Hoi Patrick,
Ik heb 3 à 4 jaar geleden dezelfde stap gezet als u.
Alle oude marklindecoders, intelliboxen eruit, en voor de nieuwe baan nadenken wat ik nu juist wil.
Ik heb een CS2 mogen lenen om wat te testen, en ook een wat oudere EcoS.
Mijn keuze is uiteindelijk op de ESU gevallen, en ik heb mezelf getrakteerd op de laatste nieuwe versie.
De rede is echter persoonlijk, en voornamelijk omdat ik de interface aangenaam vind, en de knopjes wat mis op de CS3
.
Maar de CS3 is echt een mooi toestel hoor, werkt heel erg goed ook bij verschillende forumleden alhier.
Voor decoders zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid.
Rosoft is zeker goed, maar ik maak me soms de bedenking wel of de continuïteit van dit bedrijf op lange termijn verzekerd is.
Dat heb ik minder met bvb ESU, die ook goede decoders maakt.
Met Digikeijs heb ikzelf geen ervaring, maar ik hoor heel goede dingen. Het is ook een wat jonger en naar mijn gevoel dynamischer bedrijf, beetje meer up-to-date zijnde website enzo...
Maar ik denk dat ook hier de keuze zeer persoonlijk is.
(en als je die Cobalt IP servo's gaat gebruiken, heb je die wisseldecoders alvast niet meer nodig
)
Ik bestuur met de EcoS2 ook de oude marklin's, inclusief de Delta's en dat werkt zoals het hoort, geen problemen mee voorlopig.
Als je de centrale enkel gaat gebruiken als doorgeefluik voor iTrain gaat dat met uw ESU perfect lukken!