Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Bad Dirksheim - Kleine foto update

Gestart door Dirk59 zaterdag 27 juni 2020, 14:20:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
 B) Indrukwekkend geheel, erg mooi. :thumbup:
En een goede indruk gekregen van je baan, zo te zien een mooi sporenverloop. :thumbup:
Ook het "ondergrondse" deel met al die sporen en goede verlichting is mooi om naar te kijken. B)

Dirk-Jan
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Dank voor je compliment Dirk-Jan. De verlichting boven de tunnelsporen is eigenlijk noodverlichting wanneer er problemen zijn. Maar je ziet alles daardoor stukken beter op de film en het komt ook nog eens mooi over :) .
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Dirk,

Blij dat je de keuze hebt gemaakt om deze leuke en boeiende video met ons te delen. Geeft een mooie indruk van je prachtige baan (in wording). En het Zwitsers materieel dat voorbij komt maakt het helemaal af :thumbup:.

Veel succes en plezier met de verdere bouw!

Groeten,
Wico 
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Leuk filmpje van een verrassende baan in wording. Niet alleen de verlichting van je ondergrondse pakeergarage is leuk om te zien. Ik heb ook enige wandschilderingen waar mogen nemen. Zijn dat authentieke prehistorische vondsten die bij het uitgraven van deze krochten te voorschijn zijn gekomen? Of is het kunst van latere datum?
En het uitzicht op het flatgebouw, wanneer je daaronder geparkeerd staat, is ook prachtig.
Ook grappig; je sterkste lok rijdt met de kortste sleep.
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
@citaat  @citaat
Wico ik kon deze beelden toch niet voor mezelf houden, moest jullie ermee vervelen :D. En het geeft toch redelijk weer hoe de baan eruit moet gaan zien. Het Zwitserse materieel moet door de tijd nog verder uitgebreid worden. Het bovenste gedeelte van de baan krijgt een station dat een Zwitserse uitstraling gaat krijgen en dan moet er natuurlijk ook genoeg Zwitsers materieel doorheen gaan rondrijden.

@citaat
Henk de wandschilderingen zijn van iets latere datum dus helaas van nul en generlei waarde :D.
Voor de Zwitserse krokodil zitten een aantal wagons in preorder. Daar komt dus nog wat anders achter te hangen zo gauw ze beschikbaar zijn. En om deze mooie lok nou moederziel alleen te laten rijden is ook weer zo wat.

Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
een grote baan en daar hou ik van, met veel niveau's en het ziet er qua aankleding belovend uit. :thumbup:
Wat je bij veel banen ziet is dat in de bochten er geen verhang is en dat maakt zo'n baan als deze dan nog wel realistischer.

groetjes Ruud
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Net even in een sneltreinvaart je filmpje bekeken Dirk ( eten staat bijna op tafel :)  ) super mooi al die bruggen en viaducten  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
@citaat
Bedankt voor de complimenten.
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Hallo allemaal,

hier een kort update filmpje. De stam rongenwagons achter de E93 welke een lading boomstammen vervoert in Bad Dirksheim dit weekend voorzien van kettingen zodat de lading niet meer eraf kan.


en een foto uit het filmpje.



Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Die kettingen maken het wel af Dirk, mooi gedaan  :thumbup: :thumbup: 


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
@citaat
Was even zoeken naar een juiste ketting op schaal, maar deze zijn dacht ik niet verkeerd. Wel de kleur wat aangepast.

Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Dirk,

De aangebrachte kettingen zijn de bekende puntje op de i of te wel de kers op de taart. :thumbup:
Ook de lading mag er zijn en maakt deze sleep extra mooi.
Ik geloof best dat het even zoeken was naar de juiste kettingen want er zal best veel te koop zijn.

Groet Michel
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Michel,

ik heb ze gevonden bij modelbouw voor schepen. Daar was genoeg keuze in aanverwante artikelen en dus ook verschillende maten kettingen.
En de lading komt gewoon uit de tuin  :D


Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
@citaat

Bedankt Dirk ik zal daar ook eens kijken/zoeken heb namelijk ook deze wagons maar dan grijze uitvoering van de SBB.

