Nieuws:

Heb je nog geen treinenplaatje in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Michelstadt } huiselijk warm op zolder.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Re: Michelstadt } Er zijn weer nieuwe aanwinsten gearriveerd.
Deze rijtuigen hebben nooit achter een Traxx gezeten. Tijdtechnisch ook onmogelijk. Traxx is van nu en die rijtuigen van 10 jaar terug. Achter de Traxx kun je wel ICRm rijtuigen plaatsen. Qua kleurstelling gelijk maar zijn verder totaal verschillend. ICRm heeft LSmodels uitgebracht, Marklin heeft enkel de ICR rijtuigen.

Groeten,
Herman
-Michel:
Blijft toch mooi om naar te kijken, al is het tijdtechnisch niet heel correct,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Speak in the colours that you can see.

Herman,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Niet alles is wat het lijkt en voor de (echte) kenners (en dat ben ik niet) wat makkelijker onderscheid te maken. Er is door de jaren heen ook zoveel materiaal.

ik vind het niet gek staan.

groeten,

Marcel

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

-Michel,
Het ziet er allemaal heel mooi uit! Wat ik nog wel zag, is dat de kleur "Geel" iets verschilt. Maar daar zal jij best nog wel iets aan gaan doen! Bedankt voor deze update; het is genieten geblazen op de baan "Michelstadt" !  8) :-)

Swiss rail .. what else?

Michel,

Ik vind het gewoon een mooi gezicht, die rijtuigen achter de 1773 "Enkhuizen". Verder heb ik de ballen verstand van nederlands materiaal. Veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken!!

Groeten,
Wico
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Weer een mooie uitbreiding Mies, veel plezier ermee.

Mvg,

Peter Degeluidsman
Michel

Dat staat heel mooi op je baan, knappe aanwinsten weer.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Alvast ook heel veel plezier ermee, straks kan je 4 verdiepen hoog gaan met je baan.  :D :D :D

Groeten

Peter
@Tony, zeker een mooie gele combi. :thumbup:
Hieronder wat foto's van de zelflossers ga ze nu alle maar 12 verzamelen ze zijn toch wel leuk zo op een rijtje. :D

@Marcel, het voelde niet goed mede door de wel erg verschillende kleuren geel en de 1773 staat mooier bij de rijtuigen in mijn ogen meer een vloeiende lijn alles bij elkaar zeg maar. :)

@Herman, bedankt voor de info wat betreft de rijtuigen. :thumbup: :thumbup:

@Jørg, dank je wel. :thumbup:
Bij mij rijd er heel veel niet zoals het origineel hoort te zijn mocht ik iets een mooie combinatie vinden dan rijd ik daar mee verder gewoon omdat ik het leuk en mooi vindt staan. :D

@Marcel, net als jij ben ik ook geen echte kenner. ;)

@Gerard, graag gedaan hoor de update. :thumbup:
De kleur geel van de Traxx verschilt wel heel veel met de rijtuigen bij de 1773 is dat toch een stuk minder(storend) dus daarom heb ik voor de 1773 gekozen en ik vindt het gehele plaatje mooier staan dan met de Traxx. :) :)

@Wico, met het plezier gaat het zeker lukken. :) :)
De 1773 laat de rijtuigen niet meer los die 2 blijven lekker bij en met elkaar rijden. :D :D

@Peter (de geluidsman), dank je wel Peter. :thumbup: :thumbup:
Plezier ervan heb ik zeker vooral als ze over de baan rijden. :) :)

@Peter (peterke33), bedankt voor je  :thumbup: :thumbup: :thumbup:. :)
4 schaduwstations zou moeten kunnen op zolder maar voorlopig hou ik het bij de 3 die nu in de planning zitten maar er is ruimte genoeg om uit te breiden naar nr 4. :D

Verder 2 foto's gemaakt van de Traxx en de 3 zelflossers die ik heb als ik de andere 9 er ook bij verzameld heb dan geeft dat een prachtig gezicht zo rijdend over de rails/baan van Michelstadt 2.0. :) :thumbup: :) :thumbup: 

-Michel:
Das weer een begin van ee mooie sleep met die zelflossers,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mooie wagons michel, wel een beetje een apparte samenstelling maar high speed goederenvervoer moet ook kunnen :D . Veel plezier ermee en succes met je verzamelactie

Märklin fahren-ärger sparen

Een van je Cargo-diesels ervoor zou ook niet misstaan, Michel  :P

Hopelijk is die zoldervloer bij jullie sterk genoeg om de hele treinencargo te dragen  :D

Grtz Tony
Hoi Michel,

Mooie rijtuigen en zelflossers heb je erbij. B)

Gr.
René
Weeral mooie aanwinsten Michel. Als je zo verder doet moet je een "Vitrine WAND" maken ipv een kast. >:-D

Swiss rail .. what else?

