Afgelopen zaterdag kreeg in van mijn goede vriend Erik een berichtje of ik interesse had in de Märklin 48058 de zwarte grootvolume schuifwand wagon met het prachtige woord Märklin erop.
Uiteraard had ik interesse en de deal was snel beklonken.
Gisteren moest ik voor mijn werkzaamheden dicht bij zijn huis zijn dus een bakkie thee gedronken praatje gemaakt wagon afgerekend en weer door naar de volgende klant(en).
Dit is wagon nummer 7 en ik wil de sleep uitbreiden naar 10 stuks zodat ik er een lange sleep van kan maken afgewisseld door 1 van de 5 zwarte Märklin Store Locs die ik bezit.
De laatste Märklin Store Loc heb ik laten voorbij gaan want ik vindt een Br 218 nu niet een prachtig model om in huis te halen.
De schuifwandwagon is 26,7 lang van buffer tot buffer dus maal 10 wordt de 267 cm plus de lengte van de loc dan past de sleep mooi in mijn grootste blok in het stationsgedeelte.
Ondertussen wacht ik op bericht van mijn Duitse hofleverancier dat een deel van mijn bestelling onderweg is ik hoop deze week nog te mogen ontvangen.
Dus bedankt Erik dat de sleep weer wat langer is geworden met deze schitterende zwarte schuifwandwagon.
Groet Michel