@Peter (peterke33), dank je wel en ik heb ze er even achter gezet ze staan mooi.

Zodra ik weer richting het mooie Antwerpen ga stuur ik je een PB dan spreken we wat af want thee en gebak altijd lekker.

@René, dagje België is zeker altijd leuk vriendelijke mensen minder gejaagd een plezant land om in te vertoeven (althans het Vlaamse gedeelte

).
Het zijn zeker mooie rijtuigen die straks prachtig rond rijden op de baan.

Dank je ik stuur wat mails rond en wacht rustig af.
@Jørg, bedankt voor je rondleiding door het schone Antwerpen.

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk genoten van je uitleg en tips en de wandeling.

Met de werkgever valt weinig te praten want die wil in feite van ons chauffeurs (4 stuks) af omdat wij te duur zijn.
De rijtuigen zijn het begin van een mooie sleep nog een paar bij verzamelen en klaar zijn ze voor Michelstadt 2.0.

@Peter (de geluidsman), dank je ze zijn zeker leuk en wat je schrijft 4 erbij en er is een mooie sleep geboren voor Michelstadt 2.0.

Dat maakt mijn werkgever niks uit dat ik slecht zie in de avond hoef de snelweg niet op zegt hij aleen maar pendelen tussen de 3 gebouwen van het bedrijf de hele avond zal ik 25 a 30 kilometer rijden.

@Drik-Jan, mijn oma zei het vroeger toen ik klein was al "een goede baas ligt op het oosten" ( oosterbegraafplaats aan de kruislaan in Amsterdam) nu weet ik dat ze altijd gelijk had.

Nee hoor gek maken laat ik mij niet doen hoor heb een harde rug na 35 jaar werken.

Ik wacht rustig de antwoorden van de mail af en genieten doen we zeker mijn vriendin en ik we trekken er vaak 1 of meerdere dagen erop uit.
@Gerard, soms valt het mee maar soms valt het tegen.

Ja ondanks aandringen niks gekocht ik kan het wel.

Overheen kom ik er zeker zoals mijn moeder altijd zei "er zijn meer bazen als kerken" en daar hou ik mij maar aan.

De zaterdag kunnen ze zeker niet meer afnemen onder leiding van Jørg de reisleider hebben we een aantal schitterende uurtjes doorgebracht in Antwerpen.
Dank je voor de "kop op" het gaat helemaal goed komen.

@Tony, het gaat helemaal goed komen ik maak mij niet meer zo druk op mijn 51ste slecht voor mijn rikketik zullen we maar zeggen.

@Roel, de rijtuigen zijn inderdaad gearriveerd en ben er heel blij mee bedankt.

Over het plezier hoef je je geen zorgen te maken hoor dat zit wel goed.

@Wico, ik moest toen ik weer op "ons" terras zat meteen aan je denken hoe gezellig het was die dag misschien na je vakantie weer eens over doen ?
Deze NS ruituigen kwamen zomaar langsrijden waar ik echt geen nee tegen kom zeggen.
Ik heb nu 7 a 8 passagierstreinen wil er nog een aantal bij verzamelen de komende tijd en ja dat gaan denkelijk Zwitserse rijtuigen worden vindt zelf die dubbeldekker van de SBB prachtig dus wie weet.

Ja de 27ste staat ik het teken van rails rails rails en wat ander klein spul voor Michelstadt 2.0 denk aan seinen en dwergseinen maar vooral rails.

Jammer dat je er niet bij kan zijn de 27ste in Houten en even heen en weer rijden lukt niet ?

Dan maar de volgende beurs op zaterdag 8 oktober afspreken zodat we gezellig samen wat kunnen nuttigen in het restaurant misschien gezellig met Jørg erbij ?
Ik wens alvast jouw en je vrouw een goede vakantie toe in Frankrijk.