Michel,

Ik vind de TRAXX mooi en de wagons ook, maar ik ben niet weg van de combi. Persoonlijk zou ik er een mooie sterke (nederlandse) dieselloc voorzetten. Misschien je vriendin weer een keer lief aankijken ;) ;)

Groeten,
Wico
1 Dieselloc ?

Een setje van 3 bedoel je. >:-D

Swiss rail .. what else?

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Speciale Gast

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

Zelflossers, altijd goed! :D
Citaat van: wicho op dinsdag 09 augustus 2016, 17:19:29
Persoonlijk zou ik er een mooie sterke (nederlandse) dieselloc voorzetten. Misschien je vriendin weer een keer lief aankijken ;) ;)
2200 roco 6400 marklin of 2 2400'en, class 66 :D genoeg keus mich >:-D
 :) Tijdtechnisch gezien kan alles op den modelspoorbaan, de werkelijkheid is buiten. Den modelspoorbaan is ter vermaak, dus alles wat leuk is kan, mag en is mogelijk.
Mooie aanwinsten heb je er weer bij, ik vind het allemaal wel kunnen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dirk-Jan
@Jørg, dat denk ik ook. :)

@Tim, persoonlijk maak ik mij nooit zo druk om de samenstelling als het maar mooi staat. ;)
Met het plezier zit het gelukkig nog steeds goed en ik denk met het verzamelen ook. :D

@Tony, ik zal eens kijken welke Cargo loc en mooi voor kan al vindt ik die Traxx er ook leuk voor staan.
De vloer is berekend door een erkend bedrijf er kunnen nog vele honderden loc en wagons bij. :D :D :D

@René, dank je wel ben er zeer content mee. :thumbup:

@Staf, bedankt. :thumbup:
Ja ze zijn zeker mooi en ja ik heb er over na zitten denken om vanaf de helft van de muur omhoog een vitrine kast te laten maken in de vorm van de muur alleen als we gaan verhuizen hebben we een probleempje. ;) ;)

@Wico, ze zijn zeker mooi alleen ga ik mijn vriendin lief aankijken voor rails de 27ste in Houten want dat heb nu voorrang. :)
Zelf vindt ik de combinatie wel wat hebben of wat Tony schreef een mooie Cargo diesel loc ervoor. :) :)

@Hero, 3 diesels is net iets teveel vrees ik. :D

@Wico,  :)

@Laurent, zeker weten. :P

@Tim, helaas voorlopig geen diesel eerst rails en wat andere spullen die op de lijst staan voor Michelstadt 2.0. ;)
Ik mag in oktober van mijn vriendin wel een loc uitzoeken dus wie weet. :) :)

@Dirk-Jan, daar heb je helemaal gelijk in dat alles kan en mag op de baan en ik vindt de combinatie wel leuk zo. :thumbup:
Zal eens kijken wat Tony schreef een Cargo diesel ervoor hoe dat staat en rijd voelt het niet lekker dan gaat de Traxx er weer voor.
En ja het zijn zeker leuke aanwinsten die maken mijn toekomstige baan veel mooier. :) :)
Michel,

Het is een heel prachtig zicht, die loc en wagons  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gewoon lekker samenstellen wat jij mooi vind doe ik ook.  :P

Groeten

Peter
Peter,

Leuk dat je de samenstelling een prachtig gezicht vindt. :thumbup:
Dat doe je goed samenstellen wat jij leuk vindt. :) :)
Mooie aanwinsten!!!  En veel plezier en succes met het bij elkaar verzamelen van de gehele stam 👍
En gewoon blijven combineren met datgene wat jij mooi vind!  Is tenslotte toch ook n fantasie wereld 😉
Rolf,

