@ Wilko,
Jij was er al heel vroeg bij vanochtend

. Ik wil mezelf ook geen Opel fan noemen. Ik kwam toevallig een setje aantrekkelijk geprijsde Brekina Opel Kadetjes tegen en zo is het begonnen ...
@ Michel,
Grappig het kenteken van mijn eerste auto kan ik ook nog dromen. En in een (geleende) Opel Ascona had ik ooit de eerste ontmoeting met mijn vrouw

.
@ Henk,
Ik heb natuurlijk gelijk even gekeken, maar Brekina brengt geen modellen uit van de Olympia uit '51 - '53. Gelukkig zijn er nog genoeg alternatieve Opel modellen te koop

.
Ik ben iets jonger dan jij, dus helaas heb ik deze fraaie auto's nooit in het echt in het straatbeeld gezien.
@ Peter,
Leuk dat we allemaal zo onze jeugdherinneringen hebben aan de eerste auto's en de avonturen die we daar mee beleefd hebben

.
@ Hans,
Kijk nog een merk voor de ware liefhebbers, gelukkig is er op die manier voor elk wat wils

.
Ik ben zelf ook eens gaan tellen en kwam tot het volgende (diverse) rijtje auto's die ooit in mijn bezit zijn geweest: Citroën 2CV, Fiat Panda (2x), Mazda, Renault, Toyota, Volkswagen (6x

).
@ Frank,
Tegenwoordig roesten auto's nauwelijks/niet meer. Dat was vroeger wel anders. Ik kan me nog herinneren bij een vakantiebaantje in de late jaren 70 een wiel op een Simca 1000 te moeten vervangen. De krik er onder geplaatst, maar de auto kwam niet omhoog. Bleek die krik achter de voorstoel volledig door de bodemplaat heen te steken

. Foutje bedankt ...
@ Tony,
Natuurlijk laat ik niet altijd alles gelijk bij aanschaf zien, zo blijft er nog iets over om jullie mee te verrassen

. Hopelijk is deze paasshow een kleine tegenhanger voor het wat mindere recente nieuws uit Limbabwe!
@ Marcel,
De voorpret bij het samenstellen en opbouwen tel ik ook gewoon mee hoor, net als het nagenieten. Dan kom je al gauw aan twee weken

.
Groeten,
Wico