Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Wico's Donnerwetter Alm ... nieuwe aanwinsten

Gestart door Wico vrijdag 02 februari 2018, 20:53:09

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
@ Jelmer,

De meeste figuren staan gewoon vastgeplakt op hun plek. Standaard staat er op het evenementerrein een mini kermis waar de preisertjes passend zijn geplaatst (zie foto). Het is dus vooral een kwestie van de auto's logisch groeperen zodat het ook als autoshow een beetje "klopt". Sommige figuurtjes staan op plastic schijfjes (waaronder de jury) zodat ik ze "vrij" tussen en bij de auto's kan plaatsen.


20220723_154559a.jpg


@ Dirk-Jan,

Niet zo dramatisch meteen, het preisertje is met behulp van photoshop bevrijd van zijn plastic plaatje :o).

Groeten,
Wico   
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Schitterende bijdrage weer hoor, ik ben zelf uit de manta ascona kadett tijd, maar kan dit wel waarderen  :)  :)

Mooi zomers evenement, tja en ikzelf heb de verzamel woede ook wel , alleen (gelukkig ? nog) niet perse van een expliciet merk/model haha
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Barry,

Bedankt voor de complimenten. We zullen allemaal wel in meer of mindere mate die verzameldrift hebben. Ik heb me beperkt tot Brekina - Opel uit de jaren 50/60 omdat daar alleen al meer dan 200 modellen van zijn uitgegeven (en er komen er vrijwel elke maand weer bij :O). Ik heb zeker niet de behoefte om ze allemaal te verzamelen, maar stiekem gaat het toch hard.

Brekina heeft recent de eerste Opel Kadett B modellen gelanceerd, dus nu kriebelt het alweer: zal ik wel of zal ik niet ...

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Natuurlijk zul je wel. Die verzameling moet kompleet worden. Daar hoef je niet eens over te twijfelen.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Citaat van: Wico op woensdag 19 juli 2023, 18:10:42Brekina heeft recent de eerste Opel Kadett B modellen gelanceerd, dus nu kriebelt het alweer: zal ik wel of zal ik niet ...

Mocht je dit leuke model gaan bestellen dan houden wij contact want dan wil ik er ook wel één bestellen/hebben leuke herinnering aan vroeger voor op de baan. :P

Groet Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
@ Henk,

 :-)  :-)  :-)

@ Michel,

Vooralsnog zijn het alleen Opel Kadett B Caravan (stationcar) modellen. Ik wacht in elk geval tot ze de sedan/coupé versies uit gaan geven. Tegen die tijd zal ik aan je denken!

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Mooie Opel-bijeenkomst weer, Wico !
Vooral die cabrio's in zonnestraalopstelling maken het helemaal zomers  B)

Je feestterrein wordt goed gebruikt  :thumbup:

Grtz en nog bedankt voor het cadeautje,
Tony

Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... H.O.C.H. Zomer show
Tony,

Het was al een tijdje stil in Donnerwetter dus het showen van de nieuwste aanwinsten bracht weer wat leven in de brouwerij :).

En de Wartburg heeft zijn plekje gevonden :thumbup:.
 
Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten

Al weer enige tijd geleden in de opruiming gekocht, maar hier nog eerder niet laten zien: de Märklin 37875 Re 420 SBB '175 jaar Zwitserse spoorwegen'.


20230731_141601a.jpg


20230731_141515a.jpg


20230731_141839a.jpg   

Daarnaast heb ik dit weekend nog twee nieuwe wagons mogen ontvangen, die ik gelijk aan jullie kan laten zien :).

Märklin 47051.003 H0 Containerwagen Van Den Bosch

20230731_134809a.jpg


Märklin 47806 Dubbele containerwagen Sggrss Safmarine / Maersk

20230731_134843a.jpg


En voor de liefhebbers als toegift een kort filmpje van al dit fraais op mijn baan :P.



Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
-WICO,
Mooie nieuwe aanwinsten zijn jouw treinkamer binnen komen rijden! Daar hoort natuurlijk weer een mooie filmpje bij! Volgens mij is er weer werk aan de winkel gekomen, maar die berg met klimmers is nog niet helemaal af, maar dat komt binnenkort zeker wel! Gelukgewenst en lekker gaan genieten van alle nieuwtjes!
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Dat zijn prachtige aanwinsten die er zijn binnen gereden Wico. :thumbup:
Zeker de Re 4/4 is van grote schoonheid die ook trouwens in Michelstadt te bewonderen is.

Heel veel rijplezier toegewenst maar aan het filmpje te zien komt dst zeker goed.

Groet Michel
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Nou dat was weer een leuk filmpje met Zwitserse taferelen. Hoeveel meter Opel heb je ondertussen verzameld? Dat is al een hele rij!