Dank je wel voor je compliment van de aanwinsten. :thumbup:
Met het plezier zit het wel goed en ik zal op beurzen zoeken naar meerdere van deze mooie wagons (heb ik weer een excuus om te gaan). :D :D
Ik zal lekker blijven combineren hoor. :) :)

-Michel,
Helemaal geen nieuws in dit weekend?  :help: :help: >:-D
Forum Moderator

Hij zal wel onderweg zijn naar een beurs ergens in Europa Gerard  :)
Vanavond kunnen we de nieuwe aanwinsten bewonderen denk ik  ;)

Mvg,

Peter Degeluidsman
@Gerard, nee niet echt veel nieuws al heb ik wel van de afgelopen week 2 NS rijtuigen (4165) overgenomen van een forumlid. :thumbup:
Gisteren was ik met mijn vriendin een dagje naar België eens in de zoveel tijd mag zij een dagje prikken wat wij gaan doen dus zo geschiede.
We begonnen in het winkelcentrum in Wijnegem en omdat we toch in de buurt zaten van Jørg zijn we daar een bakkie thee/koffie wezen drinken en toen zijn we met zijn drieën met het openbaar vervoer Antwerpen in geweest.
En ja ondanks aandringen van mijn vriendin niks gekocht in de treinenwinkel in Antwerpen ik zet alles in op rails en seinen (grote seinen en dwergseinen) en nog wat klein spul in Houten de 27ste van augustus. ;)
Nadat we weer bij het adres kwamen van Jørg hebben we afscheid genomen zijn we via Bergen op zoom terug gereden naar Nederland dit ivm met de lange file op de E19 van Antwerpen naar Breda.
Via deze omleiding zag ik een bord op de snelweg staan met Ekeren erop moest meteen aan Peter(ke) denken dus bij het volgende rondje België zal ik zeker contact met Peter opnemen zodat ik zijn baan kan bewonderen. :thumbup: :thumbup:
Meteen plannen met mijn vriendin gemaakt voor een paar dagen Antwerpen dus dat gaat helemaal goed komen wat ik straks via internet ga regelen. :P :P

@Peter, nee hoor gewoon thuis in Almere lekker niks doen mijn accu opladen omdat mijn werkgever het nodig vindt om mij vanaf morgen avonddienst te laten draaien de L*L. :(
Ondertussen ben ik bezig met solliciteren want hier heb Miessie geen zin in avonddiensten 's avonds wil ik op de bank leggen en niet in mijn vrachtwagen zitten.
En nu voor jouw een foto van de nieuwe rijtuigen hoef je niet zolang te wachten tot vanavond.  :D :D 

Ik wil deze rijtuigen wat gaan uitbreiden maar voorlopig gaan ze achter de andere NS rijtuigen die ik laatst gekocht heb.

En uiteraard Jørg bedankt weer voor de gastvrijheid en het laten zien van het smalste straatje van Antwerpen. :thumbup: :thumbup:

Edit: zin toegevoegd.
Michel,

Mooie aanwinsten, die gaan zeker mooi staan achter je NS loc.  :)
Als je bij Jorg bent, is het maar 10 minuten rijden met auto of motto  ;)
Je bent steeds welkom hier, even een PB wanneer en dan staat de koffie klaar+ gebak  :P

Groeten

Peter
Hoi Michel,

Dagje België, is altijd leuk en zeker als je dat kunt combineren met een bezoekje bij een forumlid. :)
Mooie rijtuigen heb je er weer bij. B)
Vervelend dat je nu avonddiensten hebt en succes met de sollicitaties.:thumbup:

Gr.
René
-Michel:
Das heel graag gedaan en beetje bij beetje kun je Antwerpen ontdekken, zal graag gidsen in de toekomst want er is nog heel veel te zien. :thumbup:
Hopelijk kom je er onderuit om late shiften te draaien, leg een paar sterke argumenten bij je baas op de tafel,  >:-D
Die rijtuigen gaan weer een mooi stammetje vormen op je baan 2.0,
Forum Moderator

Dat zijn weer leuke aanwinsten Mies, nog een stuk of vier erbij en je hebt een mooie stam.

