Vanochtend de E-Lokschuppen van Faller gemaakt die ik vorige week gekocht had in Heeze.
Leuke bouwdoos goede beschrijving en ging van een leien dakje het bouwen.
Toen de loods klaar was ermee naar zolder om hem neer te zetten op de plek waar hij moest komen hij stond goed maar ik had maar weinig speling tussen het spoor en de loc loods.
Dus kijken of ik daar wat aan kon doen en dus ergens anders op de baan 2 stukjes 24064 "gepikt" en dat aan het begin en eind van de bochten ingelegd zodat de verkregen ruimte 64,3 mm goed van pas komt achter de loc loods.
De "gepikte" stukje kwamen van een opstelspoor voor wagon's en van een opstelspoortje waar een loc staat tijdelijk kan daar nu de BR 260 staan tot dat ik weer een stukje 24064 gekocht heb zodat er weer een groter loc kan parkeren.
De loods staat mooi en is prominent aanwezig op het gebied waar de loc's staan opgesteld en hun onderhoud krijgen.
De loods waar de loc's in staan is ruim en de deuren kunnen als ik een motortje heb gevonden op afstand open en dicht gedaan worden.
.
Ook gaat de binnenkant van de loc loods nog in de toekomst aangekleed worden met preisertjes en materiaal wat in een loc loods thuis hoort.
En uiteraard wordt er ook led verlichting ingemaakt.
Conclusie een mooie loc loods die geweldig staat in Michelstadt.
En nu de foto's die zeggen vaak meer als woorden.
Edit:zin toegevoegd.