@Jorg ik probeer eens in de paar dagen na zolder te gaan daar kan ik alleen staan dus even spelen voornamelijk rangeren en dat dan 15 a 20 minuten.
Met het been gaat het goed bijna geen pijn meer en langzaam aftellen tot het gips eraf mag.

@Peter (Shaggy)het kan mij niet genoeg zijn hoor rails hoe meer meters hoe beter.

Nu ik er weer wat rails erbij hebt legt komen er toch wat lege plekken bij de opstelsporen misschien wat rijtuigen maar uit de vitrine pakken en op de baan zetten.
@Guus Ja het raakt aardig gevuld en het valt mee hoor de vermoeidheid ik rust veel.

@Tony ik zou wel meer tafel willen maar dan kan ik er niet meer omheen lopen en er moet nog ruimte zijn voor mijn vriendin anders kan zijn niet bij haar gedeelte komen.

Er zijn straks 2 alternatieven of het stadsgedeelte wordt ook opstelsporen wat ik zonde vindt want dan is de balans in de baan weg.
Het andere alternatief is een schaduwstation zodat ik daar opstelsporen kan maken ik heb al iemand een timmerman gevonden die mij wil helpen met het te realiseren van een nieuwe tafel.
Alleen komen er dan 2 klimspiralen ( 1 om naar het schaduwstation te gaan en 1 om er weer uit te gaan) in de tafel die uit komen in een tunnel(s) op de baan.
Zo houd ik toch de ruimte om overal om de baan heen te lopen .

Maar voorlopig is dit nog niet aan te orde maar de plannen zijn er wel.