Ik dacht dat jij s,avonds slecht kon zien, mag je dan wel een vrachtwagen besturen  ;)

Mvg,

Peter Degeluidsman
 :? hhmmm... das effe minder met zo'n eikel van een baas. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Allemaal weer toestanden waar je niet op zit te wachten. :O Laat je niet gek maken door die L*L. O:-D
Nou ja, suc6 met de sollicitaties, hopelijk vind je gauw een baas die meer naar het zin is.
Ondertussen geniet je wel van je uitstapjes en nieuwe aanwinsten, das dan wel weer errug leuk. :) :thumbup:

Dirk-Jan

-Michel,
De laatste perioden had jij telkens weer een 'nieuw iets' gevonden voor op jouw baan. Het valt mij 'mee' en 'tegen'! Maar dat jij de verleiding kon weerstaan om echt helemaal niets te kopen in een stad als Antwerpen, dat had ik echt niet gedacht. Op dit forum is het belangrijkste alles over de baan te zeggen en dat jij nu privé iets hebt van avonddiensten is een flinke tegenvaller in jouw dagelijkse gang van zaken. Maar jou kennende, kom jij daar ook wel weer overheen! De zaterdag kan immers niet meer stuk, dat geldt voor jullie beiden. Ik merk wel dat jullie het - en vooral met jullie "gids" bijzonder naar de zin hebben gehad.
"Kop op" en doorgaan zoals je gewend bent geweest! Toch sterkte gewenst met de 'toekomst'!  :thumbup:

Dat is mooi en minder mooi nieuws, Michel  ;) :(

Hopelijk komt het snel goed met het werk !

Grtz Tony
Mooi dat die rijtuigen zijn gearriveerd, Michel  :D :D :D

veel plezier ermee!

groeten,
Roel

Swiss rail .. what else?

Michel,

Ongetwijfeld een mooie dag gehad in Antwerpen. Ik heb nog goede herinneringen aan ons uitstapje! Mooie aanwinsten ook, hoewel ik liever wat meer Zwitserse uitbreiding zie ;). Succes met het vinden van een andere baan; zal niet meevallen in deze tijden. En natuurlijk veel succes in Houten binnenkort. Zien we eindelijk die uitbreiding van de rails die je ons al zo lang beloofd hebt :). Was van plan om deze beurs ook te bezoeken, maar blijkt in mijn vakantie te vallen dus zit "helaas" in Frankrijk tegen die tijd.

Groeten,
Wico
@Peter (peterke33), dank je wel en ik heb ze er even achter gezet ze staan mooi. :)
Zodra ik weer richting het mooie Antwerpen ga stuur ik je een PB dan spreken we wat af want thee en gebak altijd lekker. ;) ;)

@René, dagje België is zeker altijd leuk vriendelijke mensen minder gejaagd een plezant land om in te vertoeven (althans het Vlaamse gedeelte ;)). :thumbup:
Het zijn zeker mooie rijtuigen die straks prachtig rond rijden op de baan. :)
Dank je ik stuur wat mails rond en wacht rustig af.

@Jørg, bedankt voor je rondleiding door het schone Antwerpen. :thumbup:
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk genoten van je uitleg en tips en de wandeling. :)
Met de werkgever valt weinig te praten want die wil in feite van ons chauffeurs (4 stuks) af omdat wij te duur zijn.
De rijtuigen zijn het begin van een mooie sleep nog een paar bij verzamelen en klaar zijn ze voor Michelstadt 2.0. :thumbup:

@Peter (de geluidsman), dank je ze zijn zeker leuk en wat je schrijft 4 erbij en er is een mooie sleep geboren voor Michelstadt 2.0. :P
Dat maakt mijn werkgever niks uit dat ik slecht zie in de avond hoef de snelweg niet op zegt hij aleen maar pendelen tussen de 3 gebouwen van het bedrijf de hele avond zal ik 25 a 30 kilometer rijden. :(

@Drik-Jan, mijn oma zei het vroeger toen ik klein was al "een goede baas ligt op het oosten" ( oosterbegraafplaats aan de kruislaan in Amsterdam) nu weet ik dat ze altijd gelijk had. :D :D
Nee hoor gek maken laat ik mij niet doen hoor heb een harde rug na 35 jaar werken. ;)
Ik wacht rustig de antwoorden van de mail af en genieten doen we zeker mijn vriendin en ik we trekken er vaak 1 of meerdere dagen erop uit.