Maar effe puur uit nieuwsgierigheid belangstelling. Wat doet die eenzame Eanos achter die containersleep? Gevalletje persoonsverwisseling? Denkt dat ding dat ie ook een container is?
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Mooie aanwinsten Wico.
Er is nog wat onderhoud aan Donnerwetter gepleegd zie ik, wat boompjes gepland en auto's geparkeerd.
Lekker bezig kerel👍

Vrgr,
Wilko
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
@ Gerard,

Met het genieten komt het helemaal goed :thumbup:. Het bouwen ligt stil tot het najaar (iets met honden en andere prioriteiten) :thumbdown:.

@ Michel,

Hoewel ik niet zo'n kilometervreter ben als jij, komt het met het rijplezier helemaal goed :).

@ Henk,

Er zit stiekem ook nog een tankwagon verstopt in de sleep, anders werd het zo saai 8o.

@ Wilco,

Die bomen en auto's staan slechts tijdelijk "geparkeerd" tot ik weer verder ga met de scenery. De bomen zijn dus nu vooral beeldvulling ;).

Groeten,
Wico 
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
hallo Wico,
mooi filmpje met deze Märklin 37875 Re 420 SBB!
zalig om te zien hoe omgeving uitgebreid gefilmd wordt,
telkens weer verbaast je ons, ook die nieuwe aanwinsten passend mooi bij je baan,
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Ha Wico,

Mooi om weer een filmpje te zien.
Was even afgeleid, stonden paar auto's in beeld.
Mooie loc, veel rij plezier.

Leuk hoe je met de bomen langzaam ook wat invulling geeft aan wat nog gaat komen.

Groet, Erik
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
@ Benny,

Ik kan zelf ook erg genieten van wat ik tot nu gebouwd heb, langzaam maar zeker begint het dus weer te jeuken om met de scenery verder te gaan :).

@ Erik,

Die auto's zijn een stuk beter betaalbaar dan nieuwe locs en wagons tegenwoordig, dus het is erg verleidelijk om de verzameling uit te breiden ;).

Regelmatig koop ik wat bomen en andere scenery spullen, beter dan een grote uitgave ineens. Een tijdlang stopte ik die spullen dan in een doos, maar op de baan staan ze eigenlijk veel leuker.

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
 B) Mooie lok die Re 420 SBB '175 jaar Zwitserse spoorwegen'. :thumbup:
En ook de wagons zijn mooie aanwinsten. :thumbup:
Scenery spul in een doos kan mooi zijn als je er een kijkdoos van maakt, maar op de baan staat het beter. >:-D
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Dirk-Jan,

Bedankt voor de complimenten, altijd fijn als iemand bevestigt dat ik een goede smaak heb O:-D.

Die kijkdoos is eigenlijk ook wel een leuk idee (minidio) :).

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Nou Wico, jij hebt ondertussen ook niet stil gezeten. Mooie vooruitgang en aanwinsten.
Ik ben wel even zoet als ik alles ga nalezen.

Groetjes

Luc
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Luc,

Veel leesplezier :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
-WICO,
Het was eventjes lastig om 'ze' in mijn archief te vinden, maar ik heb toch een paar foto's kunnen vinden. Ik zou zeggen "Zoek de verschillen". of toch? In het echt zal het anders zijn dan op jouw modelbaan.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Gerard,

Bedankt voor de zeer fraaie plaatjes :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Hoi Wico,

Ben ik een paar dagen druk met andere bezigheden komt er weer een hoop moois bij jou binnen gereden, erg fijn om weer bewegende beelden van jou mooie baan te zien.

Die Marklin 47051.003 is wel erg mooi maar past eigenlijk niet in jou thema  ;) ( rijd hier ook rond in Duurstede ) je komt ze zelden tegen het was een leuke serie en ik hoop dat er nog eens een vervolg op komt.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Peter,

Ik viel inderdaad met mijn neus in de boter toen deze wagon op mijn pad kwam. De hele serie was toendertijd heel snel uitverkocht.

Hoewel een Nederlandse uitgave, worden die Railion NL containerwagons natuurlijk ook internationaal ingezet. En de VAN DEN BOSCH tankcontainers zie ik regelmatig op Zwitserse treinvideo's voorbij komen.

Dus met een beetje fantasie past dat prima :P.

Groeten,
Wico 
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 31 juli 2023, 16:53:20Wat doet die eenzame Eanos achter die containersleep?
In Swiss-Railia deel 10: SBB goederenwagons heb ik in 2016 goede en foutieve modellen van EAOS wagons op een rijtje gezet.
Het verschil tussen EAOS en EANOS staat ergens anders omdat het evident was dat mijn bijdrage ging over EAOS.
 
