaten in Zweden, geen treintjes update dus. >:-D
En anderen staan achter de BBQ, ook al geen treintjes updates. :D
Kortom, geniet van alles, je forum updates zijn natuurlijk welkom maar voel je niet gehaast.
En ik ben natuurlijk wel een beetje nieuwsgierig naar die verrassing die er was toen je weer thuis kwam.
 :o) Was het soms een Limbabwiaanse vlaai, want na een week buitenland zal je dat gemist hebben lijkt me. :P
Hou je taai en tot laterrrrr..............


Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Hoi Tony,

Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met je  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Goeie berichten Tony. Van de 1 op de andere dag de oude worden zit er niet in, maar met stukjes en beetjes kom je er ook wel weer. Voordeel het is zomer dus je gaat wat gemakkelijker naar buiten toe, alhoewel ........... de laatste weken zijn een beetje warm. Kortom rustig aan, beetje van dit en een beetje van dat dan breeekt het spoorlijntje niet.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Hoera Tony, je bent er nog en dat geeft goede hoop, ik heb je erg gemist. Het kan nog lang duren, hier gaat ook alles super langzaam. Doe alles rustig.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
ha Tony,

fijn om weer een teken van leven te ontvangen. Sterkte toegewenst in het verdere herstel.

hartelijke groeten,
Roel
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Citaat van: Dirk-Jan op maandag 26 juni 2023, 19:45:05een beetje nieuwsgierig naar die verassing die er was
Nou hoor, Tony leeft nog dus niks met crematie. Misschien de woning wat aangeblakert?
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
 @citaat

 :o) Ja, ja, meester Henk, der had nog een letter "r" bij die andere "r" horen te staan, dus verrassing.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Surprise, surprise...  :-)
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.........
Hé Tony,

Goed dat je weer op de weg terug bent.  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

Ga zo door en we kunnen weer van je updates genieten.
(en ik geniet ook van deze hoor!)

Henk
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....(met rode rakkers)
Goedemorgen en wederom bedankt voor de warme reacties hierboven  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:
Dat doet eens mens goed !

In hoeverre ik nog ooit "de oude" wordt , is maar zeer de vraag. De tijd zal het uitwijzen.

Vandaag deeltje 2 van de trein-gerelateerde vakantiekiekjes en aangevuld met een heus filmpje !
Geschoten in Bingen, op weg naar de rijnoever/boulevard bij de spoorwegovergang.
Daar gaan de ouderwetse slagbomen regelmatig omlaag en is het altijd afwachten, wat er voor moois voorbij gaat komen.
Camera in de aanslag, want je moet daar erg snel zijn, want voorbij voordat je het weet en hopen dat het de moeite waard is.
Dat was deze keer zowel op de heen- als op de terugweg het geval !  :P
Hopelijk denken jullie daar ook zo over.

Grtz Tony

20230604_145915.jpg

WOW !!!! Een trein van een verzamelaar !

20230604_145917.jpg

Alle rode locs uit de vitrine achter elkaar !

20230604_145920.jpg

Piko, Roco, Märklin en allemaal analoog !

20230604_145922.jpg

En op de terugweg werd het spoorboomwachten nogmaals rijk beloond !

   
 

 

 

 
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Goedemorgen Tony.

Fijn om weer eens wat van jou te vernemen!
Mooi dat je met roken gestopt bent, dan houd je meer geld over voor het snoepwinkeltje en snoepreisjes :thumbup:

De foto's van de betonblokken met het bankje zijn best wel aardig, net als die van de overwegbomen :wink:
Daarintegen is het filmpje werkelijk prachtig en eigenlijk veel te kort, je had daar rustig de trafo even op de helft van de baanspanning kunnen instellen :lol:

Groeten en houd je haaks,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Hoi Tony,

Leuke foto's en film  :thumbup: :thumbup:
Ik heb nog nooit zo'n lange railbus voorbij zien komen, meestal met een of twee extra wagons.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Een echte railbustrein :-) !
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Als ik het goed tel zie ik 9 E-loks achter elkaar. 8)
 :o) Leuk om na te bootsen op de modelbaan, geen wagons meer nodig en toch heel veel treinenplezier. :D
En inderdaad een echte railbustrein, 6 stuks aan elkaar gehaakt. B)
Die komt best heel erg snel langsrijden, en dat voor een toeristische boemeltreintje. 8o
Zullen wel Japanners inzitten, die doen heel Europa altijd in een paar dagen. :-)
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Die locs parade is mooi, maar "Der schienenbus, retter der nebenbahnen" is, althans voor mij wel het summum. Bovendien heeft ie ook nog behoorlijk de vaart er in.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Citaat van: Tony op woensdag 28 juni 2023, 09:57:19Alle rode locs uit de vitrine achter elkaar !

En zo mooi geweatherd ook! Een lust voor het oog. Dankjewel Tony voor deze prachtige beelden.
Het allermooiste vind ik toch het filmpje met zoooveeeel railbussen achter elkaar, daspas echt genieten.
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Hallo,

@ Erik; Als ik betonblokken en melkpakken zie, denk ik altijd aan jou en zet ze ook daarom graag op de pixels  O:-D
En tja, die Rote Brummers die gingen wel erg hard. De trafo stond helaas aan de andere kant van de sporen....

@ Peter; Dank je ! Ik was net op de juiste tijd op de goeie plek om dit te kunnen meemaken  :P

@ Hans; Scherp opgemerkt  :thumbup: Ik dacht meer aan railbusroedel  :o)

@ Dirk-Jan; Navraag leerde me, dat die RailbusJapanners - na een uurtje Zwitserland - op weg naar Hoek van Holland waren en haast hadden om de nachtboot naar Engeland te halen  8)

@ Freek; Vorig jaar had ik ook al locparade in Bingen, maar die railbussen waren wel een fraaie bonus  :)

@ Henk; Zelfs heel gevarieerd geweatherd ! Zo zie je het niet vaak.  ;)


Ja, die railbussen die als een duveltje uit het treinendoosje sprongen, waren inderdaad wel heel verrassend.
Net als de snelheid. Ze veroorzaakten aardig wat turbulentie !
Na het (standaard)dagje Bingen ben ik op de terugweg nog gestopt om vanaf de straat nog wat plaatjes van het Hauptbahnhof te maken. Ze hebben daar trouwens iets verderop ook nog een Stadtbahnhof .
Dat leverde twee Bingen-bonusplaatjes op  :)
En brandneteljeuk aan de pootjes  :?

Grtz Tony


14s.jpg

14r.jpg

 

 
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
 B) Mooie old skool portaalmast met licht op foto 2, Märklin heeft die ook, vrijwel indentiek, de 7046.
 :o) Jammer van je brandneteljeuk, bij het kijken naar treintjes is het dus ook af en toe raadzaam om te kijken waar je loopt. :P
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
vanop die bruggen over de sporen zal je ook mooie plaatjes kunnen schieten  :idea:;
en er staan geen netels ;),

mvg,
Michel
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Ah, schön die Bilder von Bingen  :thumbup: Und Tony kennt natürlich auch Backhaus Bingen  :D
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Mooie plaatjes maken gaat niet altijd zonder ongemakjes hè Toni 😂
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Hallo Tony,

Ik ben blij dat je weer terug bent en ons weer voorziet van mooie vakantie foto's. :P

Verder gewoon lekker rustig zien hoe het gaat, af en toe eens hier rondkijken en gewoon lekker genieten. Niets hoeft, er is geen haast. Door de tijd van het jaar heb je tijd genoeg om bij te lezen, het is toch rustig in de modelspoorwereld! ;)

Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
 @citaat  @citaat  @citaat Bedoeld wordt Backhaus Lüning in Bingen. Slordigheidje mijnerzijds >:-D
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(2)....
Prachtige film en foto's laat je ons zien Tony. :thumbup:
Zeker de lange railbussen sleep is leuk om te zien al moet je wel snel zijn met die snelheid. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(3)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(3)....
Hallo volgelaars !  :P

@ Dirk-Jan; nu valt me die portaalmast pas op..( :thumbup: )...en zie ik meteen dat die krengen ook in het echie nogal erg hoog zijn  8)
En ach; of het treinenvirus kriebelt, of de netels jeuken, het maakt niet uit  :o)

@ Michel; vanaf de straatkant kun je helaas niet op die bruggen komen. Dan waren er ook nog schrammen en winkelhaken bijgekomen  :D

@ Dick; die etablissementen zijn ons zeker bekend ! Deze keer was Hotel/Café/Konditorei Köppel aan de beurt en ik kan je zeggen , dat de chocotaart groot en overheerlijk was !  :P

@ Wim; voor mooie plaatjes voor jullie heb ik alles over ! O:-D

@ Marcel; dank je ! En de haast (en voormalige drang) is helemaal verdwenen.  :)

@ Mies; dank ! Ja, die railbusparade was een mooie bonus en fijne kers op de treintaart  :thumbup:   :P



Vandaag de laatste vakantieplaatjes !
Maar eerst nog een link naar andere ( wat treurig makende ) plaatjes van het spooremplacement van Bingen uit vroeger tijden. Dat was namelijk enorm groot vroeger. Ook was er een spoorbrug....
alles kaput...   

Vanaf de boot naar Rüdesheim kon ik dit op de pixels vastleggen.....

14v.jpg

In een souvenirwinkel met modelauto's aldaar, scoorde ik dit kleine juweeltje  :P

 14w.jpg

14x.jpg

En zonder het leistenen dak van bij de buren, zou dit kiekje ook in Italië geschoten kunnen zijn  B)

14u.jpg

Als laatste nog een treintje op de Grote Treinbaan !

14t (2).jpg

Grtz Tony
( die bij de volgende updeet de verrassing van na de thuiskomst laat zien )


Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(3)....
Mooie aanwinst die Mercedes uit het old skool tijdperk. En natuurlijk weer fantastische foto's.
Je laat ons trouwens wel lang wachten op die verrassing. De spanning (geen 1500 en ook geen 3000 Volt) is om te snijden!
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(3)....
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.......een beetje terug.....(3)....
Fraai karretje gescoord, Tony  :thumbup:  :thumbup:
Daar is altijd wel plek voor, op de modelbaan!

Groeten,

Erik.