@Erik: Johan Timman's Trip into the body mag eigenlijk bij niemand ontbreken in de verzameling, denk ik. Het nummer achter het filmpje is The lungs (de longen), uitermate toepasselijk bij treinen die met flinke snelheid over de baan scheuren!
De balkjes zijn me teveel werk, ik gebruik Windows Moviemaker, en daar heb ik geen optie "plaats privacybalk". Een gemis in deze prutssoftware, dat lijkt me duidelijk!
@Erwin: perfect is het helaas niet, de nieuwe NS 186 van Stefan ontspoort erg makkelijk op de wissels. De ouderwetse 3054 DB 103 gaat met ongekende snelheid probleemloos over diezelfde wissels. Waar dat in zit, we weten het niet!
@Tony: bedankt! Zelf ben ik ook tevreden over de combinatie beelden en muziek, maar hier thuis krijg ik veel commentaar en de neven vroegen zich ook af waar ik dat plingelmuziekje gevonden had. De barbaren!
@Jan: inderdaad! Is dit het moment dat ik ga vertellen dat de lok nog niet eens op stap 14 stond?
@Jørg: wat een verademing, een kenner op het forum! Het is inderdaad The Lungs van de plaat Trip into the body van de synthesizervirtuoos Johan Timman. De lp staat bij mijn broer in de kast, er schijnt wel een cd van uitgegeven te zijn, die staat echter niet bij de mediamarkt in de bakken. Maar op internet is gelukkig veel te vinden!

Uiteraard heb ik ook meerdere cd's van Vangelis en JM Jarre in de kast staan, de barbaren hier thuis luisteren echter liever naar rapper Boef en de Jeugd van Tegenwoordig, heel vreselijk! Maar gelukkig kan ik mijn muziek ook in de auto afspelen en laat ik dan verder niemand meerijden!
@Erik: een van mijn 103 is na wat onderhoudsactiviteiten van Erik zo snel geworden dat hij zelfs in een 5200 bocht naast de rails kan belanden. De decoder is nu geprogrammeerd op 30% van de maximum snelheid, want iedere keer weer de lok en een sleep rijtuigen in de baan zetten verveelt snel!
@Erik: zo'n lap tekst zonder plaatjes, dat leest toch niemand?