Beste allemaal,
Wat vinden jullie van de baan op zich kan er nog een verbetering geplaatst worden?
Die 2 bruggen halen wel een beetje het zicht erachter weg maar die blijft zo daar dit een belangrijk traject is met de verbindingen met ander spoor.
Ben zelf ook nog aan het kijken of wat verbeteren kan maar soms zie je bepaalde dingen even niet en is hulp altijd welkom natuurlijk.
Als deze baan voor mij uiteindelijk goed zal zijn kan de schaduwstation weg zoals al heb aangegeven die heb ik niet meer nodig en ook ondanks mijn rug ook.
Ik heb het nog geprobeerd om het te laten staan zo die nu is maar dan komen de rugklachten weer zo terug.
Het is even werk allemaal want de verdieping boven het schaduwstation gaat eerst weg en bouw het weer op i.p.v de schaduwstation.
Deze bovenbaan kan ik in grote lijnen groots afbreken daar ook veel op platen gemonteerd zijn waarop zich rails bevinden.
Maar heb de tijd en het is best te doen.
Laat wel weten wanneer het zover is maar eerst maar weer eens een paar video's en genieten van de rijdende treinstellen/combinaties.
Rijden blijft het leukst vindt ik.
Als er nog ideeën zijn om iets aan te passen laat het maar horen of zien.
Mvgr, Theo.