Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Re: Marceltal, BR 798 666-4

Gestart door lucdiels zaterdag 25 juli 2015, 10:32:03

Re: Re: Marceltal, BR 798 666-4

Swiss rail .. what else?

Luc,

En ik vind dat heldere licht in het interieur dan wel weer prettig. Dan kan je goed zien we er aan boord is :). Daar ligt dus nog een klusje ...

Groeten,
Wico

Als het maar Zwitsers is.

@citaat

Hier nog een liefhebber Wico van heldere verlichting en als het kan branden dan moet het fel branden ook is mijn motto. :P

Groet Michel
 @citaat Het licht is wat het is. Misschien zal ik het ooit eens dempen om te proberen. Preisertjes zijn voor later. Ik heb nog genoeg werk om mijn stad en loc depot te bouwen. Als ik ooit zover kom zal ik preisertjes installeren in de wagons en locomotieven. Het fijn tunen van alles is voor later. Nu bouwen en laten rijden.
Nu ben ik begonnen met bouwen van huizen en station AMB. Dat is behoorlijk wat werk. Ik zal mijn activiteiten moeten opschalen want anders zal Marceltal nooit klaar geraken tijdens mijn leven al word ik 100 jaar. :)

Luc
Forum Moderator

A member of the Duurstede GroupĀ®

Ook nummer 3 is een beauty en mijn favoriet van dit gezelschap Luc  :) 
Mooi dat je tegenwoorden door de ramen kunt kijken, zelf heb ik er hier een rond rijden van meer dan 50 jaar oud en dan zit er een soort melkwit glas in.

Mvg,

Peter Degeluidsman 

Zwitserland fan

Mooie railbussen. Ik heb er ook eentje met volgwagen. Dat ding rijdt beroerd want het lijkt erop of er in chassis is moterhuis is niet helemaal past. Maar het is een krijgertje dus ik klaag niet. Ik had er zelf een LED-stripje in gemaakt. Die zijn warm wit. Ik vind deze heldere verlichting niet verkeerd hoor. Dus vooral vooarl verder met bouwen :).
Prachtige aanwinst erbij Luc ! Hier ga je alweer u plezier van hebben, deze gaat goed zen dienst op de ronde!