Groet Michel
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Michel,

de ketting heb ik hier gevonden klikje doen, maat 1,0 x 1,5mm
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
@citaat
Dank je wel voor de link Dirk. :thumbup:
Ga de ketting volgende week bestellen.

Groet Michel
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Bad Dirksheim - Filmpje
Hoi Dirk,

Ik liep effe flink achter hiero, maar ben weer bij gelezen en gekeken  :)
De eerste film laat ook fijn zien dat het een heel fraaie baan gaat worden  :thumbup:
Nog even wat werk voor het af is, maar dan heppie ook wat !
Leuk trouwens, dat je de boomstammen door een krokodil laat trekken. Die lijken in het echie ook op een boom  O:-D

Grtz Tony
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Hallo allemaal,

het was even stil hier maar de werkzaamheden aan de treinbaan gaan wel stilletjes aan door. Om jullie op de hoogte te brengen van mijn laatste vorderingen heb ik een kleine foto update gemaakt op film. Het begint met een deel van de treinbaan waarvan ik de rails met acrylkit heb gefixeerd en daarna alles dus zowel de ondergrond als de rails in de bruine basiskleur Burnt Umber heb geverfd. Het ballasten van de rails gebeurd op een later tijdstip. Dat wordt dan op dezelfde werkwijze gedaan zoals ik hier eerder heb toegepast.
Alle tunnelpoorten zijn nu voorzien van steentjes, ingewassen met licht grijs gekleurd gips en daarna via een aantal kleur(ige)stappen voorzien van de eind look. Ook de betonnen galerij en het viaduct onder de stationssporen zijn van een betonnen uiterlijk voorzien. Verder om inkijk door de tunnelpoorten op de rest van de treinbaan erachter te voorkomen heb ik een aantal wanden gemaakt die dit moeten voorkomen en die er gelijk voor zorgen dat de tunnelingangen ook overdag van die duister gaten lijken :P.

Het is een kort update filmpje maar toch veel kijkplezier.


Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Mooie update weer Dirk.  :thumbup:
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Hallo allemaal,

afgelopen weekend begonnen met de contouren van de berg vooraan, daar waar de sporen vanuit het betonnen viaduct naar de tunnelingang onder het Kirnach-viadukt lopen. De spanten maak ik van XPS om het allemaal niet te zwaar te maken.



Het is nog even wachten tot de bovenleiding voor deze sporen binnenkomt, zodat ik dan de sporen in het betonnen viaduct hiervan kan gaan voorzien om dan na het ballasten het viaduct definitief op zijn plek te fixeren.



Hierna kan ik de spanten van de berg ook vastlijmen en deze berg verder dicht gaan maken met gipsverband.



wordt vervolgt.

Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
 @citaat mooi genomen foto, zo van onderen  :thumbup:

gr. Ruud
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Noe dat begint aardig 'smoel' te krijgen zo. Wordt indrukwekkend. Vooral dat wandje boven de rechtertunnelingang wordt een flinke kluif. Ga je daar dan nog lawine en andere valbeveiliging op maken? Lijkt dat wanneer daar een rotsblokje omlaag dondert, dat de treinen er efkes niet meer langs kunnen.
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Prachtige update Dirk van de contouren van de te maken berg. :thumbup:

Groet Michel
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Dag Dirk.

Dat wordt een adembenemend stuk scenery  :thumbup:
Fraaie beelden van mooie vorderingen!

Groeten,

Erik
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Citaat van: Rudibeer op donderdag 30 maart 2023, 15:57:20@citaat mooi genomen foto, zo van onderen  :thumbup:

Ja Ruud , ziet er zo wel gelijk een stuk indrukwekkender uit B)


Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 30 maart 2023, 16:54:38Noe dat begint aardig 'smoel' te krijgen zo. Wordt indrukwekkend. Vooral dat wandje boven de rechtertunnelingang wordt een flinke kluif. Ga je daar dan nog lawine en andere valbeveiliging op maken? Lijkt dat wanneer daar een rotsblokje omlaag dondert, dat de treinen er efkes niet meer langs kunnen.