Bij een EAOS zitten 3 schotten tussen de deuren, bij EANOS vijf (er zijn dan ook meer staande balken).
EANOS kan meer vracht vervoeren dan EAOS, het scheelt iets in de orde van 20 ton.
Het staat niet correct in de 3railwiki. Daar staat eanos vermeld bij de Märklin SBB eaos wagons. En alle foto's zijn daarin voorbeelden van EAOS wagons. Het staat, als het goed is, ook op de zijkant van de wagon, in de beschrifting. Bij Roco, Lima, Liliput en Märklin modellen is de type aanduiding duidelijk te lezen (op de onderste regel).

In de Duitstalige wikipedia staat het ook niet goed verwoord, en er is wel een pagina over de eoas maar niet over de eanos apart, terwijl die eanos wagons in Duitsland vooral werden ingezet in de havens, en landinwaarts o.a. voor het vervoer van ijzererts. Vanwege het enorme gewicht werden de zwaardere eanos wagons vaak ingezet op relatief vlakke trajecten. SBB had beide types rijden, overwegend eaos, maar in het laagland reed ook eanos.

Bij de buren is er een draadje over de verschillen eaos en eanos, met name bij NS(uit 2010). En daarin komt de inhoud (dus wat ermee vervoerd kan worden) ook ter sprake.

En er zit er eentje in deze containertrein omdat er nog niet meer zijn aangeschaft (schat ik zo in).
Op een foto van Firstborneagle (Arend) treft je een Roco eanos wagen aan (achterste rij links, lichtblauw, NS): tel het aantal schotten: 5 (tussen de deuren)

Bron draadje: Wat zit er in de open goederenwagons? (2016)

Er is nog een draadje, met daarin 3 toelichtingen:

-Laurent over het verschil in lengte tussen de types
-Laurent over het verschil eanos-eaos op basis van gegevens DB Schenker
-Blausee-Mitholz over het verschil eanos ealos

De wagon op Wico's filmpje heeft 3 schotten, dus eaos.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Mooi model Wico van 175 Zwitserse spoorwegen. Vandaag toevallig nog bij een exemplaar staan kijken in Arnhem.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
@ Jan Willem,

Kijk en zo zijn we weer een hoop informatie rijker :thumbup:.

@ Henk,

Het model is zeker een aanrader. Dus hup op naar Arnhem en je portemonnee meenemen :D.

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Bedankt voor de informatie Jan  :thumbup:
Was mij ook niet bekend.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
is hier nog zo stil,  :roll:

ben toch benieuwd naar de volgende stappen van Wico, O:-D

eventjes geduld,  B)
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Wordt tijd dat er weer wat aan de Alm gebeurd!
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Het is inmiddels al half oktober, de woonmobiel staat allang weer in de opslag en de renhonden liggen naast de kachel te slapen. Komaan Wico tijd om de alm op te klimmen!
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Ah, het volk wordt onrustig >:-D !
Kom Wico geef ze brood en spelen alm en treinen :P .
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Fijn dat jullie aan me denken, met is allemaal de schuld van de klimaatverandering :o). Zolang de zon blijft schijnen en het gras en onkruid blijven groeien gebeurt er weinig aan de treinbaan. Ook het hondenseizoen loopt nog door tot eind oktober.

Ik ben wel af en toe op zolder bezig, maar een hardnekkige storing zit me nog steeds dwars. Ik heb drie aparte secties op mijn baan. Twee daarvan (stationsgebied/schaduwstations en spiraal/alm) draaien probleemloos en daar is de scenery nu afgewerkt. Maar de derde sectie (de lange paradesporen) blijft spookmeldingen geven. Ik ben nu zover dat de rails van ellende deels zijn verwijderd zodat feitelijk een simpele lus op dat deel overblijft. Maar ook daar krijg ik foutieve bezetmeldingen. Volgende stap wordt het verwijderen en opnieuw opbouwen van de bedrading. Kijken of dat helpt.

Tot die tijd helaas geen scenery, want daarmee verdwijnen grote delen van het spoor uit het zicht en die moeten dus eerst probleemloos werken. Jammer maar helaas :(.