@Gerard, soms valt het mee maar soms valt het tegen. :D
Ja ondanks aandringen niks gekocht ik kan het wel. :P
Overheen kom ik er zeker zoals mijn moeder altijd zei "er zijn meer bazen als kerken" en daar hou ik mij maar aan. :)
De zaterdag kunnen ze zeker niet meer afnemen onder leiding van Jørg de reisleider hebben we een aantal schitterende uurtjes doorgebracht in Antwerpen.
Dank je voor de "kop op" het gaat helemaal goed komen. :thumbup:

@Tony, het gaat helemaal goed komen ik maak mij niet meer zo druk op mijn 51ste slecht voor mijn rikketik zullen we maar zeggen. ;)

@Roel, de rijtuigen zijn inderdaad gearriveerd en ben er heel blij mee bedankt. :thumbup:
Over het plezier hoef je je geen zorgen te maken hoor dat zit wel goed. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Wico, ik moest toen ik weer op "ons" terras zat meteen aan je denken hoe gezellig het was die dag misschien na je vakantie weer eens over doen ?
Deze NS ruituigen kwamen zomaar langsrijden waar ik echt geen nee tegen kom zeggen.
Ik heb nu 7 a 8 passagierstreinen wil er nog een aantal bij verzamelen de komende tijd en ja dat gaan denkelijk Zwitserse rijtuigen worden vindt zelf die dubbeldekker van de SBB prachtig dus wie weet. :P
Ja de 27ste staat ik het teken van rails rails rails en wat ander klein spul voor Michelstadt 2.0 denk aan seinen en dwergseinen maar vooral rails. :)

Jammer dat je er niet bij kan zijn de 27ste in Houten en even heen en weer rijden lukt niet ? :D :D
Dan maar de volgende beurs op zaterdag 8 oktober afspreken zodat we gezellig samen wat kunnen nuttigen in het restaurant misschien gezellig met Jørg erbij ?

Ik wens alvast jouw en je vrouw een goede vakantie toe in Frankrijk. :) :) 

Swiss rail .. what else?

Citaat van: h0_miessie op maandag 15 augustus 2016, 09:54:42
@Wico, ik moest toen ik weer op "ons" terras zat meteen aan je denken hoe gezellig het was die dag misschien na je vakantie weer eens over doen ?
Deze NS ruituigen kwamen zomaar langsrijden waar ik echt geen nee tegen kom zeggen.
Ik heb nu 7 a 8 passagierstreinen wil er nog een aantal bij verzamelen de komende tijd en ja dat gaan denkelijk Zwitserse rijtuigen worden vindt zelf die dubbeldekker van de SBB prachtig dus wie weet. :P
Ja de 27ste staat ik het teken van rails rails rails en wat ander klein spul voor Michelstadt 2.0 denk aan seinen en dwergseinen maar vooral rails. :)

Jammer dat je er niet bij kan zijn de 27ste in Houten en even heen en weer rijden lukt niet ? :D :D
Dan maar de volgende beurs op zaterdag 8 oktober afspreken zodat we gezellig samen wat kunnen nuttigen in het restaurant misschien gezellig met Jørg erbij ?

Ik wens alvast jouw en je vrouw een goede vakantie toe in Frankrijk. :) :)

Michel,

Ik ga graag nog eens een keer met je op stap! Genoeg forum leden die we kunnen bezoeken :). En 8 oktober noteer ik in de agenda; dan spreken we op zeker af (met Jørg erbij). Gezellig, heb er nu al zin in. Maar eerst even op vakantie :) :).

Groeten,
Wico
Wico,

Als je terug bent van je welverdiende vakantie gaan we wat plannen gaat helemaal goed komen ik verheug mij er ook al op. :)

Gaan we leuk een rondje Antwerpen doen Jørg Peter(ke) Staf enz altijd gezellig. :) :thumbup: :) :thumbup:

michel,
dat zijn mooie aanwinsten die icr rijtuigen. nog 4 ervan kopen en dan moet je ze achter de 186 hangen, zo rijd het in het echt ook
https://i.ytimg.com/vi/zIp8GyOSELA/maxresdefault.jpg
veel plezier ermee
Tim,

Het zijn zeker mooie aanwinsten de kleur geel van de rijtuigen past beter bij de Traxx.
4 erbij zou leuk zijn en geeft een mooi gezicht straks op de baan dus ik heb weer wat om naar uit te kijken op beursjes en internetsite's. ;)

Bedankt voor de mooie foto van de Traxx. :thumbup: :thumbup:
Hallo Michel,

Even alles doorgenomen na mijn vakantie. Maar wat heb je er zeer leuke aanwinsten bij.