Het zit wel in de planning dat er een soort van rots-valopvang gaat komen Henk. Is niet de bedoeling dat er straks een treinopstopping ontstaat, geeft allemaal weer zo'n gedoe met ongeduldige preisertjes.


Citaat van: h0_miessie op donderdag 30 maart 2023, 17:56:26Prachtige update Dirk van de contouren van de te maken berg. :thumbup:

Gaat nu een beetje meer tot de verbeelding spreken Michel, je krijgt zo een beter idee van hoe het landschap eruit kan gaan zien.


Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 30 maart 2023, 18:22:42Dat wordt een adembenemend stuk scenery  :thumbup:
Fraaie beelden van mooie vorderingen!

Hoop dat het gaat worden wat ik in gedachte heb met de scenery Erik, maar dat moeten we met de tijd gaan zien :)

--  --

Bedankt allen voor de complimenten.

Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Dirk,

Het blijft een imposant en zeer fraai handwerk dat viaduct :thumbup:. Nu krijgen we langzaam beeld van de inbedding in het landschap. Dat maakt nieuwsgierig naar het vervolg. Zelf ga ik ook met (houten) spanten werken bij de volgende fase van mijn bergen/hellingen i.v.m. de bereikbaarheid van de onderliggende sporen. Ik blijf je dus met veel interesse volgen!

Groeten,
Wico
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
@citaat

Wico, het heeft heel wat uurtjes gekost om het viaduct te maken maar nu het langzaam door landschap ingebed wordt springt hij er steeds beter uit. Dat ik de spanten voor de bergen van XPS maakt heeft te maken met het gewicht. De tafel is nu nog steeds verrijdbaar en dat wil ik graag ook zo houden :), vandaar dat er veel met XPS gebouwd wordt. Ook komen er hier en daar uitneembare delen in bergwanden om bij een enkele plek te komen die wat lastig bereikbaar is.

Re: Bad Dirksheim - Update
Hoi Dirk,

Echt fantastische zelfbouw bruggen en portalen die pas echt tot hun recht komen nu het landschap vorm begint te krijgen!
Ik ben zelf ook een brug aan het 'metselen' met XPS stenen, ik zie dat jij daar de standaard gele houtlijm voor gebruikt.
Laat jij de houtlijm eerst 5 tot 10 minuten indrogen voor je de stenen erop plakt?
Ik merk namelijk dat het relatief lang duurt voordat de stenen goed op hun plek blijven zitten en niet meer verschuiven.

Groeten,

Jan Willem
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
@citaat

Hoi Jan Willem,

bij het lijmen van de XPS steentjes zet ik met een kwastje een dun laagje houtlijm op het te beplakken vlak. De grootte van zo'n vlak is ongeveer 10 x 10 cm en ga dan gelijk rustig aan beginnen met steentjes 'metselen'. Wanneer zo'n deel gelijmd is zijn de steentjes nog wel wat te corrigeren maar na een klein uurtje zitten ze al aardig vast. Voordat ik zo'n 'gemetseld' object verder behandeld laat ik het wel minimaal twee tot drie dagen met rust om de lijm goed te laten drogen.
Succes.
Re: Bad Dirksheim - Update
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Hoi Dirk,

Ik had jou imposante viaduct nog niet gezien, maar hij staat er zeer mooi bij  :thumbup: :thumbup:
Mooi spul dat XPS, lekker ligt en een hoop meet te doen.
Ik kijk uit naar je volgende update.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Het blijft genieten van de bouw.
Kleuren doen het prima.
Re: Bad Dirksheim - Update
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
 :) En ook ik ben erg onder de indruk. :thumbup:
Vooral op de eerste foto lijkt de brug net echt, het ziet er heel realistisch uit. B)
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Je brug blijft nog steeds erg indrukwekkend en imponerend.  :thumbup:
Re: Bad Dirksheim - Update
Lid sinds: 2006