Groeten,
Wico     
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
 :? Dat is wel heel vervelend.
Suc6 met zoeken naar die speld in een hooiberg. O:-D
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Ja, inderdaad succes :thumbup: !
Natuurlijk moet de techniek eerst goed functioneren voordat je 't dicht gaat bouwen.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Dat klinkt niet echt vrolijk Wico.
Praatjes vullen geen gaatjes en draadjes naaien maatjes. Lijkt het meer op. Ben ik blij dat ik niet de enige ben met problemen.
Gedeelde smart enz.
Succes maatje.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Je hebt gelijk Wico, er zijn bepaalde dingen die voor de hobby gaan. Heb ik hier ook last van. Al dan niet onder dreigement van de deegroller.
Wat minder geslaag is, is natuurlijk die storing die je hebt en daaruit voortvloeiend een sloop project. En uiteraard zit dan de storing in het laatste stukje sloopwerk, zucht. Ik ken dat wel en is heel frustrerend.
Ik wens je sterkte en succes toe Wico.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
@citaat daarom: altijd beginnen met het laatste stukje B) .
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Hanzi ken jij de wet van Mulder niet? Wanneer je met het laatste stukje begint wordt dat automatisch het eerste stukje en dan blijft het devies gewoon staan. Het probleem zit altijd in het laatste stukje.

Gewoon simpele boerenfluitjes logica.  >:-D
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... Re 420 "175 Jahren SBB" en andere aanwinsten
Citaat van: Freek op woensdag 11 oktober 2023, 17:37:14Je hebt gelijk Wico, er zijn bepaalde dingen die voor de hobby gaan. Heb ik hier ook last van. Al dan niet onder dreigement van de deegroller.

Nu heeft mijn vrouw gelukkig geen deegroller maar wel een grote pollepel. Die ik dan ook regelmatig verstop.  :-)
Maar zoals al eerder aangehaald heb ik hier ook zo de nodige problemen en strubbelingen. Al dan niet gerelateerd aan de modeltreinhobby. Vandaag bijvoorbeeld de hele dag bezig geweest met McAfee en zelfs de hele middag hun helpdesk aan de praat gehouden. Probleem zit in McAfee en er is nog geen oplossing. "Wordt aan gewerkt". Komt ook niet op alle computers tot uiting. Mijn desktop ging fluitend over, de laptop helemaal niet. App verdomd het om te installeren. Alweer die vermaledijde laptop, tijd voor vervanging.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
@citaat  @citaat  @citaat

Ja mensen het leven gaat niet altijd over rozen en meer van dat soort dooddoeners O:-D. Ik zal blij zijn als ik weer aan de scenery verder kan werken, maar ja first things first ...

Overigens heb ik een klein beetje gejokt, want er zijn nog wat restklusjes op het stationsgebied:

- de laatste stukken bovenleiding verven en plaatsen
- de laaste ballast aanbrengen op het voorste spoor
- de verlichting aanbrengen in diverse panden

Dus als ik het even niet zie zitten ga ik lekker wat anders doen. En daar ben ik vanmiddag maar eens mee begonnen :). De bovenleiding is nu volledig van een panzergrau verfje voorzien!   

Groeten,
Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
@ Henk,je kunt natuurlijk ook denken aan andere software, Linux dus. Anders gezegd, geef niet die arme laptop de schuld, maar dat vermadelijde Windhoos met al zijn gaten en kieren.
Aangezien je toch van plan ben om dat ding de deur uit te doen zou je dat best wel eens kunnen proberen.

@ Wiko,afwisseling van spijs doet eten. Lekker doorgaan met waar je even meer plezier in hebt.
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Citaat van: Wico op woensdag 11 oktober 2023, 19:10:38- de laatste stukken bovenleiding verven en plaatsen
- de laatste ballast aanbrengen op het voorste spoor
- de verlichting aanbrengen in diverse panden

Dat zijn best leuke vorderingen Wico zeker de aangebrachte verlichting in diverse panden zal een leuk gezicht zijn als die aanstaan.
Verder succes met het opsporen van het probleem hopelijk heb je het snel gevonden zodat je weer verder kan met je prachtige baan.

Groet Michel


Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Op de WOSA kalender staat op deze dag jouw naam in hoofdletters, Wico  O:-D
Daar wilde ik graag voor inloggen hier en je als eerste in je topic met je 62e feliciteren !
Bij deze dus !  :P
En dat er nog maar veel mooie jaren mogen volgen.

Grtz Tony
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Wico, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
:warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning: 

HIEPERDEPIEP
HOERA
VOOR
DONNERWETTER ALM
W I C O

:warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning:  :warning: 
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wico, nog vele jaren Alm-plezier!
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... moed verloren, al verloren
Van hieruit ook een prettige verjaardag gewenst Wico
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hieperdepiep hoera
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Wico's Donnerwetter Alm ... hieperdepiep hoera
Hartelijk dank voor de felicitiaties; die worden erg op prijs gesteld :thumbup:. Gelijk maar even mijn verjaardagskado op de foto voor jullie gezet (Piko 24600 Taschenwagen T3000e) :P.

IMG-WA0001.jpg

Op de alm is het verder rustig, er wordt gewerkt aan de verlichting in Donnerwetter Ost. De foto's volgen binnenkort!

Groeten,
Wico