Heb je er zo nog wel ruimte voor ??

M.vr.gr. Erwin
Hallo Erwin,

Bedankt voor je berichtje. :thumbup:

Heb je wel een leuke vakantie gehad ?

Ik ben zeer tevreden met de aanwinsten en er staan nog een aantal aanwinsten in de planning die ik nog moet ophalen in Houten waar ik met een aantal forumleden heb afgesproken en bij 2 forumleden moet ik de spullen nog ophalen bij de forumleden thuis of opsturen maar zelf ben ik geen voorstander van opsturen.

Ruimte om alles neer te zetten op deze baan wordt moeilijk dus gaat nu of in de vitrines of in de kast.

Gelukkig heb ik straks ruimte genoeg met Michelstadt 2.0. :D
Forum Moderator

Hoi Michel,

Ik denk dat jij zaterdag de laatste railzen gaat kopen zodat er eindelijk begonnen kan worden aan je nieuwe baan.

Ik kijk uit naar je nieuwe aanwinsten.

Mvg,

Peter Degeluidsman
Hallo Michel,

We hebben een goede vakantie gehad. :thumbup:
Alleen de week na onze vakantie is voor ons altijd een lastige week vanwege de gezondheid.

Helaas kom ik niet naar Houten, het is me a.s. zaterdag veels te warm.
Het lijkt me ook wel leuk om sommige eens te ontmoeten.

Maar wat lees ik komt er een nieuwe baanplan ?
Ben benieuwd. :) :)

M.vr.gr. Erwin
@Peter, morgen (zaterdag) zal er helaas niet de laatste rails gekocht worden  :( misschien wel de laatste rails voor het 1ste (onderste) schaduwstation. :)

Er zullen zeker wel wat aanwinsten gekocht worden heb met diverse forumleden afgesproken in Houten en thuis of wat spullen over te nemen. :D :D
Hopelijk zie ik je in Houten kunnen we even lekker kletsen over je mooie zolder en baan. :) :)

@Erwin, leuk om te lezen dat jullie een goede vakantie gehad hebben aan je mooie foto's te zien in een andere topic hebben jullie lekker dingen ondernomen en genoten. :thumbup:
Jammer dat de 2de week minder werd ivm gezondheids problemen.

Misschien is het de volgende beurs wat aangenamer weer zodat je ook naar Houten kan komen en dat we dan elkaar eens kunnen ontmoeten en de hand kunnen schudden. :) :)

Ja mijn huidige baan wordt te klein voor al mijn materiaal dus wordt het uitbreiden de schaduwstations ( er komen er drie ) zijn al bekend alleen de boven baan is nog in ontwikkeling door ex forumlid Peter (Pjedro) maar de eerste plannen hier voor vindt ik al geweldig hij ontwerpt precies wat ik voor ogen heb. :) :)

klikkie doen voor schaduwstation

Dus ben druk bezig met rails aan het verzamelen helaas komt er op een beurs dag altijd weer wat bij ipv alleen maar rails. :P :P
-Michel:
Heb je schaduwstation nog eens bekeken, ziet er idd indrukwekkend uit, mooie lange opstelsporen, daar zitten wel wat metertjes soppr in.
De keerlus rechts is dat een krappe boog?
En denk er aan morgen alleen maar sporen kopen, van de rest moet je afblijven,  >:-D

Alleen maar rails levert geen leuke nieuwe-aanwinsten-foto's op, Jørg  :D

Grtz Tony
-Tony:
De laatste keer dat Michel bij me is geweest zijn we samen naar de grote snoepwinkel in A'pen geweest en daar heeft hij toch de verleiding kunnen weerstaan om rollend materiaal te kopen, dus waarom zou dat morgen niet kunnen,  >:-D
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail

Citaat van: Tony op vrijdag 26 augustus 2016, 08:32:48
Alleen maar rails levert geen leuke nieuwe-aanwinsten-foto's op, Jørg  :D

Hoezo niet Tony? Als Michel dat een beetje fotogeniek neerlegt, dan kan dat best een leuke foto worden hoor  >:-D