M* en bezig te digitaliseren

offline
Re: Bad Dirksheim - Update
Dit verhaal nu pas tegen gekomen op het forum, raar dat ik t niet eerder heb gezien,
Weer een volger erbij.
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Hallo allemaal,

hoewel het komkommertijd is in treinenmodelbouwland ben ik toch zo nu een dan wat aan het rommelen in de treinenkamer. Temperatuur is daar nog redelijk aangenaam om wat te kunnen klussen. Omdat de levering van spullen soms op zich laat wachten, heb ik nu mooi de gelegenheid om de jullie weer wat van mij vorderingen te tonen.
De bovenleiding artikelen voor het traject met het betonnen viadukt zijn binnen dus we zijn weer aan de slag gegaan.



Eerst alle bovenleiding masten uitgezet wat vooral in het betonnen viaduct een hoop passen en meten was, maar ook daar is het in de smalle beschikbare ruimte gelukt. Je kunt alles wel van te voren uitrekenen/tekenen in Wintrack maar in de praktijk komt het vaak toch net iets anders uit.



Vervolgens alles weer van de tafel met uitzondering van de voetjes van de bovenleiding masten.



Hierna moest eerst nog een stuk landschap gevormd worden met XPS spanten en deze af te dekken met gipsverband. In dit gedeelte komen ook nog de twee pijlers te staan van het Kreuztalviadukt. Was dus even goed uitmeten waar de basis voor deze pijlers kwam alvorens ik het kon gaan omtoveren naar een wit gipsverband landschap. Van karton twee paar pijler dummy's gemaakt zodat het makkelijker uitmeten was.





Tijd voor het ballasten van het traject dat nu tussen het gipsverband landschap opgesloten ligt, zo komt er langzaam steeds meer vorm in het landschap :)



Ondertussen ook begonnen met de berg waar in de bergwand de tunnel richting de Kreuztalbrücke zit voor te bereiden met de kartonnen stroken waarop het gipsverband aangebracht gaat worden.



Naast deze bezigheden ligt de tekening klaar voor de pijlers van het Kreuztalviadukt die ik met Evergreen profielen wil gaan bouwen, maar dat wacht nog op enkele onderdelen.



Wordt binnenkort weer vervolgt.
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Dirk,

Langzaam komt de baan tot leven en gaat je baan er daardoor mooier en mooier uitzien. :)
De bovenleidingmasten staan er goed bij en ja in de praktijk is het toch vaak net iets anders dan in een tekenprogramma.
Het voorbereidende werk zoals de brugpilaren van karton maken kost wat tijd maar dan heb je ook wat en kan het brainstormen in je hoofd of dagdromen wat je wilt beginnen.
Zoals altijd heb ik weer genoten van je update bedankt hiervoor.

Groet Michel
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Dag Dirk.

Dat zijn toch flinke vorderingen in komkommertijd  :eek:
De aanleg van de bovenleiding lijkt mij al een hele klus,
maar dan heb je en passant ook nog de basis voor het landschap aangelegd  :cool:
Prima resultaat: petje af hoor!  :thumbup:  :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Hoi Michel

dagdromen doe ik al een tijdje vooral nu er steeds meer vorm in begint te komen.
Nu de volgende stap steeds dichterbij komt het; werken met gras, struiken en bomen, leiden deze dromen steeds meer tot de mooiste ideeën. Maar of het dan ook op de baan er zo gaat uitzien moeten we nog afwachten.



Hoi Erik,

mede doordat de temperatuur mee blijft vallen in Bad Dirksheim, gaat de komkommertijd hier er een beetje aan voorbij :).
De bovenleiding was wel ff een dingetje ook doordat de tekening niet helemaal overeenkwam met de werkelijkheid. En ook omdat ik met de pantograaf tegen de draad wil rijden. Het lastige is dan dat onder andere de zwitserse loc's een smalle sleepsschoen hebben tegen de draad. Dan moet alles nog wat nauwkeuriger gedaan worden vooral in de bochten.
Op onderstaande foto druk aan het tobben met de draad boven de bochtwissels.



