Aan het einde van het jaar toch nog een terugblik op 2023.
Het hele jaar door last gehad van familieperikelen die veel tijd en energie kosten en voorlopig ook nog niet voorbij zijn.
Daardoor geen tijd gehad om serieus met mijn baan verder te gaan.
Vandaag voor het eerst sinds twee maanden weer op het forum geweest en een beetje bij gelezen.
Het enige wat ik dit jaar gedaan heb zijn aankopen en daar heb ik plaatjes van in mijn topic gezet.
De lekkage aan de dakkapel is begin deze maand verholpen; de dakdekker had niet eerder tijd.
Gelukkig viel de schade mee en zal de factuur lager uitvallen dan geprognotiseerd.
Wel is
KLIK:mijn brug daarbij gesneuveld en moet nog steeds opnieuw opgebouwd worden.
Verder kwam van de zomer na een fikse regenbui het rioolwater in de keuken omhoog en bleken we een verstopping in het riool te hebben.
In Hoofddorp zitten rioolputten in de grond en deze eerst gecontroleerd maar deze bleek schoon.
Uiteindelijk heeft een ontstoppingsbedrijf de boel weer schoongemaakt.
Verder moet de mechanische ventilatie nagekeken en gerepareerd worden en moet ik in de badkamer een kraan vervangen.
Gelukkig heb ik de (Amsterdamse Modelbouwers)club en de stamtafel nog waardoor ik toch nog een beetje met de hobby bezig ben.
Ik vertrouw er op dat iedereen fijne Kerstdagen heeft gehad en ik wens iedereen het beste voor 2024.