Dit weekend met mijn vriendin naar Limburg geweest.
Vrijdag na aankomst in het hotel koffer neergezet en doorgereden naar Aken auto geparkeerd in het centrum en hoppa eerst een lekkere schnitzel eten met patat mmm.

Naast het restaurant zat op 100 meter afstand treinenwinkel Hünerbein en aangezien ik op zoek was naar een moderne locloods wij naar binnen.
Binnen in de winkel was het stil een paar mensen maar dus kom lekker op mijn gemakje zoeken maar helaas geen moderne locloods in de schappen gevraagt aan de medewerker neen helaas nicht jammer niks aan te doen.
En aangezien mijn budget niet groot was alleen voor een locloods heb ik niks verder daar gekocht.

De volgende dag richting Nederweert gereden om bij een vriend langs te gaan bij hem kreeg ik een doos die ik pas thuis mocht open maken.

Ook ga hij mij een tip van een treinenwinkel in het pittoreske Heeze binnen gekomen in het kleine winkeltje zag ik meteen een mooie locloods van Faller en mijn vriendin zag leuk wat glascontainers van Noch.

Toen ik weer buiten stond voor de etalage zag ik een huisje in aanbouw ook van Faller dus weer naar binnen en gekocht leuk om een hoekje op de baan te maken met een stuk of 3 a 4 huisjes in aanbouw (nieuwe wijk).

Daarna weer met een glimlach naar het hotel in Limburg terug.

Vanmiddag thuis aangekomen de misterybox open gemaakt en daar zatten 2 mooie gebouwde huisjes in 1 reisburo winkeltje en een bruine villa.

Daar gaat Michelstadt veel plezier van beleven.