Maar met de muziek van Rammstein die over Bad Dirksheim schalde is het toch gelukt.

Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
@citaat
Lekkere muziek Dirk om bij te rommelen op de treinenkamer. :thumbup:

Groet Michel
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Hallo Dirk,

Er wordt nog stevig doer geknutseld bij jou, met de bovenleiding masten op de baan krijg je gelijk een heel andere sfeer, vooral de laatste foto in d bocht vind ik zeer geslaagd  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2018

Thema Duitsland, tijdperk IIIb

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Dat is een mooie WOSA bovenleiding.
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Flink aan t werk, Rammstein verlicht de arbeid he
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Citaat van: Dirk59 op zondag 09 juli 2023, 22:18:13Maar met de muziek van Rammstein die over Bad Dirksheim schalde is het toch gelukt.
Toch wel met minimaal 103dB hé >:-D !
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Citaat van: Degeluidsman op maandag 10 juli 2023, 05:57:48Er wordt nog stevig doer geknutseld bij jou, met de bovenleiding masten op de baan krijg je gelijk een heel andere sfeer, vooral de laatste foto in d bocht vind ik zeer geslaagd  :thumbup: :thumbup:

Peter, ik heb de laatste paar maanden wat meer vrije tijd (lees pensioen  B) ) dus buiten nu en dan wat dagjes weg en de klusjes rondom het huis/tuin blijft er nu tegen meer tijd over voor de treinbaan om wat aan te knutselen.
Met de bovenleiding erbij gaat het de baan steeds meer lijken zoals die laatste foto ook laat zien.

Citaat van: speeltmettreintjes op dinsdag 11 juli 2023, 15:04:47Dat is een mooie WOSA bovenleiding.

Rob die bovenleiding is best wel een dingetje hoor ;)

Citaat van: wimpietje op dinsdag 11 juli 2023, 16:51:33Flink aan t werk, Rammstein verlicht de arbeid he

Citaat van: Hanzi op dinsdag 11 juli 2023, 22:40:43Toch wel met minimaal 103dB hé >:-D !

Wim en Hans, lekker blazen met Rammstein op 10 dan gaat alles bijna vanzelf :P
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Citaat van: Dirk59 op woensdag 12 juli 2023, 16:40:50lekker blazen met Rammstein op 10 dan gaat alles bijna vanzelf
Eraf.

Kijk maar uit dat je het dak er niet afblaast. Bij mij staat Rammstein op 7 en dat is al hard. Vooral omdat ik knap doof ben.

" Ïch möcht ein Engel sein"
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder

 @citaat

Op 10 is een mooi standje, dan hoor ik de deurbel niet mocht die overgaan  >:-D 

            " LINKS 2 3 4 "


Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Vandaag heeft de pakketbezorger een doos afgegeven met wat artikelen voor de begroeiing van Bad Dirksheim. Onder meer verschillende lengtes en kleuren statische grasvezels en een greenkeeper 35kv. Genoeg spullen om me wat meer te gaan verdiepen in de geheimen van het maken van bomen, struiken en grasland :) .



wordt vervolgt.

Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
@citaat

Van deze prachtige gevulde doos krijg ik het gevoel Dirk dat ik door vele mooie update's van ga krijgen. :P  :thumbup:

Groet Michel
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Dirk,

Dat belooft wat voor de toekomst :thumbup:. De RTS Greenkeeper in die uitvoering ga je veel plezier aan beleven kan ik uit ervaring melden!

Een kleine tip: probeer ook eens verschillende lengtes/kleuren tegelijk in de RTS te doen. Geeft vaak een leuk effect.

Groeten,
Wico
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: Bad Dirksheim - Weer een stukje verder
@citaat  @citaat
Michel vanmiddag wat uitproberen op een test stukje tenminste als de Tour de France niet te spannend wordt.

@citaat
Wico dat is een mooie tip gaan we straks ook uitproberen bij de test :thumbup: